Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat nyreissään jos nainen haluaa edetä hitaammin?

Vierailija
17.07.2024 |

Haluatteko seurustelukumppaniksi naisen joka hyppää sänkyyn kaikkien kanssa heti kolmansilla treffeillä?

Vai eikö logiikka toimi että tajuaa helpon naisen olevan helppo kaikille?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi epäillä että hän on kaverivyöhykkeellä.

Mun kokemuksen mukaan nainen ei koskaan halua sänkyyn jos haluaa edetä hitaasti eli "voidaanko edetä hitaammin" = en viehäty sinusta

Vierailija
2/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan nainen ei koskaan halua sänkyyn jos haluaa edetä hitaasti eli "voidaanko edetä hitaammin" = en viehäty sinusta

Just näin. Oman kokemuksen perusteella kans jos ei vähintään toisilla tai kolmansilla treffeillä ole vähintään intohimoista suutelua ja kähmimistä, niin ei sitä ole myöhemminkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole harrastanut seksiä nyt yli kolmeen vuoteen. Jos vastaan kuitenkin astelisi sellainen ihme joka saisi halut hyrräämään voisin hypätä sänkyyn vaikka ekoilla treffeillä. Olisin sille miehelle siis helppo, en kuitenkaan muille. Eli aika pahasti tuo sun logiikka ontuu.

Vierailija
4/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei sitoudu seksillä, joten miksi ihmeessä sitä pitäisi siis olla harrastamassa heti ensialkuun?

Irtosuhteet, viikoista muutamaan kuukauteen, ei kiinnosta. Yhden illan juttukin olis tunnetasolla helpompi.

Vierailija
5/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdalla on aivan päinvastoin. Olen hyvinkin seksuaalisesti aktiivinen mutta todella tarkasti valikoin kenen kanssa lähden sellaiseen suhteeseen.

-ap

Vierailija
6/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sellainen ajatus , että nainen paneskelee muualla tai lupailee turhia.

Vierailija
7/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ongelma edetä hitaasti jos on alle 20 vuotias mutta sitten kun on 20-25 niin ei ole kauheasti aikaa hidastella jos haluaa lapsia.

Vierailija
8/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että lähes kaikki miehet haluavat naisen, joka antaa seksiä heti ensinäkemältä.

Sitten eivät ymmärrä yhtään mitään, kun joku haluaakin tutustua paremmin, käydä treffeillä ja viettää aikaa sekä oppia luottamaan. He ovat itse helppoina miehinä paneskelleet ympäriinsä saaden helppoja naisia, ni eivät tajua arvostaa toisen periaatteita seksin suhteen. 

Vierailija
9/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei sitoudu seksillä, joten miksi ihmeessä sitä pitäisi siis olla harrastamassa heti ensialkuun?

Irtosuhteet, viikoista muutamaan kuukauteen, ei kiinnosta. Yhden illan juttukin olis tunnetasolla helpompi.

Vaikka siksi, että haluaa? Pitääkö siitä seksistä saada jotain? Siis muuta kuin se hyvä mieli. Jos tuntuu siltä, että ei halua seksiä niin ei sitten tietenkään kannata harrastaa seksiä, mutta kannattaa jättää tuo rationalisointi siitä saako seksiä harrastamalla tai panttaamalla sen parisuhteen vai ei. Ihan yhtä hyvin se mies voi kadota vaikka kymmenensien treffien jälkeen kun sitä seksiä on viimein saatu. Tai sitten jäädä pitemmäksi aikaa jos olet hyvää seuraa. Se seksi ei siihen liity mitenkään syntyykö suhdetta vai ei. 

Aivan järkyttävän syvässä on tämä "nainen antaa" ja "mies saa" vastakkainasettelu vielä vuonna 2024.

Vierailija
10/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näin. Oman kokemuksen perusteella kans jos ei vähintään toisilla tai kolmansilla treffeillä ole vähintään intohimoista suutelua ja kähmimistä, niin ei sitä ole myöhemminkään. 

Ei hitto miten epäkypsiä miehiä onkaan olemassa

Vierailija
11/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on todella epäkypsää kertoa omista kokemuksista ja ottaa oppia niistä :D 

Vierailija
12/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeis autoissa, tuu pois kaupoista

Ota hitaammin, ota hitaammin

Vierailija
13/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on todella epäkypsää kertoa omista kokemuksista ja ottaa oppia niistä :D 

Niin ei ole yhtään epäkypsää yleistää kaikkien naisten kohdalla asian olevan juuri näin. Onko se sitten hyvästit sinulta, jos ei irtoa toisilla tai kolmansilla mitään?

Vierailija
14/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka siksi, että haluaa? Pitääkö siitä seksistä saada jotain? Siis muuta kuin se hyvä mieli. Jos tuntuu siltä, että ei halua seksiä niin ei sitten tietenkään kannata harrastaa seksiä, mutta kannattaa jättää tuo rationalisointi siitä saako seksiä harrastamalla tai panttaamalla sen parisuhteen vai ei. Ihan yhtä hyvin se mies voi kadota vaikka kymmenensien treffien jälkeen kun sitä seksiä on viimein saatu. Tai sitten jäädä pitemmäksi aikaa jos olet hyvää seuraa. Se seksi ei siihen liity mitenkään syntyykö suhdetta vai ei. 

Aivan järkyttävän syvässä on tämä "nainen antaa" ja "mies saa" vastakkainasettelu vielä vuonna 2024.

Enkö mä just sanonut, ettei irtosuhteet kiinnosta?

Mulla ei ole mitään aikaikkunaa tai tiettyä treffimäärää, jonka pitäisi toteutua ennen seksiä, mutta sen verran mies saa vaivautua, että osoittaa olevansa minusta kiinnostunut ja tutustuu minuun, että puolin ja toisin nähdään, onko jutussa aineksia.

Hullaantuminen onkin sitten toinen juttu. Sen verran harvinaista mulle ja silloin voikin sattua ja tapahtua juttuja aika nopeastikin, mutta se on mulle niin harvinaista, etten sitä ihmettä aio jäädä odottelemaan. Ne harvoin edes osuu myötämieliseen maaliin vaan suhdetta on rakennettava toisella tavalla.

Vierailija
15/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vahvasti eri mieltä. Neljät vai viidetkö (eri henkilöiden kanssa) treffit takana ja kaikki naiset on halunneet mennä sänkyyn käytännössä heti. On suututtu, haukuttu tuhkamunaksi, sanottu impotentiksi ja mitäköhän vielä. Jos tyyliin kolmansilla treffeillä et vielä halua seksiä, niin sen kyllä sitten kuulet. 

Vierailija
16/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vahvasti eri mieltä. Neljät vai viidetkö (eri henkilöiden kanssa) treffit takana ja kaikki naiset on halunneet mennä sänkyyn käytännössä heti. On suututtu, haukuttu tuhkamunaksi, sanottu impotentiksi ja mitäköhän vielä. Jos tyyliin kolmansilla treffeillä et vielä halua seksiä, niin sen kyllä sitten kuulet. 

Sentään osaat arvostaa itseäsi. 

Vierailija
17/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te yritätte laatia jotain kaavoja? Mitä noilla kaavoilla tuossa voittaa? *jos ei ajassa x tapahdu asiaa z, niin tilanne on y*. Ei ihmiset ole tuollasia. Itse saatan haaveilla jonkun henkilön paneskelemisesta vuosia. Jos tulee tilaisuus niin heittelen vaatteet pois vaikka heti, jos taas satun olemaan ihastunut, mutta tyyppi on jotenkin hidas niin sitten odottelen että se siitä nopeutuu. Miksi heittäisin mäkeen jonkun ihmisen siksi, etten ole vielä saanut kellistettyä häntä, jos se on joka tapauksessa se mihin pyrin? Ei kai se nyt silloin ainakaan toteudu. Mihin tässä on kiire. Ja jos se juttu ei etene ja rakastunkin johonkin toiseen odotellessa, niin en mielestäni hävinnyt siinäkään mitään.

Vierailija
18/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja täysin samaa mieltä. Ellei edes intohimoisia pusuja ole kolmansien treffien jälkeen, niin ei siitä mitään tule.

Vierailija
19/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, ja täysin samaa mieltä. Ellei edes intohimoisia pusuja ole kolmansien treffien jälkeen, niin ei siitä mitään tule.

Pitääkö se tietää mitä siitä tulee? Jos sen kanssa oli hauskaa niillä treffeillä, niin menen uudelleenkin. Jos ei ollut kivaa niin en mene. Yksinkertaista.

Vierailija
20/47 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt siis että miksi mies ei halua friendzonelle? Mitä itse arvelet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän