Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka ovat huonoja työssään?

Vierailija
07.08.2025 |

Mä oon huono työssäni, ainakin osassa siitä. Olen myymälässä töissä ja hektinen kassatyö kaikenlaisine kysymyksineen on liian sekavaa minulle ja sähellän ties mitä. Toinen osuus, eli varastotyö keräilyineen, lastauksineen ja purkuineen sopii mulle oikein hyvin. Yöunetkin meinaa mennä kun mietin kaikkia sähellyksiäni ja toisin kuin muissa töissäni, niitä virheitä ei voi korjata kun tilanne jo oli ja meni. 

Vaihtaisin työtä heti, jos uuden työn saisin... 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sulta sit kassalla kysytään jos menet sekasin? 

Vierailija
2/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kokki joka saa joka paikasta lähteä aina jo koeajalla koska en pysty hallitsemaan yhtäaikaa monia kokonaisuuksia jonka takia monet asiat menevät vihkoon.Laskin että olen ollut vuoden 2022 jälkeen jo 14 eri paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sulle zoomerituijotus jos menet sekaisin?

Vierailija
4/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu. Rauhoita hengitys ja rauhoita mieli.

Kyllä sä osaat ja sä olet riittävän hyvä.

Rauhoitut > ja keskityt yhteen asiaan kerrallaan.

Vierailija
5/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoiskaupassa. Kysellään kaikenlaista asennuksista ja ties mistä. Tiedän kyllä kohtuu hyvin noita asioita, mutta en kuitenkaan kaikkea ja koska opinnoista ja oikeista alan töistä on ikävän pitkä aika (enkä ole kaikkea edes päässyt tekemään), on pitkät piuhat enkä ehdi tarpeeksi nopeasti ajatella että pystyisin vastaamaan. 

Mulle sopii paremmin vähemmän hektinen työ.

Vierailija
6/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko sulle zoomerituijotus jos menet sekaisin?

Ei, mä hymyilen söpösti. Mikä on erittäin huono juttu, asiakkaat ovat pääosin keski-ikäisiä ja vanhempia miehiä, joten kun tällainen ei-niin-nuori mutta ihan nätti nainen hymyilee söpösti, niin kaikki horinani menee läpi. 

Vierailija
7/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon suunnittelija konsulttitoimistossa ja mietin alanvaihtoa päivittäin. En hahmota suuria kokonaisuuksia ja olen pienten projektien ihminen. Töihin paluu ahdistaa aina sunnuntaisin. Voisin hyvin olla töissä vaikka kirjastossa tai siivojana. Jos palkka olisi sama niin vaihtaisin heti.

Vierailija
8/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kokki joka saa joka paikasta lähteä aina jo koeajalla koska en pysty hallitsemaan yhtäaikaa monia kokonaisuuksia jonka takia monet asiat menevät vihkoon.Laskin että olen ollut vuoden 2022 jälkeen jo 14 eri paikassa.

Ootko alanvaihtoa harkinnut?

Vierailija
9/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että huonoksi tulee jos ei saa harjoitella töissä tiettyjä toimintoja, joitten hallintaa edellytetään sitte myöhemmin. Jotkut johtajat ei ajattele nenäänsä pidemmälle.

Vierailija
10/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin alta vuoden määräaikaisena ja mut vakinaistettiin.

Vierailija
11/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vaan se, että asiakkaalle pitää vastata kun se kysyy. Tulee outo kysymys, niin mulla alkaa rattaat pyörimään ja tajuan oikean vastauksen olevan jossain "kaukana", jolloin alan hölisemään jotain ties mitä ja sit yhtä asiaa seuraa toinen ja asiakas lähtee ties minkä kanssa liikkeestä ja mä löydän sen oikean sovelluksen mieleni sopukoista joskus puolen tunnin päästä. Muissa töissäni pitkistä piuhoistani ei ole ollut haittaa, koska olen voinut palata ongelmaan sit kun päänsisäiset prosessini ovat päässeet loppuun, mut asiakastyössä se tilanne meni jo, voi voi.

Voi kun saisi jo jotain muuta työtä, hävettää 😂😭

Vierailija
12/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aiemmin tosi huono työssäni mutta vaihdoin alaa ja nyt olen tosi hyvä. Todella vaikeaa se on jos kolmiopalikka yrittää mahtua neliöön.

Vierailija
13/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole kännyköitä, joista löytyy kaikki tavaroiden ominaisuudet?

Vierailija
14/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita pysyä aikas jossain hommassa niin tulee rutinia ja helpottaa. Jos vaihat paikkaa niin oot taas jonkun aikaa pihalla. Malttia

Vierailija
15/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ahdistujat miettineet, että johtuuko sähellykset ja huonot hahmottamiset yms kritisoinnin ja naurunalaiseksi joutumisen pelosta, huonosta työilmapiiristä, et tunne kiinnostusta alaa tai työtäsi kohtaan, on henkilökohtaisia ongelmia? 

Vierailija
16/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon suunnittelija konsulttitoimistossa ja mietin alanvaihtoa päivittäin. En hahmota suuria kokonaisuuksia ja olen pienten projektien ihminen. Töihin paluu ahdistaa aina sunnuntaisin. Voisin hyvin olla töissä vaikka kirjastossa tai siivojana. Jos palkka olisi sama niin vaihtaisin heti.

Jos kirjastosta saisi 4000-5000€, kaikki haluisi sinne töihin :D

Vierailija
17/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiantuntijana valtiollisessa tiedotusvälineessä. En oikeasti ymmärrä mitään aiheesta mutta annan tarvittaessa lausuntoja tiedotusvälineisiin. Usein saan ennakkoon vain tiedon mitä mieltä minun tulisi olla. Palkka on ihan hyvä...

Vierailija
18/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on vaan se, että asiakkaalle pitää vastata kun se kysyy. Tulee outo kysymys, niin mulla alkaa rattaat pyörimään ja tajuan oikean vastauksen olevan jossain "kaukana", jolloin alan hölisemään jotain ties mitä ja sit yhtä asiaa seuraa toinen ja asiakas lähtee ties minkä kanssa liikkeestä ja mä löydän sen oikean sovelluksen mieleni sopukoista joskus puolen tunnin päästä. Muissa töissäni pitkistä piuhoistani ei ole ollut haittaa, koska olen voinut palata ongelmaan sit kun päänsisäiset prosessini ovat päässeet loppuun, mut asiakastyössä se tilanne meni jo, voi voi.

Voi kun saisi jo jotain muuta työtä, hävettää 😂😭

Joo asiakaspalvelu. Tuttu tunne. Aina pitää olla skarppina ja pirteänä. Stressi tästä lisää sekoilua kun tahtoo tehdä työnsä hyvin. 

Vierailija
19/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetkö treffeille ja sitten se paniikissa selaa kalenteria, että monenko kanssa ja millon se on jo lupautunut lähtemään!

Vierailija
20/41 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nuorimies pisti aika kivuliaasti labrassa kun koetta otti. Samoin kerran saman labran papa-koe naiselta meni pieleen, ei osannut ottaa hyvin. Ammattitaitoa pitäisi kehittää tai ei tee sitä, ellei tiedä ettei muihin satu. Ei kauhuakaan saa aiheuttaa jossain yksikössä asiakkaille ja päättää puolesta. Eli hienoa jos joku tunnistaa että mitä pitää korjata ja kehittää, osa ei tunnista.