Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos mies haukkuisi sinut aivan lyttyyn?

Vierailija
17.07.2024 |

Olen todella järkyttynyt. Ollaan oltu 4v yhdessä ja osattu ihan hyvin ja turvallisesti riidellä. Äsken meille tuli todella lihava riita. Riidan yhteydessä töksäytin ruman kommentin, joka meni henkilökohtaisuuksiin. Siitä mieheni pillastui täysin, haukkui minut pystyyn ulkonäöstä lähtien. Sanoi minua rumaksi huoraksi, että ansaitsen kaiken pahan mitä minulle on sattunut, ja ettei ihme ettei minulla ole läheistä suhdetta perheeseeni kun olen niin paska ihminen. Hänen mukaan saan ihmisistä kaikki pahimmat piirteet esille, minulle ei kelpaa mikään, olen veemäinen valittaja. Hän antoi ilmeisesti kaiken tulla ulos vuosien takaa, sillä hän ei ole suhteemme aikana koskaan puhunut tuollaisia. 

Lähdin itse eri huoneeseen järkyttyneenä ja mies häipyi. En tiedä mitä teen, jotain meni pysyvästi rikki sisältäni.

Kommentit (138)

Vierailija
21/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, kun nyt vuodatit miehen pillastuneet sanat tänne, niin kerroppas meille sitten tasapuolisuuden nimissä, että mitä sä siis sanoit hänelle, kun se kerta meni henkilökohtaisuuksiin ja tajusit itsekin, että sen takia mies sai tuon kohtauksen.

Eli kuinka pahasti ja mitä sä oikein sanoit?

Kerro tämä meille, niin puntaroidaan sitten oikeudenmukaisesti tilanteenne.

Sanoin hänelle hänen entiseen liittoon ja lapseen liittyvän kommentin -en siis mitään, että hän on huono isä tms. Hänellä on edellisestä liitosta 10v lapsi, jonka kanssa ei ole aina ollut helppoa. Siksi varmasti meni tunteisiin, mikä on ymmärrettävää. Silti tuo reaktio oli mielestäni melko suhteeton, kun en tosiaan mitenkään haukkunut häntä tai varsinkaan lasta. 

Kumpikaan teistä ei ole tasapainoinen aikuinen.

Vierailija
22/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap hiljeni. Ei edes kehtaa kertoa meille, kuinka pahasti sanoikaan miehelleen :D

Höh, kerroin tuossa ylempänä.

Aloituksessa sanoit, että meni henkilökohtaisuuksiin. Millä tavalla haukuit siis miestä, hänen lastaan tai exäänsä? Luonnetta vai ulkonäköä vai yleisesti yhteensopivuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulssikontrollin ongelmia? Tietty raja riidoissakin pitää olla. Jos sen tietyn rajan ylittäessä solvatessa toista halutaan tahallisesti satuttaa menemällä henkilökohtaisuuksiin, on jo menty liian pitkälle, eikä niitä kukaan unohda ikinä, vaikka ne sovittaisiin, näin se vaan on.

En ikinä satuttaisi rakastani tahallani, en vaikka meillä molemmat osataan sivaltaa ja ottaa yhteen, mutta siltikään kumpikaan ei ole haukkunut tai loukannut toista ikinä henkilökohtaisuuksiin menemällä. Arvostan tätä suuresti miehessäni, näissä pikkuasioissa todelliset helmet punnitaan, koska kaikenlaisia öykkäreitä on tullut nähtyä🤮 

Vierailija
24/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, kun nyt vuodatit miehen pillastuneet sanat tänne, niin kerroppas meille sitten tasapuolisuuden nimissä, että mitä sä siis sanoit hänelle, kun se kerta meni henkilökohtaisuuksiin ja tajusit itsekin, että sen takia mies sai tuon kohtauksen.

Olen samaa mieltä. Jos mies olisi itsenäisesti  haukkunut ap:n pystyyn, olisin sanonut eron olevan asiallinen.

Mutta nyt ap aloitti ja lapsellinen ap:n mies jatkoi. Molemmat käyttäytyivät huonosti.

Ap, mitä sä itse sanoit?

Vierailija
25/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jatkaisi suhdetta ihmisen kanssa, joka pitää minua kaikin puolin kuvottavana.

Niimpä.

Vierailija
26/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet alkanut olemaan miehen kanssa, joka on eronnut lapsensa äidistä ja lapsi oli tuolloin vasta 6-vuotias! Lapsirukka seilannut siis kahden kodin väliä 6-vuotiaasta saakka.

Vierailija
27/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on miehet ainoastaan haukkuneet, h.oritelleet ja polkeneet sanoillaan maanrakoon. Yllättyisin jos joku mies aidosti kannustaisi ja kehuisi. Kaikki on aina minun vikani, aivan kaikki ja miehessä ei ole mitään vikaa eikä syytä katsoa peiliin, ei vaikka en koskaan aloita riitaa. Miehet osaavat olla järjettömän ilkeitä etenkin suuttuessaan ja muistan kun yksikin mies haukkui minut aivan pohjasakaksi ja kahden päivän päästä tuli takaisin naureskellen, että miksi murjotan kun hänhän vain vitsaili kevyesti. Arvaatte varmaan, että pakkasin kamani sanomatta mitään.

