Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos mies haukkuisi sinut aivan lyttyyn?

Vierailija
17.07.2024 |

Olen todella järkyttynyt. Ollaan oltu 4v yhdessä ja osattu ihan hyvin ja turvallisesti riidellä. Äsken meille tuli todella lihava riita. Riidan yhteydessä töksäytin ruman kommentin, joka meni henkilökohtaisuuksiin. Siitä mieheni pillastui täysin, haukkui minut pystyyn ulkonäöstä lähtien. Sanoi minua rumaksi huoraksi, että ansaitsen kaiken pahan mitä minulle on sattunut, ja ettei ihme ettei minulla ole läheistä suhdetta perheeseeni kun olen niin paska ihminen. Hänen mukaan saan ihmisistä kaikki pahimmat piirteet esille, minulle ei kelpaa mikään, olen veemäinen valittaja. Hän antoi ilmeisesti kaiken tulla ulos vuosien takaa, sillä hän ei ole suhteemme aikana koskaan puhunut tuollaisia. 

Lähdin itse eri huoneeseen järkyttyneenä ja mies häipyi. En tiedä mitä teen, jotain meni pysyvästi rikki sisältäni.

Kommentit (138)

Vierailija
41/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaavat, henkilökohtaisuuksiin menevät haukkumiset on siitä pahoja, että ne oikeasti muistaa lopun elämää. Kantsii siksikin miettiä, mitä suustaan suoltaa. Vaikka itse unohtaisi, mitä on haukkunut, niin se kohde ei taatusti sitä unohda. Se sitten pikkuhiljaa syö välejä ja jäytää sisällä.

Varsinkin sun miehes suolsi suustansa niin pahat asiat, että en näe suhteelle enää mitään jatkoa. Hän ikäänkuin suolsi ulos kaiken mahdollisen, mikä estää teillä enää normaalin parisuhteen. Ja kun mies noin sanoi, hän taatusti niitä vieläpä tarkoitti. Eihän hänelle muuten olisi tullut kaikki tuo siinä primaariraivoissaan esille.

Vierailija
42/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on miehet ainoastaan haukkuneet, h.oritelleet ja polkeneet sanoillaan maanrakoon. Yllättyisin jos joku mies aidosti kannustaisi ja kehuisi. Kaikki on aina minun vikani, aivan kaikki ja miehessä ei ole mitään vikaa eikä syytä katsoa peiliin, ei vaikka en koskaan aloita riitaa. Miehet osaavat olla järjettömän ilkeitä etenkin suuttuessaan ja muistan kun yksikin mies haukkui minut aivan pohjasakaksi ja kahden päivän päästä tuli takaisin naureskellen, että miksi murjotan kun hänhän vain vitsaili kevyesti. Arvaatte varmaan, että pakkasin kamani sanomatta mitään.

Sull on hemmetin huono miesmaku. Kattele seuraava jostain ihan muualta kuin kymmenen edellistä.

On ja tiedostan asian, mutta nämä ilkeät miehet tuppaavat tunkevan seuraan ja haluavan kanssani parisuhteen, koska olen todella kiltti ja tottelevainen. Opettelen pitämään puoliani ja itseni kunnioitusta, joten en ole nyt parisuhteessa. Olen päättänyt etten ala vakavaan parisuhteeseen jos näen red flageja tai jos mies ei kunnioita minua. Ei enää ikinä solvaamista eikä henkistä väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt ensin rauhoitutaan, hengitetään ja mietitään mitä sanotaan, kun taas toisenne näette. Molemmat loukkasitte toisianne ja molempien täytyy pyytää anteeksi.

Sitten halaatte ja pussaatte ja sovitte säännöt miten tästä eteenpäin toisillenne puhutte. 

Ei kyllä tekisi millään mieli pussailla jonkun tuollaisen miehen kanssa joka noin haukkuu. Anteeksi voi pyytää mutta minä en unohtaisi. 

Vierailija
44/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot mennyt henkilökohtaisuuksiin, vielä jotenkin kommentoimalla miehen 10 vuotiasta lasta, niin ole onnellinen ettet turpaan ole saanut.

Vierailija
45/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap hiljeni. Ei edes kehtaa kertoa meille, kuinka pahasti sanoikaan miehelleen :D

Höh, kerroin tuossa ylempänä.

Et kertonut. Kerroit mihin kommenttisi liittyi, et millainen kommentti oli. Ilmeisesti kommenttisi oli todella paha vieläpä, kun sai miehesi suuttumaan.

Mitä sä sanoit?

Sanoin siitä, että miehen entinen suhde ja vanhemmuus olisi voinut mennä paremmin, jos olisi ollut läsnäolevampi ja tarttunut heti reippaasti ongelmiin kun monesti välttelee ja vaikea hoitaa asioita. Oli siis jo vihainen ennen tätä kommenttia, mutta tästä sitten menetti täysin malttinsa. 

Olit varmaan oikeassa ja meni tunteisiin ja miehen vastaus oli tuo. Ei asiallisin ja kypsin kommentti sinultakaan mutta en jatkaisi tuota suhdetta.

Vierailija
46/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot mennyt henkilökohtaisuuksiin, vielä jotenkin kommentoimalla miehen 10 vuotiasta lasta, niin ole onnellinen ettet turpaan ole saanut.

Luojan kiitos sun kaltaisilla miehillä ei ole puolisoita.

Vierailija
47/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap hiljeni. Ei edes kehtaa kertoa meille, kuinka pahasti sanoikaan miehelleen :D

Et kertonut. Kerroit mihin kommenttisi liittyi, et millainen kommentti oli. Ilmeisesti kommenttisi oli todella paha vieläpä, kun sai miehesi suuttumaan.

Mitä sä sanoit?

Sanoin siitä, että miehen entinen suhde ja vanhemmuus olisi voinut mennä paremmin, jos olisi ollut läsnäolevampi ja tarttunut heti reippaasti ongelmiin kun monesti välttelee ja vaikea hoitaa asioita. Oli siis jo vihainen ennen tätä kommenttia, mutta tästä sitten menetti täysin malttinsa. 

No, okei. Ei tämä mun mielestä ollu pahasti sanottu. Mistä te ylipäänsä riitelitte alunperin?

Mun mielestä sun miehes sanoi tosi törkeästi sulle, ei voi verratakkaan siihen, mitä sä sanoit sille.

Vierailija
48/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika pehmoa settiä vielä. Toivottavasti ei pahene, sitten onkin eron paikka. 

Vierailija
49/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin sinä, ottaisin tästä opikseni ja alkaisin käyttäytymään kunnioittavammin ja nöyremmin miestä kohtaan. Ensimmäinen mitä tekisin olisi, että menisin nöyränä pyytämään anteeksi ja tarjoaisin sovintoseksiä. Tämä on oma näkemykseni asiasta.

M38

Vierailija
50/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoa miehelle joka h uorittelee vaikka nainen on neitsyt? Aivan kamalaa käytöstä mieheltä eikä tuollaista pidä hyväksyä.

Vierailija
51/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on miehet ainoastaan haukkuneet, h.oritelleet ja polkeneet sanoillaan maanrakoon. Yllättyisin jos joku mies aidosti kannustaisi ja kehuisi. Kaikki on aina minun vikani, aivan kaikki ja miehessä ei ole mitään vikaa eikä syytä katsoa peiliin, ei vaikka en koskaan aloita riitaa. Miehet osaavat olla järjettömän ilkeitä etenkin suuttuessaan ja muistan kun yksikin mies haukkui minut aivan pohjasakaksi ja kahden päivän päästä tuli takaisin naureskellen, että miksi murjotan kun hänhän vain vitsaili kevyesti. Arvaatte varmaan, että pakkasin kamani sanomatta mitään.

Sull on hemmetin huono miesmaku. Kattele seuraava jostain ihan muualta kuin kymmenen edellistä.

On ja tiedostan asian, mutta nämä ilkeät miehet tuppaavat tunkevan seuraan ja haluavan kanssani parisuhteen, koska olen todella kiltti ja tottelevainen.

Ei, vaan sinä itse valikoit nuo miehet ja ryhdyt parisuhteeseen. Kiltteys tai ns. tottelevaisuus ei tarkoita sitä, että kaikki pas kiaiset automaattisesti hakeutuisivat sinun seuraan. Joku niissä ilkeissä miehissä vetoaa sinuun.

Vierailija
52/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sanoit?

No, okei. Ei tämä mun mielestä ollu

Riita lähti siitä, miten vapaa-aikaa tasapainotetaan töiden, harrastusten jne. jälkeen ja miten myös parisuhdeaika olisi tärkeää. Koen, että emme saa vietettyä tarpeeksi tällä hetkellä yhteistä aikaa jne. Lähti vaan sitten vähän väärille raiteille, ja vedin myös entisen perhetilanteen mukaan eli tuo kommenttini josta kerroinkin. Mies varmasti syyllistyy tilanteesta, kun joutuu tekemään paljon töitä, mutta siitä en tietenkään syyllistänyt kun asialle ei mahda mitään.

Vierailija
53/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin sinä, ottaisin tästä opikseni ja alkaisin käyttäytymään kunnioittavammin ja nöyremmin miestä kohtaan. Ensimmäinen mitä tekisin olisi, että menisin nöyränä pyytämään anteeksi ja tarjoaisin sovintoseksiä. Tämä on oma näkemykseni asiasta.

M38

Ehkä hänen kannattaisi jatkossa panostaa myös enemmän ulkonäköönsä. Laihduttaa, laitatuttaa hiuksensa, meikata, käyttää fiksumpia vaatteita. Panostaa kodin siisteyteen ja opetella kokkaamaan paremmin, kysyä vaikka miehen äidiltä apua ruokien laitossa ja pyytää myös reseptejä tullakseen paremmaksi.

M42

Vierailija
54/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Ehkä hänen kannattaisi jatkossa panostaa myös enemmän ulkonäköönsä. Laihduttaa, laitatuttaa hiuksensa, meikata, käyttää fiksumpia vaatteita. Panostaa kodin siisteyteen ja opetella kokkaamaan paremmin, kysyä vaikka miehen äidiltä apua ruokien laitossa ja pyytää myös reseptejä tullakseen paremmaksi.

M42

Pojat, kunnioitus ansaitaan. Molemmin päin. Ap:n on turha jatkaa suhdetta miehen kanssa, joka ei häntä kunnioita. Voitte omissa suhteessanne nöyristellä vaikka loputtomiin, naisten ei kannata.

Vierailija
55/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä sanoit?

Aivan... Kuulostaa hyvin yleiseltä ongelmalta parisuhteissa. Mies on huono näyttämään tunteitaan riitatilanteissa ja vetäytyy/alistuu. Omat tyytymättömyyden tunteet patoutuu ja hän myös tiedostaa tämän. Olisikohan jompikumpi hänen vanhemmistaan vahva tunnejyrä ja hän on oppinut tällaisen miellyttämisen käytösmallin. Sitten kun toit riidan aikana asian esille, niin hän päästi patoumat ulos. Sillä tavalla ne tulee ulos voimalla, kun taas normaalisti jos ne käsittelisi ajankohtaisina, niin tyyli ja ilmaisu olisi paljon asiallisempi.

Hankala homma. Jos saatte sovittua, niin suosittelisin parisuhdeterapiaa. Kevyimmästä päästä tuollaiset ongelmat on kyllä, mikälisikäli olen oikeassa. 

Lycka till

M30

Vierailija
56/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottasin suihin ja nielisin mällit.

Vierailija
57/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdenkään miehen puolesta kannata tehdä mitään. Eroa

Vierailija
58/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ap sen verran sanoo, että jäi kyllä vaivaamaan tämä todella pahasti, eniten sen takia että esimerkiksi heikko perhetilanteeni on totta. Eli mies ilmeisesti todella on tuota mieltä, koska muutenhan hän olisi voinut sanoa minua vaikka tyhmäksi ja lihavaksi (joita en ole) tai mitä vain muuta, mikä ei pitäisi todellisuudessa paikkaansa. Nyt hän ilmeisesti oikein koitti kaivaa kaikki asiat, joita voisi käyttää lyömäaseina ja en kyllä noiden sanojen jälkeen ihmettele vaikka olisi aidosti tuota mieltä minusta. 

Vierailija
59/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Tämmöset mielipiteet joutaa roskiin. Miehellä on tunnetaitoja työstettävänä. Ei tuollaiset patoumat tyhjästä synny. Eli AP ei todellakaan ole mikään syytön tässä, mutta tämä kyseinen eskalaatio on kyllä lähtöisin miehestä itsestään. 

M30

Vierailija
60/138 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Naiset kuvittelevat aina riidan aloittaessaan, voittavansa sillä jotakin vaikka tässäkin nainen vain tahallaan loukkasi ja ärsytti miestä pitkän aikaa ennenkuin mieheltä katkesi pinna ja hän hieman menetti hermonsa. Miksi naisten on pakko olla ilkeitä ja tyhmiä, silloinkin vaikka eivät ole edes riittävän kauniita sellaiseen. Ja silti odottavat saavansa anteeksi. Anteeksi nyt vain AP ei tuolla naamalla, eikä varsinkaan tuolla vartalolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi