Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Onpas komea mies tuo Keränen.
Vierailija kirjoitti:
Olipa Topi nyt sysip*ska. Ei olisi pitänyt lähteä, kunto koko kauden ollut huono. Muiden pohjoismaiden urheilijat pärjäävät hienosti. Katsoin aiemmin miesten sulkapallofinaalin, tanskalainen otti olympiakultaa suvereenisti möyhentämällä thaimaalaisen ennakkosuosikin.
Tanskalainen voitti olympiakultaa myös Tokiossa eli ei se mikään tuntematon suuruus ole.
Vierailija kirjoitti:
Onpas komea mies tuo Keränen.
On!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että ammattiurheilussa kärsitään järjestään kunnianhimon puutteesta pl. ehkä Wilma Murto ja nämä muutamat naisurheilun onnistujat. Mennään fiilistelemään vaikka kausi olisi mennyt penkin alle ja sanotaan "teen parhaani ja nautin" ja tuloksena 30% surkeampi tulos normaaliin tulostasoon nähden.
Kunnianhimoa, pelottomuutta ja itsevarmuutta ovat osoittaneet Nathalie, Pihla, Emilia ja Wilma.
Myös moukarinheittäjä naiset jaksoivat uskoa itseensä ja onnistuivat.
Kyllä mä tuohon laskisin mukaan myös Viivi Lehikoisen. 20v nuori nainen ja tulee olympialaisiin juoksemaan SE-tuloksen.
Tarkoitat varmaan Ilona Monosta?
Sä olet melkein 12 tuntia myöhässä. Tuo asia käsiteltiin jo eilen.
Painijat vaan kiehnää. Boring.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuu on vielä täysi kesälomakuukausi joillekin.
Millainen ihminen ihmettelee, miten joku voi olla kotona päivällä?
Joillakin onnistuu seuraaminen myös työpaikalla. :D
Minä olen sairaseläkkeellä eli periaatteessa pystyisin seuraamaan kaikki päivät. Käytännössä minulla on sairaus ja lääkitys, joka väsyttää niin että alan katsomaan kisaa ja nukahdan kesken kaiken. Tänään katsoin keihäskarsintaa, kunnes simahdin. Pääsikö muuten Keräsen lisäksi muita suomalaisia jatkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sairaseläkkeellä eli periaatteessa pystyisin seuraamaan kaikki päivät. Käytännössä minulla on sairaus ja lääkitys, joka väsyttää niin että alan katsomaan kisaa ja nukahdan kesken kaiken. Tänään katsoin keihäskarsintaa, kunnes simahdin. Pääsikö muuten Keräsen lisäksi muita suomalaisia jatkoon?
Kaikki 3 pääsivät :)
Armand Duplantis, Sarah Sjöström, Jakob Ingebrigtsen, Mutaz Essa Barshim ja Sandra Elkasević ovat kaikki samassa ruotsalaisen Daniel Wessfeldtin manageritoimistossa.
Vierailija kirjoitti:
Minua jotenkin aina huvittaa, jos selostajat alkavat puhua jostain mitä tapahtui Leppävaarassa vuonna se ja se. Juu, näiden ulkolaisten huipputason urheilijoiden käänteentekevät hetket on varmaan olleet siellä Leppävaarassa.
Tai sitten mainitaan joku suomalainen, joka lajissa X onnistui. Joskus sata vuotta sitten.
Noilla Leppävaara puheilla viittaavat viime vuoden NEM:hin, joista mm. Norjan Rooth otti kultaa.
Mietin vielä eilisen pohjalta tuota urheilijoiden esiintymistä.
En voi sietää esim. Lylesin tapaisia pöyhkeilijöitä, mutta minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Duplantiksesta, tai vaikka Usain Boltista aikoinaan ymv. ymv. He uhoavat välillä myös, mutta positiivisesti. He eivät juurikaan mollaa kanssakilpailijoidaan, päinvastoin, esim. Duplantis luo aina hyvää yhteishenkeä tyyliin 'samassa kusessa ollaan'. Molempien karisma syntyy osaamisesta ja hyväntahtoisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teamsin pallukka on kyllä vihreä koko ajan! 😀
Töihin laiskat! Pomon piikkiin lorvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua jotenkin aina huvittaa, jos selostajat alkavat puhua jostain mitä tapahtui Leppävaarassa vuonna se ja se. Juu, näiden ulkolaisten huipputason urheilijoiden käänteentekevät hetket on varmaan olleet siellä Leppävaarassa.
Tai sitten mainitaan joku suomalainen, joka lajissa X onnistui. Joskus sata vuotta sitten.
Noilla Leppävaara puheilla viittaavat viime vuoden NEM:hin, joista mm. Norjan Rooth otti kultaa.
Miksi sä et lue keskustelua eteenpäin ennen kommentointia? Tuokin asia käytiin läpi jo eilen illalla.
Lyles ei ole vieäkään maailman nopein ja sekös sitä kismittää!
Vierailija kirjoitti:
Armand Duplantis, Sarah Sjöström, Jakob Ingebrigtsen, Mutaz Essa Barshim ja Sandra Elkasević ovat kaikki samassa ruotsalaisen Daniel Wessfeldtin manageritoimistossa.
Meiltä muutama juoksija samaan puljuun, josko alkaisi jalat sitten kipittää nopeammin?
Ei voi kuin ihailla eilistä Armandin seiväsfinaalihyppyä 6,25! On se hyvä hyppääjä ja komee.
Siis mistä tota skeittausta voi katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Lehikoisella muuten ole ollut jo pitempään haluja lopettaa ammattiurheilu kokonaan? Ainakin aikaisemmin pohtinut mediassa, kuinka ilo on kadonnut tekemisestä. Tällä kaudella tuo on minusta ollut selvempää kuin koskaan, jotenkin apean ja harhailevan tuntuinen vaikka luulisi että olympialaisissa kisaaminen olisi se uran kohokohta.
Pidempään? Viivi on vasta 24v. Ei ole ollut ammattiurheilija kovinkaan pitkään.
On kiertänyt arvokisoja jo vuosikaupalla, oli mm. Tokion olympialaisissa mukana paremmilla tuloksilla kuin kuluvana kautena.
Noin se valitettavasti menee että tulostaso ei välttämättä vuosi toisensa jälkeen parane. Urheilijoille tulee huonompia vuosia, kuka loukkaantuu, kuka menee ylikuntoon, kuka sairastelee. On epäoikeudenmukaista olla heti tarjoamassa heille lopettamista, jos eivät joskus pääsekään huippukuntoon ja on vaikeampi vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teamsin pallukka on kyllä vihreä koko ajan! 😀
Töihin laiskat! Pomon piikkiin lorvitaan.
Olen vaan niin nopea. Teen hommat putkeen, enkä pidä taukoja. Sitten iltapäivällä on löysää.
Yle lienee taas keihäsfinaalin aikaan vain kansainvälisen lähetyksen varassa. Silloinkin juoksut vievät pääosan. Seipäässä on se ongelma tällä hetkellä että kaikki tietävät voittajan ja eilinen aikataulukin oli laadittu niin että kaikki muut lajit olivat jo päättyneet pois tieltä kun hän aloitteli yrityksiään. Tänään moukari tulee olemaan taas aivan sivuosassa myöskin. Siksi katson siitä jokaisen heiton koska Tervo kisassa.