Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
3861/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä on ihanasti pihalla näistä skeittauksen termeistä. Kiva kuitenkin kuunnella, kun selostajat puhuu gräbeistä, slaideista, runeista, fiftarista jne.. Tekipä joku äsken myös ison frontside Ollien. 

Vierailija
3862/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla keihäsmitali tai jopa parikin varmaa, sen verran hienoa suorittamista oli

Voi kuule. Ei ole lähelläkään varmaa. Finaalin taso tulee olemaan äärimmäisen kova eikä suomalaisista kukaan ole heittänyt yli 85m karsinnassa. 

Ne kuuluisat sinivalkoiset lasit. Jännä että joitain kannustetaan ja toisille toivotaan epäonnistumista, siis ihan oman maan urheilijoista. Itse toivon hyviä skaboja, sama ketkä siellä pärjää. 

Mitä höpiset? Ei tuossa kenellekään epäonnistumista toivottu. Ihan vain kerrottiin fakta, että mitali ei todellakaan ole varma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin olevani hard core yleisurheilu-penkkiurheilija mutta nuo sadat juoksujen alkuerät ja keräilyerät kyllä rupeaa pikkuhiljaa puuduttamaan :-D 

Minä passaan keräilyerät ja vaihdan toiseen lajiin siiinä kohtaa. Valintoja on tehtävä lajien runsauden vuoksi. 

Vierailija
3864/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heili Sirviö aloittaa neljännen ryhmän toisena skeittaajana. Vanhin skeittaaja on peräti 23-vuotias ja yli 18-vuotiaita skeittaajia on yhteensä kuusi. Jos jotkut on kauhistelleet Heilin ikää, niin kiinalaiskilpailija on vasta 11-vuotias!!!

Laskee kyllä olympialaisten arvoa tämä kun lapset kilpailevat.

Päinvastoin. Jos lapsi on huipulla lajissa, miksi ei? Kaikenmaailman rantat täällä "arvottaa". 

Vierailija
3865/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla keihäsmitali tai jopa parikin varmaa, sen verran hienoa suorittamista oli

Voi kuule. Ei ole lähelläkään varmaa. Finaalin taso tulee olemaan äärimmäisen kova eikä suomalaisista kukaan ole heittänyt yli 85m karsinnassa. 

Ne kuuluisat sinivalkoiset lasit. Jännä että joitain kannustetaan ja toisille toivotaan epäonnistumista, siis ihan oman maan urheilijoista. Itse toivon hyviä skaboja, sama ketkä siellä pärjää. 

Niin tai sitten voi olla realisti.

Helanderilla on selkä paskana ja on muutenkin epävakaa heittäjä. Eli menestyminen vaatisi ihan massiivista tulosta ensimmäisellä heitolla. Esim. EM-kisoissa Helander sai tasan yhden onnistuneen heiton finaalissa. Ja vaikeaa varmasti jos joutuu heittämään täyden kisan. Keränen heitti karsinnassa 85-metrisen ja uuden ennätyksen mutta perustaso on useamman metrin alempana. Etelätalo toki on tunnettu venyjä mutta uutta ennätystä vaatisi finaalissa, jos sinne selviää. Että jos joku ottaa mitalin, niin se on todella kova suoritus. Mitään ennakkosuosikkeja suomalaiset eivät ole.

Karsinnassa Weber heitti 87-metrisen. Chopra, Nadeem ja Peters 88-89-metriset silleen rennosti kuin olisivat heittäneet verryttelyheittoa. Heille perustaso on sellainen mikä suomalaisille olisi maksimaalinen piikkiheitto.

Kauden tilastokärki on Saksan 19-vuotias Dehning, joka keväällä kiskaisi unelmaheiton, yli 90-metrisen. No, se perustasohan on tällä hetkellä alle 80-metriä, joten ei mitään asiaa finaaliin.

Vierailija
3866/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tulee varmaan tähän kommenttiini vastaamaan, että ei liity olympialaisiin. Sanon silti, että jipii mikä päivä. Katson areenasta nyt keihäskarsintaa, ukkonen pauhaa ulkona, ruoka on valmiina ja sen on tehnyt joku muu (en osaa sanoa kuka, mutta mieheni tai ehkä jopa teinipoika) ja lounaaksi mulla on näköjään Twix ja mustikoita. Näin heikko lounas johtuu siitä, että se oli minun vastuulla. No, valituksia otan vastaan ensi maanantaina.

Olitkos sinä se yksi urheiluhullu joka ulkoistanut muulle perheelle ruuanlaiton yms kisojen ajaksi?

Meitä on paljon. Minä se en voi olla, koska olen meillä päävastuussa ruoanlaitosta. Perheelle olen kyllä kertonut, että olympialaisten aikaan ei ole tarjolla rakkaudella tehtyä ruokaa vaan sitä mikä valmist

En käy töissä. Olen kotirouva.

Vierailija
3867/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno suoritus Keräseltä ja on todella hyvä, että on nuoria uusia nimiä yleisurheilussa 

Vierailija
3868/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihaa😍

Vierailija
3869/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh huh. Kolme keihäänheittäjää finaalissa.

Hyvä Lassi 

Vierailija
3870/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heili Sirviö aloittaa neljännen ryhmän toisena skeittaajana. Vanhin skeittaaja on peräti 23-vuotias ja yli 18-vuotiaita skeittaajia on yhteensä kuusi. Jos jotkut on kauhistelleet Heilin ikää, niin kiinalaiskilpailija on vasta 11-vuotias!!!

Laskee kyllä olympialaisten arvoa tämä kun lapset kilpailevat.

Päinvastoin. Jos lapsi on huipulla lajissa, miksi ei? Kaikenmaailman rantat täällä "arvottaa". 

Siis tantat, ei rantat. 

Vierailija
3871/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näihin nimilappuihin ei ole keksitty jotain parempaa kiinnitystä? Nuohan voisi tulostaa jollekin tarraliimapintapaperille. Alkeellista, että vielä vuonna 2024 on kiinnitys nuppineuloilla ja useammalla urheilijoilla on ollut ongelmia nimilapun pysymisen kanssa kun irtoavat helposti. Muissa lajeissa ei taida vastaavia ongelmia olla. Joissakin lajeissa urheilijan nimi on painettu urheiluasuun.

Vierailija
3872/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt tekee mieli Twixiä ja mustikoita, kiitos tuon yhden kirjoittajan lounaan! 

Mahtavaa keihäsmiehet!!!

Ja tänä iltana jännittävä moukarifinaali! 

Vierailija
3873/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keihäässä on 7 hyvin mahdollista mitalistia, enkä laske siihen joukkoon yhtään suomalaista.

Vierailija
3874/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keihäässä karsinnat heitetty ja suomalaiset ovat jo ihan finaalissa.

Vierailija
3875/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa taas sekoilee ja ääni värisee, nuorempi ja selkeempi selostaja tilalle.

Vierailija
3876/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITALI ON MARMA

Vierailija
3877/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskan kuuloista tuo intialaisten englannin puhuminen (Chopra) 😊

Vierailija
3878/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta venymistä suomipojilta! Jopa kolmoisvoitto mahdollista?!?!?

Vierailija
3879/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin olevani hard core yleisurheilu-penkkiurheilija mutta nuo sadat juoksujen alkuerät ja keräilyerät kyllä rupeaa pikkuhiljaa puuduttamaan :-D 

Minä passaan keräilyerät ja vaihdan toiseen lajiin siiinä kohtaa. Valintoja on tehtävä lajien runsauden vuoksi. 

Samaa minäkin olen tehnyt. Aamulla esteratsastusta ja kiipeilyä ja nyt painia ja skeittausta. 

Vierailija
3880/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kirjoittajalla oli lohivoileipiäkin.