Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
3901/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla keihäsmitali tai jopa parikin varmaa, sen verran hienoa suorittamista oli

Voi kuule. Ei ole lähelläkään varmaa. Finaalin taso tulee olemaan äärimmäisen kova eikä suomalaisista kukaan ole heittänyt yli 85m karsinnassa. 

Ne kuuluisat sinivalkoiset lasit. Jännä että joitain kannustetaan ja toisille toivotaan epäonnistumista, siis ihan oman maan urheilijoista. Itse toivon hyviä skaboja, sama ketkä siellä pärjää. 

Mitä höpiset? Ei tuossa kenellekään epäonnistumista toivottu. Ihan vain kerrottiin fakta, että mitali ei todellakaan ole varma. 

Ei nyt just tässä, mutta onhan sitä toivottu kun jotkut on niin ylimielisiä ja turisteja j

Jopas on negatiivista. Pääsääntöisesti täällä on kyllä ihan asiallisia ja positiivisia viestejä.

Vierailija
3902/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen taas itse työtön, joten aikaa olympialaisten katsomiseen on. Toki olen käytännössä sukulaiseni kotiorja ja kaikki kotityöt ja asioiden hoitaminen jää vastuulleni. Tämä on nyt kärsinyt, mutta kun kärsin muutenkin mielenterveysongelmista niin ei se jaksaminen kovin hyvää muutenkaan ole. En muuten ole vieläkään saanut sitä pesukonetta päälle. Noh, täällä jyrisi vielä äsken ukkonen. Tämä siis vastaus sille, joka ihmetteli, miten jotkut pystyvät katsomaan kaikki päivät kisoja.

Onneksi saat ilmeisesti penkkiurheilusta iloa. Toivon sinulle kaikkea hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3903/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaako nyt skeittaus?

Menee jo.

Vierailija
3904/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, aamupäivän yleisurheilu loppui jo ja itsellä hommia tekemättä. Mihin se 3 tuntia saa meni?

Minulla meni lauantaina esimerkiksi yli 12 tuntia niin etten edes huomannut. Silmät kyllä valittivat asiasta. 

Vierailija
3905/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuu on vielä täysi kesälomakuukausi joillekin.

Millainen ihminen ihmettelee, miten joku voi olla kotona päivällä?

Joillakin onnistuu seuraaminen myös työpaikalla. :D

Vierailija
3906/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua että keihäskarsinta näytettiin kokonaan mutta esim. eilinen seiväshyppyfinaali oli kuin jotain parempien karsintojen väliin pieniä näytepaloja kyhätty. Mutta on se Duplantis kova ja ainutlaatuinen maanläheinen.

Vierailija
3907/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että Neeraj Chopra voittaa keihäänheiton, Anderson Peters on kakkonen ja Luiz Mauricio de Silva yllättää pronssimitalillaan.

Vierailija
3908/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näihin nimilappuihin ei ole keksitty jotain parempaa kiinnitystä? Nuohan voisi tulostaa jollekin tarraliimapintapaperille. Alkeellista, että vielä vuonna 2024 on kiinnitys nuppineuloilla ja useammalla urheilijoilla on ollut ongelmia nimilapun pysymisen kanssa kun irtoavat helposti. Muissa lajeissa ei taida vastaavia ongelmia olla. Joissakin lajeissa urheilijan nimi on painettu urheiluasuun.

Ei kai nyt nuppineuloilla sentään?

Auts :/

Vierailija
3909/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaako nyt skeittaus?

Menee jo.

Mistä sen nyt jo näkee?

Vierailija
3910/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olympialaiset ovat siitä kiva tapahtuma että tulee seurattua niitäkin lajeja mistä ei mitään ymmärrä tai korkeintaan minimaalisesti. Sitten on taas itselläni miesten jalkapallo jonka olen jättänyt tyystin väliin. 

Vierailija
3911/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaako nyt skeittaus?

Menee jo.

Mistä sen nyt jo näkee?

Maxilla.

Vierailija
3912/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teamsin pallukka on kyllä vihreä koko ajan! 😀

Vierailija
3913/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti tajua, miten nuo voi vaan leppoisasti todeta Olympialaisissa, että nyt ei vaan riittänyt.

Itse olen ollut niin kilpailuhenkinen, että menin ja ryöhälsinn verenmaku suussa jokaisessa pilipalikilpailuissa ja olin aivan raivona, jos en pärjännyt.

No, ehkä sitä oppii sanojansa asettelemaan, kun julkisuudessa esiintyy. Jo Tommi Evilästä aikoinaan tuli purkauksensa myötä nyt vähän sitä ammattitaitoa silläkin puolella varsinainen meemi, mieti mikä tilanne olisi nyt, jos urheilija alkaisi häviötään raivoamaan julkisesti. Ne todennäköisesti tehdään yksityisestl ne pahimmat purkaukset.

Vierailija
3914/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaako nyt skeittaus?

Menee jo.

Mistä sen nyt jo näkee?

Maxilla.

On areenassa mutta "suorat" symbolin takana. Siellä siis suorat lähetykset 

Vierailija
3915/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvi Savolainen painii TV1 nyt.

Vierailija
3916/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaako nyt skeittaus?

Menee jo.

Mistä sen nyt jo näkee?

Yle areenassa menee suorana.

Vierailija
3917/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni Arvi nyt kuuban komukka junttaan  

Vierailija
3918/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai etätöissä 🙃

Vierailija
3919/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että ammattiurheilussa kärsitään järjestään kunnianhimon puutteesta pl. ehkä Wilma Murto ja nämä muutamat naisurheilun onnistujat. Mennään fiilistelemään vaikka kausi olisi mennyt penkin alle ja sanotaan "teen parhaani ja nautin" ja tuloksena 30% surkeampi tulos normaaliin tulostasoon nähden.

Kunnianhimoa, pelottomuutta ja itsevarmuutta ovat osoittaneet Nathalie, Pihla, Emilia ja Wilma.

Myös moukarinheittäjä naiset jaksoivat uskoa itseensä ja onnistuivat.

Kyllä mä tuohon laskisin mukaan myös Viivi Lehikoisen. 20v nuori nainen ja tulee olympialaisiin juoksemaan SE-tuloksen. 

Tarkoitat varmaan Ilona Monosta?

Vierailija
3920/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen taas itse työtön, joten aikaa olympialaisten katsomiseen on. Toki olen käytännössä sukulaiseni kotiorja ja kaikki kotityöt ja asioiden hoitaminen jää vastuulleni. Tämä on nyt kärsinyt, mutta kun kärsin muutenkin mielenterveysongelmista niin ei se jaksaminen kovin hyvää muutenkaan ole. En muuten ole vieläkään saanut sitä pesukonetta päälle. Noh, täällä jyrisi vielä äsken ukkonen. Tämä siis vastaus sille, joka ihmetteli, miten jotkut pystyvät katsomaan kaikki päivät kisoja.

Onneksi saat ilmeisesti penkkiurheilusta iloa. Toivon sinulle kaikkea hyvää!

Ymmärrän ihan täysin sen, että pesukoneen käynnistäminen voi olla ylivoimaista, sitten sen tyhjentäminen on vielä vaikeampaa. Samaa pyykkiä on tullut pestyä moneen kertaan. Mulla oli muuten taustalla ADHD. Lääkkeen kanssa olen elänyt "normaalia elämää".