Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi Espanjan alkaa tekemään taikojaan jos meinaavat edetä finaaliin. Kolumbia johtaa 2-0. Naisten jalis.
Mikä maa on ennakkosuosikki voittajaksi?
Espanja koko turnauksen, mutta Kolumbia taitaa tiputtanee sen jatkosta juuri.
Espanja sai maalin. Jenni Hermoso! Nainen paikallaan! Vielä yksi maali ja aletaan puhua lisäajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä urheilun seuraaminen päivät pitkät sekoittaa pään. Tajusin juuri, että tänään on lauantai! Olen sentään muistanut käydä kaupassa.
No sanos muuta. Mustakin tuntuu etten ole vielä edes sängystä noussut, kun olen tuijottanut urheilua heti aamusta. :D Sain käytyä nopeasti lähikaupassa. Kissa katsoo mua vihaisesti kun en viihdytä sitä vaan tuijotan ruutua.
Kissa voi lähipäivinä siirtyä jo tekoihin kun huomaa ettei tilanne muutu. Ei jää enää katseen asteelle. Minä nousin aamusta aikaisin ylös ja pyykit koneeseen ja kissankin kanssa touhuilua. Lähetysten alettua aloin sohvaan juurtumisen. Nyt olen jo siirtynyt sänkyyn. Kissa jäi puuhailemaan omiaan mutta tulee taatusti kohta katsomaan että olenko sairas. Ei ole tottunut että tähän aikaan sänkyyn. Iltapala pitää muistaa antaa sille enne
Korjaan: siis maanantaille Prisman tilaus tulossa. Huomennahan on sunnuntai. Päivät jo sekoittuneet vaikka olin torstaina töissä ja maanantaina pitäisi taas mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä urheilun seuraaminen päivät pitkät sekoittaa pään. Tajusin juuri, että tänään on lauantai! Olen sentään muistanut käydä kaupassa.
No sanos muuta. Mustakin tuntuu etten ole vielä edes sängystä noussut, kun olen tuijottanut urheilua heti aamusta. :D Sain käytyä nopeasti lähikaupassa. Kissa katsoo mua vihaisesti kun en viihdytä sitä vaan tuijotan ruutua.
Kissa voi lähipäivinä siirtyä jo tekoihin kun huomaa ettei tilanne muutu. Ei jää enää katseen asteelle. Minä nousin aamusta aikaisin ylös ja pyykit koneeseen ja kissankin kanssa touhuilua. Lähetysten alettua aloin sohvaan juurtumisen. Nyt olen jo siirtynyt sänkyyn. Kissa jäi puuhailemaan omiaan mutta tulee taatusti kohta katsomaan että olenko sairas. Ei ole tottunut että tähän aikaan
Itse tilasin jäätelöä ja pizzavehkeet huomiselle. Olen lihonut useita kiloja tällä penkkiurheilulomalla. Alkoi jalkapallon EM kisoista. Ensimmäiset kaksi viikkoa itsekin skarppasin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi Espanjan alkaa tekemään taikojaan jos meinaavat edetä finaaliin. Kolumbia johtaa 2-0. Naisten jalis.
Mikä maa on ennakkosuosikki voittajaksi?
Espanja koko turnauksen, mutta Kolumbia taitaa tiputtanee sen jatkosta juuri.
Espanja sai maalin. Jenni Hermoso! Nainen paikallaan! Vielä yksi maali ja aletaan puhua lisäajasta.
Mestarit tekee mitä mestarit tekee 2-2. Nyt lisäaika lopussa. Lisäottelu luvassa. Kolumbia on aivan poikki jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinan Zheng se on sitten naisten tenniksen kultamitalisti.
Oliko odotettu mestari?
Ei ollut. Suurimmat mitalisuosikit ja maailmanlistan kärki olivat jo pudonneet aiemmilla kierroksilla. Hopean ottanut kroatialainenkaan ei ollut mitaliveikkauksissa kovin korkealla.
"Kisapähkinaä on täällä taas...", "Ota kaikki irti YLE Urheilusta..." jne. Nämä jatkuvat mainospätkät tulevat jo korvista ulos.
Vierailija kirjoitti:
"Kisapähkinaä on täällä taas...", "Ota kaikki irti YLE Urheilusta..." jne. Nämä jatkuvat mainospätkät tulevat jo korvista ulos.
"Ota kaikki irti YLE Urheilusta..." Taustalla näkyy kuvia vaikka mistä lajeista. Totuuden mukaisemmin siinä näkyisi golfia, hevosteluita ja purjehdusta.
Se puhekin pitäisi mennä niin, että "ota se irti YLE urheilusta, mitä suostumme teille näyttämään..."
Vierailija kirjoitti:
Oon aiemminkin kysynyt mutta jalis? Minkä ikäiset/ missä puhuu jaliksesta? Aina itselle ollut futis.
Onpa hirmuisen pienikokoinen tuo Jamaikan tonni viidensadan juoksija. Tsemppiä hänelle.
Voisivat Ylen toimittajat/haastattelijat sanoa kielitaidokseen pelkän suomen niin ei tarvitsisi väkisin vieraita kieliä yrittää sönköttää. Itse ainakin sanon suoraan kielitaitoni olevan pelkkä suomi, jos joku asiaa kysyy. Toki olen vuosia englantia ja ruotsia opiskellut, mutta en voi sanoa kumpaakaan osaavani.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin täällä hieman huono omatunto, kun ulkona ei tule käytyä yhtään ja päivät hurahtaa hirveällä vauhdilla ohi kanavaa, vaan vaihdellen. Aamulla alkaa seuraamaan kisoja ja yhtäkkiä tajuaa, että klo on jo 20....
Päätin, että "virallisesti" töihin palaan vasta 12.8. Lienekö olympialaisiin jotenkin kytköksissä tämä itse säveltämäni loman päättymispäivä.... Tosin tässä sivussa vähän kaappeja siivonnut ja muutamia työpapereita jo katsonut, mutta vielä viikko pyhitetty kisoille :)
No, kesäolympialaiset on vain kerran neljässä vuodessa. Nautitaan nyt, varsinkin kun kisat on Euroopassa eikä tarvitse tuskailla aikaerojen kanssa. Mun kesäloma loppuu maanantaina, mutta hyvä jos muistan asiaa. Että se hyöty kisoista, ei tule murehdittua loman päättymistä. Mietin vain kuinka saan aikataulutettua tulevan viikon niin että näkisin kaikki tärkeimmät... onneksi pystyn olemaan paljon etätöissä niin multitaskaus tv:n äärellä onnistunee. Työpaikallakin on kuitenkin jossain välissä käytävä...
Hirmu pukkaus miesten kuulassa heti kärkeen.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat Ylen toimittajat/haastattelijat sanoa kielitaidokseen pelkän suomen niin ei tarvitsisi väkisin vieraita kieliä yrittää sönköttää. Itse ainakin sanon suoraan kielitaitoni olevan pelkkä suomi, jos joku asiaa kysyy. Toki olen vuosia englantia ja ruotsia opiskellut, mutta en voi sanoa kumpaakaan osaavani.
Tuolla kuitenkin onnistuu haastattelut ranskaksi ja italiaksikin ja haastateltavat ymmärtää mitä kysytään. Sorry jos ei kaikilta taivu edes englanti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa voi lähipäivinä siirtyä jo tekoihin kun huomaa ettei tilanne muutu. Ei jää enää katseen asteelle. Minä nousin aamusta aikaisin ylös ja pyykit koneeseen ja kissankin kanssa touhuilua. Lähetysten alettua aloin sohvaan juurtumisen. Nyt olen jo siirtynyt sänkyyn. Kissa jäi puuhailemaan omiaan mutta tulee taatusti kohta katsomaan että olenko sairas. Ei ole tottunut että tähän aikaan sänkyyn. Iltapala pitää muistaa antaa sille enne
Kissat on fiksuja eläimiä. Mun kissa itse asiassa tyytyi kohtaloonsa, eli asettui sohvalle loaf-asentoon seuraamaan yleisurheilua televisiosta. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa voi lähipäivinä siirtyä jo tekoihin kun huomaa ettei tilanne muutu. Ei jää enää katseen asteelle. Minä nousin aamusta aikaisin ylös ja pyykit koneeseen ja kissankin kanssa touhuilua. Lähetysten alettua aloin sohvaan juurtumisen. Nyt olen jo siirtynyt sänkyyn. Kissa jäi puuhailemaan omiaan mutta tulee taatusti kohta katsomaan että olenko sairas. Ei ole tottunut että tähän aikaan
Sellaista se urheiluhulluus teettää. Päässä soi Eppu Normaalin "must on tulluuuut urheiluhullu....."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa voi lähipäivinä siirtyä jo tekoihin kun huomaa ettei tilanne muutu. Ei jää enää katseen asteelle. Minä nousin aamusta aikaisin ylös ja pyykit koneeseen ja kissankin kanssa touhuilua. Lähetysten alettua aloin sohvaan juurtumisen. Nyt olen jo siirtynyt sänkyyn. Kissa jäi puuhailemaan omiaan mutta tulee taatusti kohta katsomaan että
Joo sama. Nyt vedän burritoja ja ajattelin vielä laittaa popparit tulille. Ei ehkä parasta ruokaa, kun ei liiku yhtään paitsi korkeintaan sinne lähikauppaan (hakemaan lisää mässytettävää).
Vierailija kirjoitti:
Crouser lämmittelee 22.64
Olis mahdollisuus rikkoa omissa nimissä oleva maailmanennätys nyt, jos kaikki osuu kohdilleen. Ekalla alle metrin jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aiemminkin kysynyt mutta jalis? Minkä ikäiset/ missä puhuu jaliksesta? Aina itselle ollut futis.
Oisko se vaan siitä kiinni mistä on kotoisin? Stadilaiset puhuu futiksesta
Kissa voi lähipäivinä siirtyä jo tekoihin kun huomaa ettei tilanne muutu. Ei jää enää katseen asteelle. Minä nousin aamusta aikaisin ylös ja pyykit koneeseen ja kissankin kanssa touhuilua. Lähetysten alettua aloin sohvaan juurtumisen. Nyt olen jo siirtynyt sänkyyn. Kissa jäi puuhailemaan omiaan mutta tulee taatusti kohta katsomaan että olenko sairas. Ei ole tottunut että tähän aikaan sänkyyn. Iltapala pitää muistaa antaa sille ennen kuin heilauttaa tassua. Huomenna olisi pitänyt käydä kaupassa mutta päädyin tilaamaan Prismasta kotiinkuljetuksella.
Kohta alkaakin jo ottelun keihäs.