Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies laittaa 1-2viikon välein viestiä ja kysyy kuulumisia?

Vierailija
17.07.2024 |

Mitä ootte mieltä? Tapailtiin tuossa keväällä pari kertaa. En oikein tiedä mitä aina vastaisi hälle. En usko että on kiinnostunut musta parisuhde mielessä. Oon varmaan liian hiljainen ja ujo. En ota itse kontaktia

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

="Annakko pilhua?"

Vierailija
22/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaile sillä välin muita miehiä. Mitä sitä turhaan tuhlaa aikaa odottelemalla, että joku vaivautuu ottamaan yhteyttä joskus parin viikon päästä...

Ei tullut mieleen, että voisi itse laittaa viestiä? Passiivisena vain odotellaan, että toinen tekee kaikki aloitteet. On kynnys silloin laittaa mitään, mutta tämä mies sentään yrittää, koska on kiinnostunut.

On miehen tehtävä jahdata naista, ei toisinpäin.

Itse laitan estoon, jos miehestä ei kuulu kahteen viikkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen tuttavuusmies. Silloin tällöin kyselee nettiviestillä mitä kuuluu. Eikä ikinä mitään muuta. Joskus lähetteli sekstistisiä viestejä ja silloin ilmoitin että tämä loppuu tähän. Esitti katuvaa ja pyysi että pidettäisiin edelleen yhteyttä. En ole juurikaan vastaillut viesteihinsä, mutta edelleen kyselee kuulumisia. Jos on kiinnostunut niin pyytäisi edes treffeille. Ei silti että menisin, en todellakaan. Onkohan sama tyyppi kuin Ap:lla.

.

Vierailija
24/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat sille ensi kerralla kakkosta, niin varmasti pitää yhteyttä sen jälkeen.

Jos koko mies ei kiinnosta, miksi ap haluaisi tavata hänet saati tiivistä yhteydenpitoa? Miten te miehet aina ehdotatte naisille tällaisia keinoja, mutta itse ette innokkaana tarjoa pitkäkestoista suuseksiä tapailunaiselle, jotta hän innostuisi viestittelemään ja tapailemaan tiiviisti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi