Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSEI SUOMI VOI SAADA LOHDUTUSMITALIA? :((((
Suomi on voittanut Taekwondon valmennuskullan ja pienen palasen Oulusta Norjaan muuttaneet painonnostajan kullasta. Lisäksi hirveän määrän pistesijoja.
Luulis riittävän tämän!
Vierailija kirjoitti:
0 mitalia Suomelle. Samaa sarjaa kuin Viro ja Latvia. Suomi on Baltian maa.
Virossakin nämä kisat ovat suuri kansallinen tragedia. Aina aikaisemmin on tainnut tulla vähintään yksi mitali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virossakin nämä kisat ovat suuri kansallinen tragedia. Aina aikaisemmin on tainnut tulla vähintään yksi mitali.
Tokiossa 2, Riossa 1, Lontoossa 2, Pekingissä 2, Ateenassa 3 ja Sydneyssä 3
Nyt kaikki torille ja huutamaan RAHOITUS POIS - RAHOITUS POIS - RAHOITUS POIS....
"Eikä sen peruskunnon saamiseen tarvita välttämättä hienoja välineitä, vaan nimenomaan ajattelutavan muutosta. Ne, joilla on genetiikka, motivaatio ja lahjakkuutta, usein itse omaehtoisesti löytävät sen väylän ja kulttuurin. Räty kertoo videolla, että nuorena heittivät SATOJA heittoja lyijypainoilla, kivillä ym. yhden illan aikana"
Liian moni urheilu-ura loppuu loukkaantumiseen. Liika treenaaminen on myös pahasta. Pitäisi panostaa mieleen, koska se on se pohja mihin pitäisi pystyä rakentamaan myös.
Litmasen dokumentista jäi mieleen, että useampi pelaaja mainitsi, että Litmanen jäi aina treenaamaan ekstraa. Lahjakkuus ja kova treenaaminen nosti Litmasen huipulle, mutta loukkaantumiset sitten alkoi uraa varjostaa. Todella raastavaa.
Jotenkin tuo kyseinen dokumentti opetti tuntemaan empatiaa urheilijoita kohtaan ihan yleisesti.
Kuningas Litmanen on dokkarin nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on aivan sama, pärjäävätkö suomalaiset vai ei. Olen nauttinut upeista urheilusuorituksista: Duplantiksen huikea maailmanennätys, upeat heitot keihäänheitossa, Ingebrigtsenin mahtava juoksu, Warholmin hopea, Tebogon voitto 200mllä, Hassanin maraton, Marchandin ja Sjöströmin huikeat uinnit, ruotsalaisen beachvolleykaksikon upea peli. Ja kuninkaallisten bongailu katsomosta on aina mukavaa.
Tässäpä ketjun fiksuin kommentti! Itse olen samaa mieltä, hyvät suoritukset ovat parasta riippumatta minkä maan edustaja on kyseessä
Olen muuten samaa mieltä, mutta USA:n ja Kiinan urheilijoilta oltaisiin voitu nähdä vähän vähemmän niitä hyviä suorituksia. On tylsää ja puuduttavaa katsottavaa kun nuo isot maat kahmivat mitaleita toisensa perään.
Tanskalle kulta käsipallossa
Norjalla kahdeksan mitalia, 4-1-3
Tanskalla yhdeksän mitalia, 2-2-5
Ruotsilla yksitoista mitalia, 4-4-3
Vierailija kirjoitti:
"Eikä sen peruskunnon saamiseen tarvita välttämättä hienoja välineitä, vaan nimenomaan ajattelutavan muutosta. Ne, joilla on genetiikka, motivaatio ja lahjakkuutta, usein itse omaehtoisesti löytävät sen väylän ja kulttuurin. Räty kertoo videolla, että nuorena heittivät SATOJA heittoja lyijypainoilla, kivillä ym. yhden illan aikana"
Liian moni urheilu-ura loppuu loukkaantumiseen. Liika treenaaminen on myös pahasta. Pitäisi panostaa mieleen, koska se on se pohja mihin pitäisi pystyä rakentamaan myös.
Litmasen dokumentista jäi mieleen, että useampi pelaaja mainitsi, että Litmanen jäi aina treenaamaan ekstraa. Lahjakkuus ja kova treenaaminen nosti Litmasen huipulle, mutta loukkaantumiset sitten alkoi uraa varjostaa. Todella raastavaa.
Jotenkin tuo kyseinen dokumentti opetti tuntemaan empatiaa urheilijoita kohtaan ihan yleisesti.
Kuningas Litmanen on dokkarin nimi.
Onnettomuuksille ei mahda mitään ja osa loukkaantumisista on ihan vaan huonoa tuuria. Siksi monipuolinen treenaaminen ja peruskunnon rakentaminen pienestä pitäen on tärkeää. Yksipuolinen harjoittelu lisää riskiä rasitusvammoille.
