Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olette tutkineet syksyn kursseja?

Vierailija
17.07.2024 |

Ajattelin mennä oppimaan puolaa ja puunveistoa. Molemmat kivoja. Hinnat on kyllä hiukan nousseet muutamissa kursseissa. Onneksi en asu Helsingissä. Olisi liikaa kaikkea. Olen innostunut niin monesta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kaikille avoimeen kuoroon ja muutamalle ruuanlaittokurssille. Asun yksin eikä mulla ole paljoa kavereita, joten tuollaiset kurssit joissa tehdään jotain muiden kanssa on ihan parhaita.

Vierailija
2/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä. Ongelma on se että jos on kiva kurssi, ei sovi ajallisesti minun elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bongaan jostakin jonkun ilmaisen ja kaikille avoimen Suomen sosiaalipolitiikkaan liittyvän luennon tai keskustelutilaisuuden niin menen kuuntelemaan tätä. Muu ei ole nyt mahdollista. Vaikea elämäntilanne vie kaikki voimat.

Vierailija
4/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanpuolustuskoulutus, MPK järjestää vuosittain kaikille avoimia kokonaisturvallisuuden eri taitoihin perehdyttäviä kursseja noin 500 tapahtumaa eri puolilla maata.

https://mpk.fi/mika-on-mpk/miten-mukaan-toimintaan/

Vierailija
5/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään. Jos minulle edes vähän aikaa joskus jää töiden, kotitöiden ja lastenhoidon ja muiden pakollisten asioiden hoidon jälkeen niin käytän sen sitten vaikka metsässä kävelyyn.

Vierailija
6/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin italian jatkokurssin, joka on etänä. Minulle helpointa on nyt osallistua etänä, kun puolison työvuorojen ja pienen lapsen takia en välttämättä pääse paikalle. Ainoa huono puoli on, että olen opiskellut italiaa monta monta vuotta sitten ja mulla on aika kova kertaaminen, jos meinaan jatkokurssille hypätä. 

Vierailija
7/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ilmoittautua jännittäjille tarkoitetulle kurssille. Viime vuonna kurssi peruttiin kun osallistujia oli liian vähän, mutta toivottavasti tänä vuonna saadaan enemmän porukkaa mukaan.

Vierailija
8/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion ilmoittautua jännittäjille tarkoitetulle kurssille. Viime vuonna kurssi peruttiin kun osallistujia oli liian vähän, mutta toivottavasti tänä vuonna saadaan enemmän porukkaa mukaan.

Jännittääkö sua järjestetäänko kurssi vai ei?

Vierailija
9/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Harrastan pelkästään sellaisissa hengellisissä tilaisuuksissa käymistä joissa saa ilmaisen ruokakassin. Aika ja rahat ei riitä muuhun.

Vierailija
10/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mahtuvani samaan liikuntaryhmään jossa olin syksyn ja kevään. Kieliopinnot kiinnostaa mutta tuntiajat ei mitenkään sovi yhteen työaikojen kanssa. Kuoroharrastus on valmiina. 

Vierailija
11/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te kursseilla käyvät perheellisiä ja työssäkäyviä?

Vierailija
12/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolaa voit opiskella ilmaiseksi Duolingosta jos et halua maksaa.

Vierailija
13/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sí, voy a tomar un curso de español en otoño.

Vierailija
14/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puisen dildon vuolentakurssi olisi kiva. Sellanen iso ja paksu

Mä innostuisin myös ruumisarkuntekokurssista. Oikeesti.

Vierailija
15/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perheetön opiskelija. Opiskeluihin menee useammin yli 40 h/vko kuin alle, mutta haluan silti käydä myös jollain sellaisella kurssilla jolla saan opiskella just sitä mitä tahdon ilman mitään paineita onnistumisesta.

Vierailija
16/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mä käyn joka vuosi monella kurssilla, mm ruuanlaittoa etänä, liikuntaa etänä jne.

Vierailija
17/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en mä yksin vastaa perheen asioista ja lasta hoida.

Vierailija
18/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsät ei opiskele aikuisena mitään, siksi niillä tylsää onkin.

Vierailija
19/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä jonnekin huonekalun kunnostuskurssille mutta sinne voi viedä vain pieniä huonekaluja jotka pitää kuljettaa edestakaisin. Ei onnistu.

Vierailija
20/21 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin käydä kursseilla, mutta olen introvertti enkä jaksa enää töiden jälkeen enempää pakollista sosiaalisuutta. Olen kokeillut monta kertaa ja kurssit jäi aina kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme