Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se bändi siinä keskivaiheilla oli aika huono, joku Fenix tms. Eikö Ranskalla tosiaan ole ketään nimekästä artistia?
Mä tykkään Phoenixista. On heillä kuitenkin 4,5 miljoonaa kuuntelijaa Spotifyssa ja biisien kuuntelukerrat sadoissa miljoonissa, albumien myynnitkin miljoonissa. Yllätysvalinta mutta menee just mun musiikkimakuun eli tykkäsin!
Panin telkkarin kiinni sillon kun ne alko soittaa. Tekotaiteellista roskaa koko show.
Vierailija kirjoitti:
Ei muutkaan lipunkantajat tulleet yksin paikalle!!!
Kyllä heitö oli paljonkin yksin, joillakin oli sitten kaksi kantajaa vaikka tietysti vain toinen sitä lippua fyysisesti kantoi. Mutta näin siellä montakin henkilöä paraatissa ilman kaveria vierellä.
Justice on parempi bändi kuin Phoenix.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se bändi siinä keskivaiheilla oli aika huono, joku Fenix tms. Eikö Ranskalla tosiaan ole ketään nimekästä artistia?
Mä tykkään Phoenixista. On heillä kuitenkin 4,5 miljoonaa kuuntelijaa Spotifyssa ja biisien kuuntelukerrat sadoissa miljoonissa, albumien myynnitkin miljoonissa. Yllätysvalinta mutta menee just mun musiikkimakuun eli tykkäsin!
Panin telkkarin kiinni sillon kun ne alko soittaa. Tekotaiteellista roskaa koko show.
Pahoittelut että olympiakisojen päättäjäisien suunnittelijat eivät ottaneet huomioon juuri sinun musiikkimakuasi. Otan osaa, voimia!
Eipä ollut Paula Koivuniemeä päättäjäisissä esiintymässä...
45 prosenttia alitti tasonsa tässä ovat Suomen joukkueen epäonnistujat ja onnistujat
Suomi jäi Pariisissa mitalitta. Kerta oli ensimmäinen olympialaisissa.
Kaveria ei jätetä, sanoi Saga Vanninen...
Päättäjäiset olivat aivan yhtä kamalat kuin avajaisetkin. Turhaan pitkitetty show, puolet ajasta olisi riittänyt.
Jan Vapaavuori ratkaisee Suomen joukkueen ongelmat.
Olen kuvitellut että baseballia ei pelata kuin USA:ssa ja Japanissa. Ilmeisesti se on muuallakin suosittua kun on kerran uusi laji.
Paskavesiuinteja lukuun ottamatta nämä olivat urheilullisesti hienot kisat.
Vierailija kirjoitti:
Jättämällä Olympiakomitean puheenjohtajan paikkansa jollekin jolla on oikeasti jotain näkemystä ja kompetenssia kyseiseen tehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuvitellut että baseballia ei pelata kuin USA:ssa ja Japanissa. Ilmeisesti se on muuallakin suosittua kun on kerran uusi laji.
Baseballhan on jo ollut olympialaisissa lukuisia kertoja, viimeisin pätkä 1992-2008 ja 2020. Sitä pelataan laajalti etenkin molemmilla Amerikan mantereilla ja Aasiassa. Kuuba on voittanut kolme kultaa, Yhdysvallat ehkä hieman yllättäen vain yhden v. 2000.
En yhtään ihmettele, jos urheilijat eivät halua tuonne päättäjäisiin kolmeksi tunniksi seisoskelemaan. Ja sinne pitää vielä mennä hyvissä ajoin järjestäytymistä varten.
Eikö nuo artistit olisi voinut tuoda sinne Stadionille? Aika noloa että esiintyvät jossain rannalla Losissa kouralliselle ihmisiä, kun stadionillinen ihmisiä ilmeisesti katsoi esitystä ruudulta? Snoop Doggikin ollut Pariisissa koko kisojen ajan esillä ja sitten ei edes esiinny livenä?
Vierailija kirjoitti:
Janilla on paperi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo artistit olisi voinut tuoda sinne Stadionille? Aika noloa että esiintyvät jossain rannalla Losissa kouralliselle ihmisiä, kun stadionillinen ihmisiä ilmeisesti katsoi esitystä ruudulta? Snoop Doggikin ollut Pariisissa koko kisojen ajan esillä ja sitten ei edes esiinny livenä?
Se oli sellainen katsahdus tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättämällä Olympiakomitean puheenjohtajan paikkansa jollekin jolla on oikeasti jotain näkemystä ja kompetenssia kyseiseen tehtävään.
Nyt tarvitaan sitä näkemystä. Kenenkään jonka mielestä Olympia komitean tehtävä on KANSAN liikuttaminen, ei siellä johdossa kuulu olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tarvitaan sitä näkemystä. Kenenkään jonka mielestä Olympia komitean tehtävä on KANSAN liikuttaminen, ei siellä johdossa kuulu olla.
Kaikki pelaa
-Harri Kampman-