Pitäisi treenata oikein, ei välttämättä kovempaa. Vammat ei ehdi parantua ja kehoon tulee epätasapainoa ja vääränlaista rasitusta.
Areenassa on dokkari lapsiurheilijoista jotka ihan rikki pelitahdin ja treenaamisen takia.
pikku muistutus
Valmentaja Alberto Salazarin neljän vuoden toimintakiellosta kerrottiin tänään, ja se aiheutti kohinaa myös Dohan MM-kilpailuissa. Tiistaina kaksi Salazarin valmennettavista, yhdysvaltalaiset Donovan Brazier ja Clayton Murphy, osallistuu miesten 800 metrin finaaliin ja yksi valmennettavista, Alankomaiden Sifan Hassan, voitti naisten 10 000 metrin mestaruuden lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi treenata oikein, ei välttämättä kovempaa. Vammat ei ehdi parantua ja kehoon tulee epätasapainoa ja vääränlaista rasitusta.
Areenassa on dokkari lapsiurheilijoista jotka ihan rikki pelitahdin ja treenaamisen takia.
Pitäisi treenata mielikuvaharjoitusten avulla ja sitä, miten liike tehdään täysin oikein alusta loppuun, siihen päälle sitten oikea määrä treenausta. Poikasen hartia kestänee 100 heittoa illassa, mutta kun ikää tulee, tulee vaivoja.
Myös brittiläinen olympiavoittaja ja maailmanmestari Mo Farah kommentoi tapausta. Hän lopetti yhteistyönsä Salazarin kanssa jo kaksi vuotta sitten. Hän sanoi olevansa helpottunut, että Usada on saanut neljän vuoden jälkeen tutkimuksensa päätökseen.
Olen aina sanonut, että en suvaitse ketään, joka rikkoo sääntöjä tai ylittää rajoja. Tuomio on annettu, ja olen iloinen, että siihen on vihdoin saatu päätös.
Mo Farah admitted taking performance-enhancing supplement minutes after repeatedly denying it in Salazar investigation
Four-time Olympic champion was grilled by Usada officials in 2015 where he allegedly changed his story on the use of L-carnitine after suddenly remembering the injection two days before the 2014 London Marathon
Suomi on sinisilmäinen Pohjolan hölmölä nettomaksaja missä kuvitellaan että Olympialaisissa pärjää ilman dopingia.
Itse asiassa urheilussa pitää osata pitää treenaamisessa taukoa. Tauko on yhtä tärkeää, kuin treenaaminen. Treeni pitää osata rytmittää oikein ja usein nimenomaan ennen kisoja se tauko tuo parhaan tuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun se seiväshyppääjä Lampelan Elina jatkaisi vielä ainakin Los Angelesin kisoihin. Varmaan voisi vielä saada lisää korkeutta ennätykseensä. Hän on muuten myös Yhdysvaltojen kansalainen. Siinä sitä olisikin suomalaisille miettimistä, jos Heili Sirviö veisi mitalin Australialle ja Lampela USA:lle v. 2028!
On oikeasti surullista, että menestyjät lähtevät muualle. Tänne jää vain tusinaurheilijat, jotka "hakevat kokemusta kisoista". Mitä hyötyä siitä kokemuksen hakemisesta on, kun perseelleen menee silti? Jokainen voi kisamatkailla ja hakea kokemuksia ihan omaan piikkiin.
Ihan vertailun vuoksi: Yegolle nuorena keräsivät kyläläiset rahat keihääseen ja poika katseli YouTube-vi
Pikajuoksija ei tarvitse hauislihaksia mihinkään. Juuri tuli dokumentti aiheesta ja ne hauikset ovatkin lähinnä sponsoreita varten, koska ne näyttää hyvältä
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä muka jotain pahaa? Baltianmaat ovat paljon turvallisempia paikkoja kuin muut pohjoismaat
SUOMI TEKI HISTORIAA, se on Suomen paras saavutus näissä kisoissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSEI SUOMI VOI SAADA LOHDUTUSMITALIA? :((((
Suomi on voittanut Taekwondon valmennuskullan ja pienen palasen Oulusta Norjaan muuttaneet painonnostajan kullasta. Lisäksi hirveän määrän pistesijoja.
Olis kiva jos valmentajat saisi kultaa myös 😅. Saako missään lajissa valmentajat mitaleita?
Suomen urheilujohto voisi saada sakkoja.
KETJUN 10 000 viesti :) ? osuko :) no ainakin paremmin kuin Suomella. Täydellinen katastrofi. Hävetkää!! Olympialaisiin mennään menestymään, ei vain osallistumaan.
Olis kiva jos valmentajat saisi kultaa myös 😅. Saako missään lajissa valmentajat mitaleita?