Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet syvästi rakastunut ja tulet jätetyksi. Miltä tuntuu nähdä ex-rakkasi uuden seurassa?

Vierailija
17.07.2024 |

Olin syvästi rakastunut, mutta mies löysi uuden naisen. Aina kun näen heidät yhdessä tunnen väristyksiä kehossani.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaahan se!

Vierailija
2/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aivan repivän karmea tunne ja tuntuu vielä vuosien jälkeenkin joskus tuskalliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai voimaantunut nainen miestä tarvitse

Vierailija
4/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin toivoisin että eksäni löytäisi uuden miehen niinkuin minäkin olen löytänyt uuden naisen koska oli kummiskin pohjimmiltaan hyvä nainen. Hän oli monta vuotta sinkkuna ennen kuin löysi minut haluaisi lapsia ja on jo kummiskin 30 vuotias. En voinut hänen kanssaan olla koska hänelle seksi ei ollut tärkeää niin piti ottaa ero vaikka rakastimmekin toisiamme. Mutta pelkään ettei hän tule löytämään miestä joka ei myöskään pitäisi seksiä tärkeänä. Harmittaa hänen kohtalo mutta oma vika toisaalta.

Vierailija
5/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se kivalta tunnu. Apeus ja haikeus valtaa mielen. Yritän kuitenkin olla onnellinen hänen puolestaan, vaikka itse suren.

Vierailija
6/16 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ku en oo ikinä kokenut tuota. Saati rakkautta. Oon ollu miltei 20 vuotta saman kanssa ja muista syistä yhteen, mies väärä mulle ero tulossa ja muutan lähelle. Jos näen sen kylillä jonkun kanssa niin ei tuu haittaa yhtään. Kunhan ei uus meidän lapsia kiusaa. Jos tulee lasten kaa hyvin toimeen niin kaikki hyvin.

Vierailija
7/16 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repii sielua.

Vierailija
8/16 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pahalta. Viha, kateus ja katkeruus valtaa mielen ja vie usein päiviä toipua siitä. Tätä ollut jo monta vuotta. Elämä on ihan paskaa sen ihmisen takia.

Vierailija
9/16 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin karmeeta että en kestä edes ajatella. Muistan että hän ilmestyi paikalle meidän riitaan miehen soitettua hänelle ja sitten että kaksi kertaa oltas oltu yhdessä syömässä ja yhden kerran pubissa. Mies kutsunut naisen mukaan??? Mutta en käsitä miten tämmöinen on ylipäätänsä ollut mahdollista ja miksi olen kait ollut vain hiljaa. Muistan naisen olemuksenkin jossain määrin... välillä välähtelee jopa ulkonäkö ja kasvot ja sitten toisaalta näyttääkin joltakin ihan erilaiselta. Tosi omituista. En ymmärrä. Kiitos että kysyitte.

10/16 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään näin keskustassa kadulla mun entisen tapailumiehen, joka itse ghostasi minut, ja hän käveli yhdessä jonkun ihan tavallisen näköisen naisen kanssa ja sillä naisella oli vielä joku 7-8 vuotias lapsi. Mutta enhän mä tiedä, että oliko se nainen hänen nykyinen tyttöystävä ja vaikka olisikin ollut, niin en mä tiedä onko se lapsi sen naisen oma kun voihan se olla vaikka siskon-/veljenlapsi...

11/16 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Just tänään näin keskustassa kadulla mun entisen tapailumiehen, joka itse ghostasi minut, ja hän käveli yhdessä jonkun ihan tavallisen näköisen naisen kanssa ja sillä naisella oli vielä joku 7-8 vuotias lapsi. Mutta enhän mä tiedä, että oliko se nainen hänen nykyinen tyttöystävä ja vaikka olisikin ollut, niin en mä tiedä onko se lapsi sen naisen oma kun voihan se olla vaikka siskon-/veljenlapsi...

Ja tämä mies on siis lapseton, pitkä, komea, mukava ja hyväpalkkaisessa työssä, että varmasti saa ihan kenet vaan naisen.

Vierailija
12/16 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän säälittää uusi nainen, nyt kun tiedän millainen ex pohjimmiltaan on. Tunnekylmä ja rahan perään, haluaa hyötyä muista, välittää vain itsestään. 

Rakastin miestä jota ei ollut olemassakaan, lopulta naamio putosi ja tajusin lähteä. Jotkut ovat hyviä teeskentelemään, ajan kanssa kuitenkin totuus paljastuu. Toivottavasti uusi nainen tajuaa myös ajoissa häipyä tai ehkä uusi nainen on yhtä kylmä ja laskelmoiva, ehkä tuolloin sopivatkin toisilleen. 

Vierailija
13/16 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä sama exä. Asuu Turussa ?

Vierailija
14/16 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko meillä sama exä. Asuu Turussa ?

Turussa on paljon exiä. Minkä ikäinen olet ?

Vierailija
15/16 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se muuten menis, mut kun se kaihertaa, kamaloittaa, vihreyttää kasvoo ja aihuttaa puhe-niiku-häiriöö..

Vierailija
16/16 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kai voimaantunut nainen miestä tarvitse 

Jos joutuu voimaantuneen niiku siskon kans tekemisiin, niin se on 'dylkki ja totinem baik' niiku raumalaises merimieslaulus sanotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi