Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
9961/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun se seiväshyppääjä Lampelan Elina jatkaisi vielä ainakin Los Angelesin kisoihin. Varmaan voisi vielä saada lisää korkeutta ennätykseensä. Hän on muuten myös Yhdysvaltojen kansalainen. Siinä sitä olisikin suomalaisille miettimistä, jos Heili Sirviö veisi mitalin Australialle ja Lampela USA:lle v. 2028!

On oikeasti surullista, että menestyjät lähtevät muualle. Tänne jää vain tusinaurheilijat, jotka "hakevat kokemusta kisoista". Mitä hyötyä siitä kokemuksen hakemisesta on, kun perseelleen menee silti? Jokainen voi kisamatkailla ja hakea kokemuksia ihan omaan piikkiin.

Ihan vertailun vuoksi: Yegolle nuorena  keräsivät kyläläiset rahat keihääseen ja poika katseli YouTube-videoita oppiakseen keihäänheittoa.

Eikä sen peruskunnon saamiseen tarvita välttämättä hienoja välineitä, vaan nimenomaan ajattelutavan muutosta. Ne, joilla on genetiikka, motivaatio ja lahjakkuutta, usein itse omaehtoisesti löytävät sen väylän ja kulttuurin. Räty kertoo videolla, että nuorena heittivät SATOJA heittoja lyijypainoilla, kivillä ym. yhden illan aikana. 

Urheilussa tarvitaan voimaa ja lihaskuntoa. Voimaharjoittelu on mun mielestä pielessä Suomessa joka lajissa nykyään. On vaikka mitä valmentajaa ja asiantuntijaa, vailla mitään käsitystä. Voikin tiivistää kisamenestyksen yhteen lauseeseen: Millä lihaksilla? Jopa Usan nopeusjuoksijat ovat lihaksikkaampia kuin täkäläiset moukaristit ja keihäänheittäjät. 

Vierailija
9962/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi sympaattinen video Jakob Ingebrigtsenistä ja vaimostaan Elisabethista. He ovat olleet yhdessä 16-vuotiaista, menivät viime vuonna naimisiin ja kesäkuussa saivat tyttären.

Videolla he kertovat elämästään: tapaamisestaan, koiristaan, Jakob kertoo kosinnastaan, heidän häitään näytetään, he kertovat ihan tavallisesta arjestaan, Jakob on kiinnostunut autoista, Elisabeth pitää nukkumisesta.

Tosi sympaattinen nuori pari. Rakkaus näkyy. Kuvattu ilmeisesti viime vuoden lopulla, ainakaan raskaudesta ei puhuta.

Tällaisia haastatteluja on mukava katsoa, pääsee todella tutustumaan ihmiseen huippu-urheilijan imagon takana. Jakob on symppis, huolehtiva ja fiksu nuori mies. Ja hänen vaimonsa on ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9963/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ta viedään nyt lentopallossa.

Vierailija
9964/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassanin töniminen on kyllä sikamaista ja epäurheilijamaista.

Eikö se jossain kisoissa itse mennyt juuri ennen maalia nenälleen kun alkoi töniä toisia?

Vierailija
9965/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 mitalia Suomelle. Samaa sarjaa kuin Viro ja Latvia. Suomi on Baltian maa. 

Vierailija
9966/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassanin töniminen on kyllä sikamaista ja epäurheilijamaista.

Eikö se jossain kisoissa itse mennyt juuri ennen maalia nenälleen kun alkoi töniä toisia?

Eikö se toinen yrittänyt estää Hassania tossa maratonin loppusuoralla?

Vierailija
9967/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lattialla oli hyvä naisbreikkaaja. Harmi ettei voittanut. 

Vierailija
9968/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSEI SUOMI VOI SAADA LOHDUTUSMITALIA? :((((

Vierailija
9969/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä piti olla katossa. (Sori tästä, oli pakko)

Vierailija
9970/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ollut Liettuasta?

Vierailija
9971/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ollut Liettuasta?

Ai oliko? Miten mulla menee ne kaksi maata aina sekaisin :D

Vierailija
9972/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun se seiväshyppääjä Lampelan Elina jatkaisi vielä ainakin Los Angelesin kisoihin. Varmaan voisi vielä saada lisää korkeutta ennätykseensä. Hän on muuten myös Yhdysvaltojen kansalainen. Siinä sitä olisikin suomalaisille miettimistä, jos Heili Sirviö veisi mitalin Australialle ja Lampela USA:lle v. 2028!

On oikeasti surullista, että menestyjät lähtevät muualle. Tänne jää vain tusinaurheilijat, jotka "hakevat kokemusta kisoista". Mitä hyötyä siitä kokemuksen hakemisesta on, kun perseelleen menee silti? Jokainen voi kisamatkailla ja hakea kokemuksia ihan omaan piikkiin.

Ihan vertailun vuoksi: Yegolle nuorena  keräsivät kyläläiset rahat keihääseen ja poika katseli YouTube-vi

Monta peukkua tälle! En ole juuri mitään kisoja seurannut, mutta omaan silmään pisti myös tuo miten lihaksikkaita kilpailijat olivat. 5-ottelua seurasin ensimmäistä kertaa ikinä (ratsastus, uinti, juoksua, miekkailu) ja olin todella yllätttynyt millaisia lihaskimppuja kaikki naiset olivat! Paljon lihasta, ei yhtään ylimääräistä fläsää missään. Ei pelkällä ratsastuksella tai uinnilla sellaista vartaloa saa vaan kyllä on punttia kuritettu myös!

Vierailija
9973/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan sama, pärjäävätkö suomalaiset vai ei. Olen nauttinut upeista urheilusuorituksista: Duplantiksen huikea maailmanennätys, upeat heitot keihäänheitossa, Ingebrigtsenin mahtava juoksu, Warholmin hopea,  Tebogon voitto 200mllä, Hassanin maraton, Marchandin ja Sjöströmin huikeat uinnit, ruotsalaisen beachvolleykaksikon upea peli. Ja kuninkaallisten bongailu katsomosta on aina mukavaa.

Tässäpä ketjun fiksuin kommentti! Itse olen samaa mieltä, hyvät suoritukset ovat parasta riippumatta minkä maan edustaja on kyseessä

Vierailija
9974/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italialle kultaa lentopallossa.

Vierailija
9975/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten koripallofinaali on kisojen viimeinen laji, klo 16.15. Ranska-USA.

Vierailija
9976/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittiko Suomi nää kisat?

Vierailija
9977/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että ei mulla taida olla paha mieli trollien takia vaan siksi, että olympialaiset loppuu! Dopamiinivaje hiipii pikkuhiljaa!!

Joten mitalit peruttu trolli.

Vierailija
9978/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tuoHassan, Im so grateful.

Vierailija
9979/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Golfaajillakin oli kunnon kyykkyperät ja hartiat (Välimäki poislukien...).

Vierailija
9980/10479 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSEI SUOMI VOI SAADA LOHDUTUSMITALIA? :((((

Suomi on voittanut Taekwondon valmennuskullan ja pienen palasen Oulusta Norjaan muuttaneet painonnostajan  kullasta. Lisäksi hirveän määrän pistesijoja.