Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Miesten keihäässä on 12. parhaan joukossa kolme suomalaista. Eikö tosiaan ole mahiksia mitaliin? Olen seurannut yleisurheilua Rädyn aikoihin, joten en tiedä mitään mistään tällä hetkellä.
Ei
Vierailija kirjoitti:
Miesten keihäässä on 12. parhaan joukossa kolme suomalaista. Eikö tosiaan ole mahiksia mitaliin? Olen seurannut yleisurheilua Rädyn aikoihin, joten en tiedä mitään mistään tällä hetkellä.
Aina on toki mahdollisuus mitaliin. Se on sitten eri asia kuin realistinen se mahdollisuus on. Suomen heittäjistä yhdellä on selkä paskana, yksi heitti karsinnassakin ihan oman tasonsa ylärajalle ja yksi on 36-vuotias. Kenenkään suomalaisen henkilökohtianen paras ei ole sillä tasolla, jolla muutama heittäjä heitteli verryttelytyyliin karsinnassa.
Parhaimmat seitsenottelijat juoksivat kovempaa kuin suomalaiset aitajuoksijat alkuerässä.
Anteeksi ehkä tyhmä kysymys, mutta millä perusteella karsintaraja määräytyy noissa yleisurheilulajeissa?
Nyt on menty liian pitkälle kun niukkoja naisten urheiluasuja on ilmestynyt jo isokoisille naisille kuulantyöntöönkin. Pitäähän se voimaantuminen tietysti kaikille sallia, eikä isokokoisia saa syrjiä, mutta luulisi nyt näiden olevan edes vähän fiksumpia ja ymmärtävän rajoitteensa pienikokoisempia naisurheilijoita paremmin.
Rita Urska niin kuin Eurosportin juontaja lausui.
Vierailija kirjoitti:
Sanottaisko että yhtä suuret mahdollisuudet kuin naisten seipäässä. Tai ehkei edes sitä. Vaaditaan suomalaisilta onnenkantamoisia ja muilta epäonnistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Juu ei taida olla. Siellä on niin paljon parempia ottelijoita mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylöspäin ollaan tultu roimasti. Muistan vielä kun esimerkiksi naisten seipäässä ei olllut ketään finaalissa, suomalaiset karsiutuivat laji lajin jälkeen kaikesta. Nyt meillä on muutakin jännitettävää, kuin pelkät keihäsmiehet
Aika nuori saa olla, jos ei muista tuota aikaa. Naisten seiväshyppy on kuitenkin ollut olympialaji vasta vuodesta 2000 lähtien.
Itse olen sen verran vanha, että en osaa nähdä suurena saavutuksena sitä, että Suomi pärjää kahdessa lajissa. Muistan kuitenkin hyvin ajan, jolloin Suomi toi jokaisista kisoista kymmenkunta mitalia.
1984 on tullut 12. Silloin puuttui itäblokin maat. Muuten on ollut 5-6 vuiden 1956 jälkeen. Ei tarvitse muistaa kun löytyy googlella.
Turismiksi meni hurskeella.onko korona ? Vai tuntemuksia
Vierailija kirjoitti:
Nyt on menty liian pitkälle kun niukkoja naisten urheiluasuja on ilmestynyt jo isokoisille naisille kuulantyöntöönkin. Pitäähän se voimaantuminen tietysti kaikille sallia, eikä isokokoisia saa syrjiä, mutta luulisi nyt näiden olevan edes vähän fiksumpia ja ymmärtävän rajoitteensa pienikokoisempia naisurheilijoita paremmin.
Minä en kiinnitä huomiota asuihin. Mutta on kiva katsoa kun on erikokoisia kilpailijoita. Lajeja joka lähtöön, joka koolle.
Kieltämättä alkaa olla vähän epätoivoinen olo, että eikö edes yhtä mitalia saataisi. Edes lohdutukseksi 😹
Taas hävittiin sadasosalla. Tosin tällä kertaa ei mitalia, vaan välieräpaikka. Ne pienet erot....
Toi Saunders on kuin joku sarjakuvahahmo.