Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies laittaa 1-2viikon välein viestiä ja kysyy kuulumisia?

Vierailija
17.07.2024 |

Mitä ootte mieltä? Tapailtiin tuossa keväällä pari kertaa. En oikein tiedä mitä aina vastaisi hälle. En usko että on kiinnostunut musta parisuhde mielessä. Oon varmaan liian hiljainen ja ujo. En ota itse kontaktia

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee ahdistelija.

Vierailija
2/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistin mun pilvipalvelimen datan. Ainoastaan eksälle lähtenyt viestejä ja nekin asiapitoisia. Teiltä? 0.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi, että hän on mikään tapailumies, jos keväällä olette viimeksi tavanneet. Harvakseen viestittelevä mies hän kyllä on. 

4/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä et ole selvästikään hänestä kiinnostunut, joten mitäpä jos sanoisit asian suoraan?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako secks? pussy??

Vierailija
6/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole mies kiinnostunut. Itsekään en välttämättä heti laittaisi treffien jälkeen kiinnostavalle naiselle viestiä, koska saattaisin heittää pallon myös hänelle ja odottaa hänen yhteydenottoaan. Mutta laittaisin viimeistään parin päivän päästä, jos ei kuuluisi mitään. Tuo 1-2 viikon välein osoittaa täysin sellaista "paremman puutteessa-meininkiä".

Vierailija
7/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap 13?

Vierailija
8/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä kiinnostaisi, mutta sinun passiivisuutesi estää etenemisen. Ei usko riittävänsä sinulle.

Vierailija
9/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut. Etkä vaikuta olevan itsekään. Viestittelee silloin, kun ei keneltäkään muulta saa. 

Vierailija
10/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murustelija.

Minulla on pari tapailukumppania. Toisen kanssa koitin jo päättääkin touhut mutta hän pitää yhteyttä. Sopii mulle,  ei se liian usein viestitä.

Murustelija pitää kontaktia yllä ja on tarvittaessa nopeasti saatavilla. Hän on kuitenkin hieman pervo ja jännämies. Tietää että mulla on muitakin mutta ei anna unohtaa itseään tässä taukojen aikana. Viestit on tuhmia. Joskus vastaan asiallisesti joskus myös eroottisesta kuvalla.

Kivaahan se, että joku muistaa vaikken aktiivisesti itse ota kontaktia.  Optio hyvään on silti varalla mukava olla.

Vierailija
11/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä kiinnostaisi, mutta sinun passiivisuutesi estää etenemisen. Ei usko riittävänsä sinulle.

Tuo on myös yksi mahdollisuus, jos vastapuoli on siis todella hiljainen ja ujo. Siinä ei oikein tiedä, että onko toinen kiinnostunut vai ei, ja sitten ei itsekään osaa olla kovin aktiivinen.

Vierailija
12/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaile sillä välin muita miehiä. Mitä sitä turhaan tuhlaa aikaa odottelemalla, että joku vaivautuu ottamaan yhteyttä joskus parin viikon päästä...

Vierailija
13/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ehdottaisin treffejä niin näkisin mitä hänellä on mielessä.

Vierailija
14/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille ensi kerralla kakkosta, niin varmasti pitää yhteyttä sen jälkeen.

Vierailija
15/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosimielessä kiinnostunut, voin sanoa varmuudella. T.Mies

Vierailija
16/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat sille ensi kerralla kakkosta, niin varmasti pitää yhteyttä sen jälkeen.

Jep. En ymmärrä miksi nainen ei käytä vahvuuksiaan.

Vierailija
17/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut, tiedät sen siitä, ettei sun tarvitse kysellä onko se kiinnostunut vai ei. 

Ette ole nähneet sitten kevään? Laittaa nyt viestiä taas, kun jonkun kiinnostavamman kanssa on juttu lopahtanut. Tietää, että sinä olet helppo ja varma. 

Vierailija
18/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskoisi ettei riittäisi? Selvää kiinnostuksen puutetta paremminkin. 

Vierailija
19/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskoisi ettei riittäisi? Selvää kiinnostuksen puutetta paremminkin. 

Meillä on monella traumoja deittipalstojen naisista.

Vierailija
20/24 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaile sillä välin muita miehiä. Mitä sitä turhaan tuhlaa aikaa odottelemalla, että joku vaivautuu ottamaan yhteyttä joskus parin viikon päästä...

Ei tullut mieleen, että voisi itse laittaa viestiä? Passiivisena vain odotellaan, että toinen tekee kaikki aloitteet. On kynnys silloin laittaa mitään, mutta tämä mies sentään yrittää, koska on kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi