Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
1901/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin täällä hieman huono omatunto, kun ulkona ei tule käytyä yhtään ja päivät hurahtaa hirveällä vauhdilla ohi kanavaa, vaan vaihdellen. Aamulla alkaa seuraamaan kisoja ja yhtäkkiä tajuaa, että klo on jo 20....

Päätin, että "virallisesti" töihin palaan vasta 12.8. Lienekö olympialaisiin jotenkin kytköksissä tämä itse säveltämäni loman päättymispäivä.... Tosin tässä sivussa vähän kaappeja siivonnut ja muutamia työpapereita jo katsonut, mutta vielä viikko pyhitetty kisoille :)

No, kesäolympialaiset on vain kerran neljässä vuodessa. Nautitaan nyt, varsinkin kun kisat on Euroopassa eikä tarvitse tuskailla aikaerojen kanssa. Mun kesäloma loppuu maanantaina, mutta hyvä jos muistan asiaa. Että se hyöty kisoista, ei tule murehdittua loman päättymistä. Mietin vain kuinka saan aikataulutettua tulevan viikon niin että näkisin kaikki tärkeimmät... onneksi

Selostus on yleensä sen verran tarkkaa, että voit laittaa vaan areenasta lähetyksen pyörimään ja kuunnella selostusta :)

Vierailija
1902/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin katsellut nyt aika paljon kisoja. Tällaista se elämäni mielenterveysongelmaisena ja muutenkin moniongelmaisena pitkäaikaistyöttömänä muulloinkin kuitenkin on eli istun tabletin kanssa pimeässä vessassa paossa pahaa maailmaa ja aistiärsykkyitä ja yritän keskittyä katsomaan jotain ja lukemaan tätä palstaa. Aina en jaksa edes näitä. Vuosia kestäneet monenlaiset vaikeudet ja ongelmat sekä ilman apua jääminen ovat johtaneet siihen, että olen nyt aika pohjalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, suosikkini Shelly-Ann Fraser-Pryce ei pysty juoksemaan.

Vierailija
1904/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankut Espanja- Kolumbia pelissä, Kolumbian joukkuehenki on ollut uskomaton. Jännää.  Ja sitten pitäs vielä katsoa Saksa-Kanada peliä samaan aikaan. Illalla tulee vielä yksi peli. Mutta olen jaliksen imussa nyt

Vierailija
1905/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dopingia käyttänyt

Vierailija
1906/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Fabbri pistää vielä jenkit koville, jos saa tekniikan kuntoon eikä mene yliastutuiksi.

Vierailija
1907/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinpä. Upea mimmi. 

Vierailija
1908/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi Espanjan alkaa tekemään taikojaan jos meinaavat edetä finaaliin. Kolumbia johtaa 2-0. Naisten jalis.

Oon aiemminkin kysynyt mutta jalis? Minkä ikäiset/ missä puhuu jaliksesta? Aina itselle ollut futis. 

Oisko se vaan siitä kiinni mistä on kotoisin? Stadilaiset puhuu futiksesta 

Jalis, jalkkis, jalitsu. Mutta entäs mänttikuula?

Vierailija
1909/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulantyöntäjät ovat hyväkroppaisia

Vierailija
1910/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se burritojen syöjä, miten tuollaisia tehdään tai onko noita saatavilla jonain valmiina tuotteena kaupasta? Söin itse Aino-jäätelöä, sipsejä, kanapuikkoja, lankkuperunoita, paprikaa ketsupilla ja chilimajoneesilla.

Vierailija
1911/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin katsellut nyt aika paljon kisoja. Tällaista se elämäni mielenterveysongelmaisena ja muutenkin moniongelmaisena pitkäaikaistyöttömänä muulloinkin kuitenkin on eli istun tabletin kanssa pimeässä vessassa paossa pahaa maailmaa ja aistiärsykkyitä ja yritän keskittyä katsomaan jotain ja lukemaan tätä palstaa. Aina en jaksa edes näitä. Vuosia kestäneet monenlaiset vaikeudet ja ongelmat sekä ilman apua jääminen ovat johtaneet siihen, että olen nyt aika pohjalla. 

Koita jaksaa. Keskity vain tähän hetkeen. Tai johonkin tiettyyn juttuun, kuten Olympialaisiin. Pahinta on olla tekemättä mitään ja velloa ongelmissaan. Voimia sinulle! 

Vierailija
1912/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dopingia käyttänyt

Oikeasti??

Vierailija
1913/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että Richardson kykenee juoksemaan

Vierailija
1914/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se burritojen syöjä, miten tuollaisia tehdään tai onko noita saatavilla jonain valmiina tuotteena kaupasta? Söin itse Aino-jäätelöä, sipsejä, kanapuikkoja, lankkuperunoita, paprikaa ketsupilla ja chilimajoneesilla.

Ei taida löytyä valmiina. Ostin vaan tortillalättyjä ja laitoin kunkin sisään mitä vaan jääkaapista löytyi. Jauhelihaa/kanaa, salaattia, salsaa, murskattuja nachoja, jalopenoja, kirsikkatomaatteja, hot saucea, juustoa. Mielikuvitus on rajana. Hienostuneemmat tekee guacamolet sun muut alusta alkaen. 

Vierailija
1915/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfred hyvä

Vierailija
1916/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että meillä on täällä hyvän hengen urheiluketju! Suurin osa palstahulluista ei onneksi eksy tänne. 

Vierailija
1917/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että meillä on täällä hyvän hengen urheiluketju! Suurin osa palstahulluista ei onneksi eksy tänne. 

Älä nyt maalaa piruja seinille vai mitä sitä sanotaan.

Vierailija
1918/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikea kuulafinaali!

Vierailija
1919/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, mihin aikaan huomenna on Emma Kanervan finaali? Yritin katsoa tv-ohjelmien luettelosta, mutta ei näy ratsastusta missään. 

Vierailija
1920/10479 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida löytyä valmiina. Ostin vaan tortillalättyjä ja laitoin kunkin sisään mitä vaan jääkaapista löytyi. Jauhelihaa/kanaa, salaattia, salsaa, murskattuja nachoja, jalopenoja, kirsikkatomaatteja, hot saucea, juustoa. Mielikuvitus on rajana. Hienostuneemmat tekee guacamolet sun muut alusta alkaen. 

Ehkä vielä ensi viikolla jaksan tuollaisia tehdä.🌯