Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistaako kukaan tällaista ilmiötä parisuhteessa?

Vierailija
17.07.2024 |

Kun ollaan parisuhteessa, jossa toinen on kunnianhimoinen ja toinen ei. Ollaan oltu hoikkia nuoria opiskelijoita, menty yhteen. 20 vuotta myöhemmin toinen osapuoli on korkeassa virassa ja toinen duunarina. Toinen on edelleen hoikka ja toinen ei. 

Mitä tässä voi tehdä? Voiko toiselle sanoa, että en mä ilkeä sun kanssa näyttäytyä enää missään? 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi sanoa. Myötä ja vastoinkäymisissä jne. Arvatenkin sinä olet tuo menestynyt ja hoikka. Arvatenkin olet tehnyt uraasi toisen urakehityksen kustannuksella, toisella ei ole ollut mahdollisuutta opiskella ja työskennellä kun kaiken ja kaikkien on täytynyt tukea sinua. Toivottavasti edes kompensoit toiselle hänen uhrauksia joita hän on eteesi (ei tietenkään sinun mielestäsi) tehnyt.

Kauheeta paskaa. Mä maksan 90% tän perheen kaikista menoista. Samoin opiskelun ja työelämän suhteen olen tukenut, tuen ja tukisin kaikessa, jos vain ambitioita olisi. 

ap

Tämä sinun vastauksesi kertoo sinusta kaiken oleellisen, että olet täysi moukka.

Vierailija
22/34 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösiin ketjuihin pitäs saada näkyviin kommentoivan henkilön ulkonäkö ja paino. Yllättävää korrelaatiota voisi löytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmösiin ketjuihin pitäs saada näkyviin kommentoivan henkilön ulkonäkö ja paino. Yllättävää korrelaatiota voisi löytyä.

No ei kyllä silti vieläkään ole korrelaatiota, jollei kommentoija kerro myös ammattinsa ja työpaikkansa. 

Ja olisi myös hyvä saada myös aloittajan samat tiedot ja kuvat. Ja vielä todisteet siitä, että on myös parisuhteessa. 

Vierailija
24/34 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanisi varmaa miettii, että mitä tehdä kun suhteessa kumppani on kusipää ja itse ei ole.

Vierailija
25/34 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korrelaatio mihin?

Vierailija
26/34 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kunnianhimoinen ja etsin vaimoa joka taas ei ole, vaan maanläheinen. Mutta jos turpoaa kuin pullataikina virtahevoksi niin se on moido.

Vierailija
27/34 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysini on että jos arvostelee vaikka selän takana toisen painoa ja uravalintoja niin rakkaus on loppunut eikä kannata olla enää pariskunta tai ainakin koittaa vaikka terapia. Kautta virkistää sitä suhdetta. 

Vierailija
28/34 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut ja olet maailman paras äiti lapsillemme, mutta penikseni halajaa seksikkäämpää. 

Vierailija
29/34 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava voi laihduttaa, mutta hoikka ei pääse koskaan eroon ilkeältä luonteestaan.

Juuri noin! Sitä paitsi toista ei voi pakottaa muuttumaan, jos hän ei halua. Eikä varsinkaan, jos puolison käyttäytyminen on tuota tasoa. 

Onko ap nyt niin, että haluaisit rinnallesi jonkun unelmiesi puolison, ehkä olet sellaisen jo bongannutkin, ja nyt mietit, kumpaan suuntaan lähdet? Ehkä kannattaa lähteä, koska olet suorastaan törkeä puolisoasi kohtaan. Ota kuitenkin huomioon, että hoikka puoliso ei ole onnen tae. 

Vierailija
30/34 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kunnianhimoinen ja etsin vaimoa joka taas ei ole, vaan maanläheinen. Mutta jos turpoaa kuin pullataikina virtahevoksi niin se on moido.

Just näin. Meitä näin ajattelevia on läjäpäin.

Vierailija
31/34 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ontuva aloitus. 

Kirjoittamisen idea ja taito on tiivistää ja kiteyttää sanottava.

Hio ajatustasi.

Yritä uudestaan.

Approbatur.

Vierailija
32/34 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit erota.

Vierailija
33/34 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelle. En tunnista, ei normaalit ihmiset ole noin lapsellisia ja pinnallisia. Ap:lla ei mitään naista edes ole, hyvästä syystä.

Kiinnostavaa! Itse oletin apn olevan suhteen nainen!

Vierailija
34/34 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta siltä että rakastat puolisoasi