Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Olen itsekin katsellut nyt aika paljon kisoja. Tällaista se elämäni mielenterveysongelmaisena ja muutenkin moniongelmaisena pitkäaikaistyöttömänä muulloinkin kuitenkin on eli istun tabletin kanssa pimeässä vessassa paossa pahaa maailmaa ja aistiärsykkyitä ja yritän keskittyä katsomaan jotain ja lukemaan tätä palstaa. Aina en jaksa edes näitä. Vuosia kestäneet monenlaiset vaikeudet ja ongelmat sekä ilman apua jääminen ovat johtaneet siihen, että olen nyt aika pohjalla.
Voi harmi, suosikkini Shelly-Ann Fraser-Pryce ei pysty juoksemaan.
Rankut Espanja- Kolumbia pelissä, Kolumbian joukkuehenki on ollut uskomaton. Jännää. Ja sitten pitäs vielä katsoa Saksa-Kanada peliä samaan aikaan. Illalla tulee vielä yksi peli. Mutta olen jaliksen imussa nyt
Vierailija kirjoitti:
Dopingia käyttänyt
Taitaa Fabbri pistää vielä jenkit koville, jos saa tekniikan kuntoon eikä mene yliastutuiksi.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Upea mimmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi Espanjan alkaa tekemään taikojaan jos meinaavat edetä finaaliin. Kolumbia johtaa 2-0. Naisten jalis.
Oon aiemminkin kysynyt mutta jalis? Minkä ikäiset/ missä puhuu jaliksesta? Aina itselle ollut futis.
Oisko se vaan siitä kiinni mistä on kotoisin? Stadilaiset puhuu futiksesta
Jalis, jalkkis, jalitsu. Mutta entäs mänttikuula?
Kuulantyöntäjät ovat hyväkroppaisia
Se burritojen syöjä, miten tuollaisia tehdään tai onko noita saatavilla jonain valmiina tuotteena kaupasta? Söin itse Aino-jäätelöä, sipsejä, kanapuikkoja, lankkuperunoita, paprikaa ketsupilla ja chilimajoneesilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin katsellut nyt aika paljon kisoja. Tällaista se elämäni mielenterveysongelmaisena ja muutenkin moniongelmaisena pitkäaikaistyöttömänä muulloinkin kuitenkin on eli istun tabletin kanssa pimeässä vessassa paossa pahaa maailmaa ja aistiärsykkyitä ja yritän keskittyä katsomaan jotain ja lukemaan tätä palstaa. Aina en jaksa edes näitä. Vuosia kestäneet monenlaiset vaikeudet ja ongelmat sekä ilman apua jääminen ovat johtaneet siihen, että olen nyt aika pohjalla.
Koita jaksaa. Keskity vain tähän hetkeen. Tai johonkin tiettyyn juttuun, kuten Olympialaisiin. Pahinta on olla tekemättä mitään ja velloa ongelmissaan. Voimia sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dopingia käyttänyt
Oikeasti??
Harmi että Richardson kykenee juoksemaan
Vierailija kirjoitti:
Se burritojen syöjä, miten tuollaisia tehdään tai onko noita saatavilla jonain valmiina tuotteena kaupasta? Söin itse Aino-jäätelöä, sipsejä, kanapuikkoja, lankkuperunoita, paprikaa ketsupilla ja chilimajoneesilla.
Ei taida löytyä valmiina. Ostin vaan tortillalättyjä ja laitoin kunkin sisään mitä vaan jääkaapista löytyi. Jauhelihaa/kanaa, salaattia, salsaa, murskattuja nachoja, jalopenoja, kirsikkatomaatteja, hot saucea, juustoa. Mielikuvitus on rajana. Hienostuneemmat tekee guacamolet sun muut alusta alkaen.
Kiva että meillä on täällä hyvän hengen urheiluketju! Suurin osa palstahulluista ei onneksi eksy tänne.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että meillä on täällä hyvän hengen urheiluketju! Suurin osa palstahulluista ei onneksi eksy tänne.
Älä nyt maalaa piruja seinille vai mitä sitä sanotaan.
Siis hetkinen, mihin aikaan huomenna on Emma Kanervan finaali? Yritin katsoa tv-ohjelmien luettelosta, mutta ei näy ratsastusta missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida löytyä valmiina. Ostin vaan tortillalättyjä ja laitoin kunkin sisään mitä vaan jääkaapista löytyi. Jauhelihaa/kanaa, salaattia, salsaa, murskattuja nachoja, jalopenoja, kirsikkatomaatteja, hot saucea, juustoa. Mielikuvitus on rajana. Hienostuneemmat tekee guacamolet sun muut alusta alkaen.
Ehkä vielä ensi viikolla jaksan tuollaisia tehdä.🌯
Selostus on yleensä sen verran tarkkaa, että voit laittaa vaan areenasta lähetyksen pyörimään ja kuunnella selostusta :)