Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä mä just luin? Lasta seksuaalisesti hyväksi käyttänyt pedopoliisi sai vain EHDOLLISTA !?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jäi häiritsemään, että lääkäri joskus epäillyt hyväksikäyttöä ja vanhempi todennut siihen, ettei ole mahdollista ja asia on jäänyt siihen ettei ole siinä vaiheessa edennyt? 

Vierailija
22/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisitkin ovat vain ihmisiä. Eivät sen enempää eivätkä sen vähempää.

En kutsu ihmiseksi otusta, joka panee alakouluikäisiä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myöhäisen ilmoituksen vuoksi osan teoista syyteoikeus oli jo vanhentunut. Näin ollen käräjäoikeus katsoi hyväksikäytön jatkuneen huhtikuusta 2005 ja marraskuuhun 2009. Tyttö oli tuolloin noin 913-vuotias."

Silti ihmettelen että ehdollisella pääsi. Kun tuomio tuli tarkoittaa se sitä että oikeuden mielestä tapahtunut on toteenäytetyksi.

Minusta alaikäisten seks ahdistelusta pitäisi lasten ja nuorten ilmoitukset saada pikaisesti käsittelyyn jotta tekijä ei ehtisi pilata niin monen ihmisen elämää.

Vierailija
24/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, ihan käsittämätöntä tällainen. Joskus olen miettinyt, että kertoisin omassa lapsuudessani kokemasta hyväksikäytöstä poliisille, mutta taitaisi ruveta tekijän rangaistuksen selvittyä vain vituttamaan.

Vierailija
25/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi häiritsemään, että lääkäri joskus epäillyt hyväksikäyttöä ja vanhempi todennut siihen, ettei ole mahdollista ja asia on jäänyt siihen ettei ole siinä vaiheessa edennyt? 

Meinaan siis, että miten vanhemman sana voi riittää siihen, ettei asiaa tutkita paremmin. Luulisi, että lääkärin epäily ja näkemykset asiaan olisi sellainen, että tutkitaan paremmin ja selvitetään mitä tapahtuu! 

Vierailija
26/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kutsu ihmiseksi otusta, joka panee alakouluikäisiä lapsia.

Ei pannut, kosketteli ym. 

Lukekaa..

Vierailija
27/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi  hel***ti   miksi ei nimeä missää. No suojellaa tietysti ao.  Sudet lampaiden vaatteissa. Olkaahan tarkkoina ja kyselkää, puhukaa näistä asioista, kaikki eivät ole hyviä ihmisiä.

Vierailija
28/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sinne vankilaan muita mahtuisikaan jos kaikki pitäisi lukkojen taakse laittaa 

Vierailija
29/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄÄN ei oikeuta pedofiiliaa! Ihmeellistä selittelyä, olet ällöttävä.

Vierailija
30/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä tollaset saa poikkeuksetta 20-30 vuotta vankilaa, jotkut jopa loppuelämäksi pistetään telkien taa.

Vierailija
31/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naurettavat tuomiot suorastaan yllyttävät kaappipedofiileja toteuttamaan sairaita fantasioitaan!

Kuten rajalaki, näiden tuomioiden pitäisi toimia pelotteena, että ei kannata edes yrittää! Eli vähintäänkin 10 vuotta ehdotonta ja vehje valtiolle.

Vierailija
32/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki ja tuomiot ovat erilaisia Suomessa riippuen siitä kuka on rikollinen, jos rikollinen kuuluu joko rikkaaseen eliittiin tai sitten ammatilataan johonkin kuten poliisit ei rangaistuksia anneta... oikeusjärjestelmä on täysin mätä ja pitäisi rakentaa kokonaan uudelleen...

Vierailija
33/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä niin saatanan ällöjä. Ne on just tollasia sairaita per*voja, väkivaltaisia ja aloittaa kaikki sairaat sodatkin. Yök.

Vierailija
34/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sana sanaa vastaan niin ei tietenkään pidä joutua vankilaan tai saada mitään muutakaan tuomiota. Käsittämätöntä että sai edes ehdollista.

Vierailija
35/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhentuneet rikokset.

Ei kaikki:

"Myöhäisen ilmoituksen vuoksi osan teoista syyteoikeus oli jo vanhentunut. Näin ollen käräjäoikeus katsoi hyväksikäytön jatkuneen huhtikuusta 2005 ja marraskuuhun 2009. Tyttö oli tuolloin noin 913-vuotias."

Eli jos panee lasta 4,5 vuoden ajan, saa ehdollista. Ei käy minun oikeustajuun mitenkään.

Rangaistukset on koventuneet tuon jälkeen. Tuomit on kuitenkin tekojen aikaisen lainsäädännön mukaisia.

Vierailija
36/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suomeen on tullut etelästä ihmisiä, niin heitän takiaan on alettu antaa kovempia rangaistuksia. Johtuisikohan kevyt rangaistus siitä että on sovellettu tekohetken kovuusasteita rangaistuksessa?

Vierailija
37/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee se, että tuota on ilmeisesti käytetty jonkinlaisena todisteena oikeudessa vaikka eihän se todista mitään. Kyseessä oli pelkkä lääkärin epäily, joka ei ilmeisesti ollut kovinkaan vakava koska hän ei vienyt asiaa eteenpäin.

Ja jos hyväksikäyttöä todella olikin tapahtunut, tekijä on voinut olla ihan kuka tahansa. 

Vierailija
38/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähällä pääsi. Tuomitun ei tod. tarvi valittaa päätöksestä. Sehän on suorastaan ymmärtäväinen häntä kohtaan.

Vierailija
39/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä naurettavat tuomiot suorastaan yllyttävät kaappipedofiileja toteuttamaan sairaita fantasioitaan!

Kuten rajalaki, näiden tuomioiden pitäisi toimia pelotteena, että ei kannata edes yrittää! Eli vähintäänkin 10 vuotta ehdotonta ja vehje valtiolle.

Ja sitten jos uhri pari vuotta myöhemmin tulee katumapäälle ja peruu puheensa, niin irrotettua vehjettä ei enää takaisin saa. 

Vierailija
40/57 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee se, että tuota on ilmeisesti käytetty jonkinlaisena todisteena oikeudessa vaikka eihän se todista mitään. Kyseessä oli pelkkä lääkärin epäily, joka ei ilmeisesti ollut kovinkaan vakava koska hän ei vienyt asiaa eteenpäin.

Ja jos hyväksikäyttöä todella olikin tapahtunut, tekijä on voinut olla ihan kuka tahansa. 

-Teko on käräjäoikeuden mukaan törkeä, koska tekijänä on ollut uhrin lähipiiriin kuulunut henkilö. YLE