Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat nyreissään jos nainen haluaa edetä hitaammin?

Vierailija
17.07.2024 |

Haluatteko seurustelukumppaniksi naisen joka hyppää sänkyyn kaikkien kanssa heti kolmansilla treffeillä?

Vai eikö logiikka toimi että tajuaa helpon naisen olevan helppo kaikille?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tapailla pitkään ennen intiimiä kanssakäymistä, haluan, että mies panostaa minuun niin ajallisesti kuin emotionaalisesti ja että tulevaisuudessa siintää jo jotakin yhteisiä suunnitelmia tms. 

Suukotella ja halailla tapaillessa voin ja varmasti haluankin ja "kiehnäten" bondata sekä ihastua toiseen. Mikäs sen ihanampaa kuin olla sylissä ja hengitellä vain rauhassa stressit pois. 

Jos mies ei malta odottaa tunteiden muodostumista, hän ei ole oikeasti minusta kiinnostunut, eikä mies jota haen. Mies, jota haen, ei hypi joka sänkyyn. 

Vierailija
22/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi epäillä että hän on kaverivyöhykkeellä.

Mun kokemuksen mukaan nainen ei koskaan halua sänkyyn jos haluaa edetä hitaasti eli "voidaanko edetä hitaammin" = en viehäty sinusta

Just näin. Oman kokemuksen perusteella kans jos ei vähintään toisilla tai kolmansilla treffeillä ole vähintään intohimoista suutelua ja kähmimistä, niin ei sitä ole myöhemminkään. 

Ei hitto miten epäkypsiä miehiä onkaan olemassa

Olen nainen, ja täysin samaa mieltä. Ellei edes intohimoisia pusuja ole kolmansien treffien jälkeen, niin ei siitä mitään tule.

Pitääkö se tietää mitä siitä tulee? Jos sen kanssa oli hauskaa niillä treffeillä, niin menen

Mä en ainakaan jaksa treffailla ihan sen takia että oli kivaa. Sitä voi samaa voi tehdä kavereidenkin kanssa. Jos ei sitten melkein samantien ala siltä tuntumaan, että fyysisestikin tekee mieli, nii saa mun puolesta olla. Ei se sitä miestäkään kohtaan ole reilua. Ja kyllä se pitää tietää ja kyllä sen hyvin nopeasti tietää tuleeko siitä mitään.

T: eri kuin kelle vastasit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen mukavampaa jos kutkuttaa, eikä silti heti hyppää sänkyyn.

Vierailija
24/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vahvasti eri mieltä. Neljät vai viidetkö (eri henkilöiden kanssa) treffit takana ja kaikki naiset on halunneet mennä sänkyyn käytännössä heti. On suututtu, haukuttu tuhkamunaksi, sanottu impotentiksi ja mitäköhän vielä. Jos tyyliin kolmansilla treffeillä et vielä halua seksiä, niin sen kyllä sitten kuulet. 

No tuo kyllä kertoo selvää kieltään siitä minkälaisia naisia olet tapaillut.

Oletko epävarma itsestäsi ja hakeudut kapakkaruusujen yms seuraan?  Ajatteletko että olet liian huono, et kelpaa naisille jotka arvostavat itseään?  Se on kyllä hyvin monien miesten kohdalla niin.

En voi kuvitella että terveen itsetunnon omaava yleissivistystä omaavan  nainen koskaan haukkuisi miestä tuhkamunaksi ja impotentiksi,  kyllä selkeästi on naisia joihin ei muutenkaan kannatta sekaantua.  Omassa tuttavapiirissäni ei ole yhtäkään naista joka olisi noin törkeä ja rumapuheinen. 

Tiedän että varmakäytöksinen  itsevarma ja arvonsa tunteva nainen pelottaa monia miehiä.  Hanki itseluottamusta ja opettele arvostamaan itseäsi. Ihan varmsti löydät tuhat kertaa parempia, jos sitten itsekin et etsi pelkkää patjaa. Jos haet, sitä saat.  

Vierailija
25/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ratkaisu : ei enää koskaan ketään. EI koskaan.  Yksin, vapaa ja niin onnellinen..

Vierailija
26/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Jeesukseen niin ei tule ees pusua ennen papin aamenta.

Vierailija
27/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin vuosikausia sinkku, unelmoin oikeasti ihan vaan siitä että joku mies kiinnostuisi ja pyytäisi ulos, ihan vaan vaikka kävelylle. :D Joitain harvoja kertoja noin kävikin ja lopulta ei niitä petihommia mitenkään pitkitelty. Mutta lähti kyllä kaikki kiinnostus jos mies ehdottelee heti kättelyssä luoksensa menemistä, kähmii tai kyselee jotain kuppikokoa. Tuollaisia miehiä on yllättävän paljon ihan normaaleissa, tavallisistakin miehissä

En tällä kommentilla tarkoita että ensitreffeille tulee hakea hevoskärryillä kukkapuskan kera romanttiselle ravintolaillalliselle. Mutta parasta on tutustua toiseen uuteen ihmiseen ilman mitään paineita ja katsoa onko kemiaa ja sähköä. Sen sijaan että hypätään tuo alun jännittävä vaihe kokonaan yli. Ymmärrän hyvin miksi moni nainen ei halua seurustella ollenkaan kun on niin hankalaa löytää miestä joka laittaa edes jotain eforttia peliin eikä etsi s-nukkea jolla pulssi. En ole edes minkään yltiöpäisen ällöromantiikan perään, mutta kaikki runkkarimiehet ovat ahdistavia. 

Vierailija
28/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan nainen ei koskaan halua sänkyyn jos haluaa edetä hitaasti eli "voidaanko edetä hitaammin" = en viehäty sinusta

Just näin. Oman kokemuksen perusteella kans jos ei vähintään toisilla tai kolmansilla treffeillä ole vähintään intohimoista suutelua ja kähmimistä, niin ei sitä ole myöhemminkään. 

Meillä taisi miehen kanssa mennä ainakin kuukausi ennen ensimmäistä suudelmaakaan.

Vierailija
29/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyyn heti ekalla tapaamisella.

Vierailija
30/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti elämäni mies tajuaa tulevaisuudessa että en oo heti sänkyyn hyppäävää tyyppiä vaikka sukat kuinka pyörisi jalassa. Mutta hän kyllä juoksee karkuun siinä kohtaa kun kuulee että en ole vielä kenenkään kanssa hypännyt sänkyyn. Se on sitten voi voi ja ikisinkkuus odottaa itseäni :D

N30+

Vierailija
31/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja täysin samaa mieltä. Ellei edes intohimoisia pusuja ole kolmansien treffien jälkeen, niin ei siitä mitään tule.

Pitääkö se tietää mitä siitä tulee? Jos sen kanssa oli hauskaa niillä treffeillä, niin menen

No niinpä, ei ketään ala tuntemaan hyvin tuossa ajassa edes kaverina :D, mutta sitten randomia miestä pitäis suudella intohimoisesti ja/tai alkaa seksiä jopa harrastamaan. Ei pidä suuttua, kun  kaikista ei ole siihen.

Vierailija
32/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti elämäni mies tajuaa tulevaisuudessa että en oo heti sänkyyn hyppäävää tyyppiä vaikka sukat kuinka pyörisi jalassa. Mutta hän kyllä juoksee karkuun siinä kohtaa kun kuulee että en ole vielä kenenkään kanssa hypännyt sänkyyn. Se on sitten voi voi ja ikisinkkuus odottaa itseäni :D

N30+

Niin kannattaa varmaan sitten kertoa asiasta miehelle. Me miehet emme näet ole selvänäkijöitä, vaan jos naista ei fyysinen kanssakäynti näytä kiinnostavan, niin tulkinta on silloin se ettei hän ole miehestä kovinkaan innostunut.

Ei siinä mitään väärää ole, ei seksi meille kaikille miehille mikään sellainen juttu ole, että sitä on heti oltava, mutta helposti sitä luulee, että itse on jotenkin syynä siihen ettei kiinnosta.

Vierailija
33/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vahvasti eri mieltä. Neljät vai viidetkö (eri henkilöiden kanssa) treffit takana ja kaikki naiset on halunneet mennä sänkyyn käytännössä heti. On suututtu, haukuttu tuhkamunaksi, sanottu impotentiksi ja mitäköhän vielä. Jos tyyliin kolmansilla treffeillä et vielä halua seksiä, niin sen kyllä sitten kuulet. 

No tuo kyllä kertoo selvää kieltään siitä minkälaisia naisia olet tapaillut.

Oletko epävarma itsestäsi ja hakeudut kapakkaruusujen yms seuraan?  Ajatteletko että olet liian huono, et kelpaa naisille jotka arvostavat itseään?  Se on kyllä hyvin monien miesten kohdalla niin.

En voi kuvitella että terveen itsetunnon omaava yleissivistystä omaavan  nainen koskaan haukkuisi miestä tuhkamunaksi ja impotentiksi,  kyllä selkeästi on naisia joihin ei muutenkaan kannatta sekaantua.  Omassa tuttavapiirissäni ei ole yhtäkään naista joka olisi noin törkeä ja rumapuheinen. 

Tiedän että varmakäytöksinen  itsevarma ja arvonsa tunteva nainen pelottaa monia miehiä.  Hanki itseluottamusta ja opettele arvostamaan itseäsi. Ihan varmsti löydät tuhat kertaa parempia, jos sitten itsekin et etsi pelkkää patjaa. Jos haet, sitä saat. 

Mitä sä selität? esim. Tinderin välityksellä voi tavata kaikenlaisia, eihän kukaan voi koskaan tietää toisesta ihmisestä sen paremmin. Olettamus on monella, että sänkyyn mennään ja naiset voivat ottaa itseensä, jos torjutaan.

Kyseisen miehen kannattaisi sitten heti alkuun tehdä selväksi, että ei tule harrastamaan seksiä heti, ongelman voi ratkaista sillä.

Mitäs tässä nyt miestä syyllistetään. Minä itse naisena koin, että mies osaa arvostaa itseään, kun ei ole heti menossa sänkyyn.

Vierailija
34/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä taisi miehen kanssa mennä ainakin kuukausi ennen ensimmäistä suudelmaakaan.

No niinpä..

Ei kannata olla niin malttamaton kiire.

Vierailija
35/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on todella epäkypsää kertoa omista kokemuksista ja ottaa oppia niistä :D 

Niin ei ole yhtään epäkypsää yleistää kaikkien naisten kohdalla asian olevan juuri näin. Onko se sitten hyvästit sinulta, jos ei irtoa to

No eipä nainen siinä menetä mitään. Luiskaan vaan sellainen mies.

Vierailija
36/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N30+

Niin kannattaa varmaan sitten kertoa asiasta miehelle. Me miehet emme näet ole selvänäkijöitä, vaan jos naista ei fyysinen kanssakäynti näytä kiinnostavan, niin tulkinta on silloin se ettei hän ole miehestä kovinkaan innostunut.

Ei siinä mitään väärää ole, ei seksi meille kaikille miehille mikään sellainen juttu ole, että sitä on heti oltava, mutta helposti sitä luulee, että itse on jotenkin syynä siihen ettei kiinnosta.

Kaksi asiaa.

1. Sä et ole joutunut minnekään friendzonelle, jos te tapailette ja vietätte aikaa yhdessä.

2. Seksi ei ole mikään lupaus parisuhteesta.

Vierailija
37/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehen pitää osoittaa että on valmis panostamaan minuun ja yhteiseen juttuumme. Jos ei ole, mitä mä sellaisella miehellä teen? Ei tulisi mieleenkään harrastaa seksiä ilman lupausta suhteen syvyydestä ja jatkuvuudesta.

Vierailija
38/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään ongelma edetä hitaasti jos on alle 20 vuotias mutta sitten kun on 20-25 niin ei ole kauheasti aikaa hidastella jos haluaa lapsia.

Saati yli kolmevitonen tai ylipäätään toiselle tai useammalle lähdössä. Halu "edetä hitaasti" on pari treffikerran jälkeen vallankäyttöä ja roikuttamista turhan perässä, jos ei seksi silloinkaan kiinnosta. Toki jos on vaikka just joku eroriita meneillään, niin voihan sitä ymmärtää, mutta miksi sitten lähteä treffailemaan, jos ei ole vielä valmis uuteen suhteeseen.

Vierailija
39/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään ongelma edetä hitaasti jos on alle 20 vuotias mutta sitten kun on 20-25 niin ei ole kauheasti aikaa hidastella jos haluaa lapsia.

Saati yli kolmevitonen tai ylipäätään toiselle tai useammalle lähdössä. Halu "edetä hitaasti" on pari treffikerran jälkeen vallankäyttöä ja roikuttamista turhan perässä, jos ei seksi silloinkaan kiinnosta. Toki jos on vaikka just joku eroriita meneillään, niin voihan sitä ymmärtää, mutta miksi sitten lähteä treffailemaan, jos ei ole vielä valmis uuteen suhteeseen.

Vallankäyttö kuulostaa tulevan lähinnä sinun osaltasi, toivottavasti et ole painostanut.

Vierailija
40/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas että ihan ihme tyyppejä useat miehet. Ei ole kumma että moni nainen päättää olla kokonaan ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan