Tunnistaako kukaan tällaista ilmiötä parisuhteessa?
Kun ollaan parisuhteessa, jossa toinen on kunnianhimoinen ja toinen ei. Ollaan oltu hoikkia nuoria opiskelijoita, menty yhteen. 20 vuotta myöhemmin toinen osapuoli on korkeassa virassa ja toinen duunarina. Toinen on edelleen hoikka ja toinen ei.
Mitä tässä voi tehdä? Voiko toiselle sanoa, että en mä ilkeä sun kanssa näyttäytyä enää missään?
Kommentit (34)
Tämmösiin ketjuihin pitäs saada näkyviin kommentoivan henkilön ulkonäkö ja paino. Yllättävää korrelaatiota voisi löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiin ketjuihin pitäs saada näkyviin kommentoivan henkilön ulkonäkö ja paino. Yllättävää korrelaatiota voisi löytyä.
No ei kyllä silti vieläkään ole korrelaatiota, jollei kommentoija kerro myös ammattinsa ja työpaikkansa.
Ja olisi myös hyvä saada myös aloittajan samat tiedot ja kuvat. Ja vielä todisteet siitä, että on myös parisuhteessa.
Kumppanisi varmaa miettii, että mitä tehdä kun suhteessa kumppani on kusipää ja itse ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Korrelaatio mihin?
Olen kunnianhimoinen ja etsin vaimoa joka taas ei ole, vaan maanläheinen. Mutta jos turpoaa kuin pullataikina virtahevoksi niin se on moido.
Analyysini on että jos arvostelee vaikka selän takana toisen painoa ja uravalintoja niin rakkaus on loppunut eikä kannata olla enää pariskunta tai ainakin koittaa vaikka terapia. Kautta virkistää sitä suhdetta.
Olet ollut ja olet maailman paras äiti lapsillemme, mutta penikseni halajaa seksikkäämpää.
Vierailija kirjoitti:
Lihava voi laihduttaa, mutta hoikka ei pääse koskaan eroon ilkeältä luonteestaan.
Juuri noin! Sitä paitsi toista ei voi pakottaa muuttumaan, jos hän ei halua. Eikä varsinkaan, jos puolison käyttäytyminen on tuota tasoa.
Onko ap nyt niin, että haluaisit rinnallesi jonkun unelmiesi puolison, ehkä olet sellaisen jo bongannutkin, ja nyt mietit, kumpaan suuntaan lähdet? Ehkä kannattaa lähteä, koska olet suorastaan törkeä puolisoasi kohtaan. Ota kuitenkin huomioon, että hoikka puoliso ei ole onnen tae.
Vierailija kirjoitti:
Olen kunnianhimoinen ja etsin vaimoa joka taas ei ole, vaan maanläheinen. Mutta jos turpoaa kuin pullataikina virtahevoksi niin se on moido.
Just näin. Meitä näin ajattelevia on läjäpäin.
Ontuva aloitus.
Kirjoittamisen idea ja taito on tiivistää ja kiteyttää sanottava.
Hio ajatustasi.
Yritä uudestaan.
Approbatur.
Vierailija kirjoitti:
Pelle. En tunnista, ei normaalit ihmiset ole noin lapsellisia ja pinnallisia. Ap:lla ei mitään naista edes ole, hyvästä syystä.
Kiinnostavaa! Itse oletin apn olevan suhteen nainen!
Tämä sinun vastauksesi kertoo sinusta kaiken oleellisen, että olet täysi moukka.