Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli minä toivon Nathalielle onnistumista. Nuorella naisella on niin terve asenne.
Niinpä. Ei ole mennyt sinne luimistelemaan ja kumartelemaan muiden juoksijoiden aikoja.
Suosikkilauseeni näissä kisoissa: "Eihän siinä tarvitse muuta kuin juosta ympyrää" - Nathalie Blomqvist
Toinen: Onhan siellä kovia juoksijoita, mutta minäkin olen kova.
Korjaan. Olen minäkin kova.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli minä toivon Nathalielle onnistumista. Nuorella naisella on niin terve asenne.
Niinpä. Ei ole mennyt sinne luimistelemaan ja kumartelemaan muiden juoksijoiden aikoja.
Suosikkilauseeni näissä kisoissa: "Eihän siinä tarvitse muuta kuin juosta ympyrää" - Nathalie Blomqvist
Juuri tuossa on se ero finaaliurheilijan ja alkuerissä lönkyttelijän välillä. Finaaliurheilija uskoo itseensä ja menestymismahdollisuuksiinsa, alkuerien lönköttelijä luovuttaa jo ennen lähtölaukausta ja pyytää suurin piirtein anteeksi, että on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä tässä seipäässä on vielä jäljellä? Mondo ja jenkki, kreikkalaisella yks risti? Muita?
Obiena, Sasma ja Marschall
Onkohan Blomqvist kunnossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armand menetti isot rahat kun valitsi aikoinaan Ruotsin Yhdysvaltain sijasta koska Ruotsissa vähemmän kilpailua edustuspaikoista. En osaa arvostaa tuollaista ratkaisua että mennään sieltä mistä aita on matalin.
Kylläpä tosiaan seipään ME-mies menee aina sieltä, missä aita matalin. Ja köyhäkin on vielä. Tämä palsta on hulvaton.
Mondon managerin mukaan Mondo on maailman parhaiten palkattu yleisurheilija. Kalliit sponsorisopimukset, kun on ylivoimainen jännittävässä lajissa. Lisäksi hyvännäköinen, kuvauksellinen ja karismaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Olin positiivisesti yllättynyt kun en nähnyt perkovicia kiekon osallistujaluettelossa, mutta olikin vaihtanut nimensä. Mukana on, harmin paikka.
No mikäpä hänessä ärsyttää? Henkeäni pidättäen odotan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armand menetti isot rahat kun valitsi aikoinaan Ruotsin Yhdysvaltain sijasta koska Ruotsissa vähemmän kilpailua edustuspaikoista. En osaa arvostaa tuollaista ratkaisua että mennään sieltä mistä aita on matalin.
Kylläpä tosiaan seipään ME-mies menee aina sieltä, missä aita matalin. Ja köyhäkin on vielä. Tämä palsta on hulvaton.
Todellakin meni sieltä mistä aita oli matalin. Kun piti jo nuorena valita mitä maata edustaa niin ei uskaltanut valita Yhdysvaltoja koska Yhdysvalloissa on todella korkea seivästaso. Lisäksi Yhdysvalloisa edustusoikeus arvokilpailuihin valitaan maan mestaruuskisojen perusteella.
Koko ikänsä Yhdysvalloissa asuneelle ja siellä harjoittelevalle, ruotsia huonosti puhuvalle, olisi Yhdysvallat ollut luontevin valinta mutta valitsi Ruotsin koska Ruotsia edustaessa kisapaikka on käytännössä varma verrattuna Yhdysvaltoihin. Varsinkin kun tietoa ja varmuutta ei vielä ollut kuinka ylivoimainen tulee olemaan.
Yhdysvaltalaiselle urheilijalle isot sponsorit maksaa aivan erilaisia palkkioita kuin ruotsalaiselle.
Hui tuota sifan hassania, ihan kuin olisi haudasta nostettu kalmo.
Vierailija kirjoitti:
Upea tuo Armand ja komee.
Kendricks on kans! Kiva katsella näitä upeita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaan. Olen minäkin kova.:)
Tuohan vähintään vaaditaan siihen, että menestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljuuntuu, myös suomalaistyylinen hailakka väritys
Vierailija kirjoitti:
Ketä tässä seipäässä on vielä jäljellä? Mondo ja jenkki, kreikkalaisella yks risti? Muita?
Kato KVG.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noilla komeat miesvartalot vaikka naisista olenkin kiinnostunut pelkästään.
Vierailija kirjoitti:
Duplantisilla on tosi huono ryhti, ikään kuin olisi kyttyräselkäinen.
Höpö höpö, on lyhyt kaulainen ei kyttyrä, upea mies ja urheilija on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noilla komeat miesvartalot vaikka naisista olenkin kiinnostunut pelkästään.
Kyllä noita urheilijavartaloita voi ihailla sekä miehissä että naisissa.
Alkaa käydä aika raskaaksi tämä Mondo-fani, joka ei osaa kirjoittaa muuta kuin uuh aah Mondo aah uuh komea Mondo...
Olkoon Nathalien sijoitus mikä tahansa, on hän raikas tuulahdus suomalaisten urheilijoiden joukossa.
Uskoo itseensä
"On kovia juoksijoita, mutta minäkin olen kova."
Ja nyt nakkasi kiekossa elkasevic kauden parhaansa vaikka ei tällä tuloksella kultaa tule saamaankaan.
Kyllä noita huipputuloksia tehdään ihan liukuhihnalta joka lajissa.