Sull on hemmetin huono miesmaku. Kattele seuraava jostain ihan muualta kuin kymmenen edellistä.

Vierailija
28/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ensin rauhoitutaan, hengitetään ja mietitään mitä sanotaan, kun taas toisenne näette. Molemmat loukkasitte toisianne ja molempien täytyy pyytää anteeksi.

Sitten halaatte ja pussaatte ja sovitte säännöt miten tästä eteenpäin toisillenne puhutte. 

Vierailija
29/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mieheni puhuisi minulle tuolla tavalla, niin olisi äkkiä entinen mies. Kymmeniä vuosia yhdessä, eikä ikinä ole ilkeästi sanonut, enkä minäkään. Riideltykin on nuorempana, mutta ei sitä henkilökohtaisuuksiin menty. 

Vierailija
30/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesurille tulis käyttöö, jos ihan puskista alkais aukomaan. Mutta mistäs asiasta ap haukuit miestä ensin? Se taisi mennä aloituksesta päätellen ihon alle. 

Vierailija
31/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin hänelle hänen entiseen liittoon ja lapseen liittyvän kommentin -en siis mitään, että hän on huono isä tms. Hänellä on edellisestä liitosta 10v lapsi, jonka kanssa ei ole aina ollut helppoa. Siksi varmasti meni tunteisiin, mikä on ymmärrettävää. Silti tuo reaktio oli mielestäni melko suhteeton, kun en tosiaan mitenkään haukkunut häntä tai varsinkaan lasta. 

No jos et muka haukkunut mies

Niin. Mitäpä sinä ap tasan tarkkaan sanoit? 

Vierailija
32/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap hiljeni. Ei edes kehtaa kertoa meille, kuinka pahasti sanoikaan miehelleen :D

Et kertonut. Kerroit mihin kommenttisi liittyi, et millainen kommentti oli. Ilmeisesti kommenttisi oli todella paha vieläpä, kun sai miehesi suuttumaan.

Mitä sä sanoit?

Vierailija
33/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
34/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin käydä riidan läpi.

Mieti, mitä sinä sanoit ja mitä hän sanoi. Mikä loukkasi sinua kaikkein eniten. Miltä tulevaisuus hänen kanssaan näyttää nyt. Onko teidän suhteessa ollut piilossa pysyneitä ongelmia?

Tarkoititko sitä mitä sanoit? Jos tarkoitit todella, sen olisi ehkä voinut muotoilla eri tavalla?

Pyydä anteeksi, jos sinulla on anteeksi pyydetävää.

Kysy onko hän sanojensa takana? Kerro mitä tunteita sinussa heräsi.

Vierailija
35/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt ensin rauhoitutaan, hengitetään ja mietitään mitä sanotaan, kun taas toisenne näette. Molemmat loukkasitte toisianne ja molempien täytyy pyytää anteeksi.

Sitten halaatte ja pussaatte ja sovitte säännöt miten tästä eteenpäin toisillenne puhutte. 

Ei anteeksipyyntö riitä jos huorittelee omaa puolisoa tai kommentoi puolison lasta. 

Vierailija
36/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit vähän tyriä. Sinuna aloittaisin anteeksipyynnöllä. Sillä miehelläkään mitkään lottovoittajafiilikset taatusti ole.

Minä en ikinä voisi antaa anteeksi miehelle, jos se olisi haukkunut minua huo*raksi. Muutenkin mies on kyllä loukannut ap:tä  sanomisellaan niin pahasti, etten minä ainakaan voisi koskaan unohtaa noita sanoja. Jos jotenkin voisinkin antaa anteeksi ja jatkaa miehen kanssa, muistaisin nuo sanat vielä kuolinvuoteella. Kunnioitus olisi ainakin iäksi mennyt. En ehkä pystyisi jatkamaan miehen kanssa  vaan muutaisin pois.

Vierailija
37/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista hevin unohda. Voitko luottaa enää kumppaniisi, tai hän sinuun? Onko kiva mennä sänkyyn miehen kanssa ajatellen että hän pitää sinua rumana huorana? :-(

Vierailija
38/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä jos haukkuminen riittää. Ei haukku haavaa tee. 

Vierailija
39/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä et haukkunut miestä etkä lasta mutta menit henkilökohtaisiin asioihin, suomeksi haukuit miehen ja lapsen. Olisi vedellyt turpaan tuommoista akkaa.

Vierailija
40/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kertonut. Kerroit mihin kommenttisi liittyi, et millainen kommentti oli. Ilmeisesti kommenttisi oli todella paha vieläpä, kun sai miehesi suuttumaan.

Mitä sä sanoit?

Sanoin siitä, että miehen entinen suhde ja vanhemmuus olisi voinut mennä paremmin, jos olisi ollut läsnäolevampi ja tarttunut heti reippaasti ongelmiin kun monesti välttelee ja vaikea hoitaa asioita. Oli siis jo vihainen ennen tätä kommenttia, mutta tästä sitten menetti täysin malttinsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi