Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
3841/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heili Sirviö aloittaa neljännen ryhmän toisena skeittaajana. Vanhin skeittaaja on peräti 23-vuotias ja yli 18-vuotiaita skeittaajia on yhteensä kuusi. Jos jotkut on kauhistelleet Heilin ikää, niin kiinalaiskilpailija on vasta 11-vuotias!!!

Siellä voi vanhimmalla olla ikäkriisi

Vierailija
3842/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heili Sirviö aloittaa neljännen ryhmän toisena skeittaajana. Vanhin skeittaaja on peräti 23-vuotias ja yli 18-vuotiaita skeittaajia on yhteensä kuusi. Jos jotkut on kauhistelleet Heilin ikää, niin kiinalaiskilpailija on vasta 11-vuotias!!!

Sairasta. Antaisivat lasten olla lapsia. Ehtii sitä kilpailemaan myöhemminkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3843/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tulee varmaan tähän kommenttiini vastaamaan, että ei liity olympialaisiin. Sanon silti, että jipii mikä päivä. Katson areenasta nyt keihäskarsintaa, ukkonen pauhaa ulkona, ruoka on valmiina ja sen on tehnyt joku muu (en osaa sanoa kuka, mutta mieheni tai ehkä jopa teinipoika) ja lounaaksi mulla on näköjään Twix ja mustikoita. Näin heikko lounas johtuu siitä, että se oli minun vastuulla. No, valituksia otan vastaan ensi maanantaina.

Minusta on kiva lukea näitä tuokiokuvia muiden penkkiurheiluhullujen päivien kulusta. 😊 Lounaasi kuulostaa herkulliselta. 😁

Vierailija
3844/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla keihäsmitali tai jopa parikin varmaa, sen verran hienoa suorittamista oli

Voi kuule. Ei ole lähelläkään varmaa. Finaalin taso tulee olemaan äärimmäisen kova eikä suomalaisista kukaan ole heittänyt yli 85m karsinnassa. 

Heittihän Keränen yli 85 m

Vierailija
3845/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tulee varmaan tähän kommenttiini vastaamaan, että ei liity olympialaisiin. Sanon silti, että jipii mikä päivä. Katson areenasta nyt keihäskarsintaa, ukkonen pauhaa ulkona, ruoka on valmiina ja sen on tehnyt joku muu (en osaa sanoa kuka, mutta mieheni tai ehkä jopa teinipoika) ja lounaaksi mulla on näköjään Twix ja mustikoita. Näin heikko lounas johtuu siitä, että se oli minun vastuulla. No, valituksia otan vastaan ensi maanantaina.

Olitkos sinä se yksi urheiluhullu joka ulkoistanut muulle perheelle ruuanlaiton yms kisojen ajaksi?

Meitä on paljon. Minä se en voi olla, koska olen meillä päävastuussa ruoanlaitosta. Perheelle olen kyllä kertonut, että olympialaisten aikaan ei ole tarjolla rakkaudella tehtyä ruokaa vaan sitä mikä valmistuu helpoiten eikä vaadi hellapoliisina oloa. Onneks

Etkö ole töissä??

Vierailija
3846/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen skeittauksen selostaja puhuu hiiteistä!

Vierailija
3847/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jollekin olympiamitalin soisin niin Lassi Etelätalolle. Pystyy aina kovassa paikassa venymään. Tasaisesti suorittaa aina kärjen tuntumassa. Äijä on hajalla joka paikasta ja heittäminen varmasti sattuu. Silti vaan painaa ja pärjää kun kukaan muu suomalainen ei pärjää. Hieno urheilija.

Eikä jätä heittoja väliin

No ei tietenkään voikaan jättää, kun onnistuu aina vasta sillä viimeisellä heitolla. Tietysti jos jättäisi ne edeltävät väliin ja kävisi heittämässä vain sen viimeisen... 😂

Vierailija
3848/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen skeittauksen selostaja puhuu hiiteistä!

Ja raneista.

Vierailija
3849/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani hard core yleisurheilu-penkkiurheilija mutta nuo sadat juoksujen alkuerät ja keräilyerät kyllä rupeaa pikkuhiljaa puuduttamaan :-D 

Vierailija
3850/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla keihäsmitali tai jopa parikin varmaa, sen verran hienoa suorittamista oli

Voi kuule. Ei ole lähelläkään varmaa. Finaalin taso tulee olemaan äärimmäisen kova eikä suomalaisista kukaan ole heittänyt yli 85m karsinnassa. 

Ne kuuluisat sinivalkoiset lasit. Jännä että joitain kannustetaan ja toisille toivotaan epäonnistumista, siis ihan oman maan urheilijoista. Itse toivon hyviä skaboja, sama ketkä siellä pärjää. 

Vierailija
3851/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi taas Helanderin ohitse

Vierailija
3852/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on luvassa:

Saksa-USA klo 19 ja Espanja-Brasilia klo 22. naisten jalkapallossa. Mielenkiintoiset pelit.

Veikkaan että lauantaina kullasta pelaavat USA-Espanja.

Mutta yllätykset on mahdollisia. Rankka turnaus.

Itse kuvailisin, että USA:n nuori joukkue on "uusrikkaita" ja Espanja on perinyt vanhaa rahaa satoja vuosia. Jos finaalissa ovat, niin mielenkiintoinen ottelu tulossa. Espanjan upea maalivahti Cata Coll mursi nenänsä ja pelaa maski kasvoilla, se varmasti vaikeuttaa maalivahdin hommia.

Näiden lisäksi tietenkin moukarinheittoa seuraan 

Vierailija
3853/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen urheiluhullu on parhaansa mukaan yrittänyt järjestää lomansa tähän kohtaan. Aivan alkeita! Minulla oli viime viikolla työpäiviä mutta tämä viikko lomaa ja kisojen parissa menee. 

Vierailija
3854/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskee kyllä olympialaisten arvoa tämä kun lapset kilpailevat.

Vierailija
3855/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kiva lukea näitä tuokiokuvia muiden penkkiurheiluhullujen päivien kulusta. 😊 Lounaasi kuulostaa herkulliselta. 😁

Minäkin olen ruvennut oikein odottamaan näitä ruokapäivityksiä. Jaettu syyllisyys on hieno juttu. Itse söin yöltä jääneen suklaalevyn loppuun, proteiinijuoman ja riisikakun 😅

Vierailija
3856/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valmistaudun käymään toimistolla pari tuntia. Pitää käydä alv-tilitys tekemässä kirjanpitäjälle :( 

Harmittaa, mutta puhelimeen suoralähetys ja kuulokkeet päähän. Hyvin pysyy kärryillä matkasiirtymänkin, vaikka kuvaa ei näekään koko ajan. Toimistolla tietenkin sitten tietokoneesta...

Eipä hirveä innostus ole sohvalta lähteä :(

Vierailija
3857/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Helanderin ohi

Vierailija
3858/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitkos sinä se yksi urheiluhullu joka ulkoistanut muulle perheelle ruuanlaiton yms kisojen ajaksi?

Meitä on paljon. Minä se en voi olla, koska olen meillä päävastuussa ruoanlaitosta. Perheelle olen kyllä kertonut, että olympialaisten aikaan ei ole tarjolla rakkaudella tehtyä ruokaa vaan sitä mikä valmist

Eri, mutta nythän on kesälomakk muutenkin. Itse kotirouvailen. 

Vierailija
3859/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy Etelätalon? Matusevicius jäljellä...

Vierailija
3860/10479 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan jännitetään riittääkö luotto-Lassin heitto finaaliin. 

Ainakin kaksi keihäänheittäjää Suomesta finaalissa. Hienoa