Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Espanjalaisella ei mene hyvin.
Jaa pääsi finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset ovat hyviä skeittauksessa. Itse tosin kannustan Etelä-Koreaa ja Suomea, mutta täytyy myöntää, että japanilaiset naiset ovat hyviä skeittauksessa. ~Mies26
Japanilaiset naiset ovat söpöjä JA taitavia skeittauksessa. :) M28
Jep. Skeittaus on iso juttu Japanissa. Ja niin on Koreassakin, kun olin siellä nuorena opiskelijavaihdossa 3 vuotta. Lähes kaikki koulukaverit harrasti, tai oli kokeillut, skeittausta. ~Mies26
Hmm, kuinkahan moni suomalaisista harrastaa tai on kokeillut skeittausta. Varmaan tyyliin joku 10 prosenttia, jos edes sitäkään. M28
heidi kasvanu viikossa 10cm?
Heili Sirviö finaaliin. Hieno juttu.
Sirviö on finaalissa! ~Mies26
Säälittää tuo marokkolainen.
Onnea Heilille finaaliin pääsystä! Hienoa!
Kertookohan haastattelussa että meni vain pitämään hauskaa JA ottamaan finaalipaikan. Siltähän tuo vähän näytti.
Heilin viimeinen suoritus olisi ollut loistava, jos ois pysyny pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä noiden jalat pysyy laudassa kiinni?
Kai siinä pitää joustaa polvista ja laittaa painoa aina tietylle jalalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset ovat hyviä skeittauksessa. Itse tosin kannustan Etelä-Koreaa ja Suomea, mutta täytyy myöntää, että japanilaiset naiset ovat hyviä skeittauksessa. ~Mies26
Japanilaiset naiset ovat söpöjä JA taitavia skeittauksessa. :) M28
Jep. Skeittaus on iso juttu Japanissa. Ja niin on Koreassakin, kun olin siellä nuorena opiskelijavaihdossa 3 vuotta. Lähes kaikki koulukaverit harrasti, tai oli kokeillut, skeittausta. ~Mies26
Hmm, kuinkahan moni suomalaisista harrastaa tai on kokeillut skeittausta. Varmaan tyyliin joku 10 prosenttia, jos edes sitäkään. M28
Ehkä 5 prosenttia. Meidän koulussa Koreassa oli skeittiklubi, joka järjesti kisoja ja näytöksiä. ~Mies26
Jes, pistesija on varma, kun Heili pääsi kahdeksan parhaan joukossa finaaliin. Mitaleihin ei taida vielä olla mahdollisuuksia, mutta ehkä jo seuraavissa rengaskisoissa Los Angelesissa.
Vierailija kirjoitti:
Boikotoidaan skeittausta! Se ei ole urheilua ja siellä on pikkutyttöjä! N43
Minua ei skeittaus tai sen katsominen kiinnosta. Ja on törkeää, että kisassa on alle 15-vuotiaita.
Katsoin tässä yleisurheilusessioiden välissä uusintana eilisen seiväshyppyfinaaliin 585-korkeudesta alkaen. Sen voisi katsoa joka päivä, Mondo on niin huikea urheilija, saamme olla kiitollisia, että elämme sellaiseen aikaan, että voimme nähdä hänen hyppäävän.
Vierailija kirjoitti:
Kertookohan haastattelussa että meni vain pitämään hauskaa JA ottamaan finaalipaikan. Siltähän tuo vähän näytti.
Tuolla on tärkeää pitää hauskaa eikä suorittaa otsa rypyssä. Rentous auttaa monesti parempiin suorituksiin.
Hienoa Heili. Suorituksissa oli aitoa tekemisen riemua.
Suomiakka larppaa miestä.
Ilmiannettu.