Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
2721/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljjon on seiväsnaisilla uimapukuja hyppyasuina. Taitaa olla tärkeintä esitellä peppua katsojille.

Vierailija
2722/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan nättejä nää seiväsnaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilistä miesten 100m kommentoin vielä. Joo, Lyles ärsyttää, mutta oli kuka oli, niin hänen käytöksensä ei mielestäni ollut urheilijamaista. Ei ole reilua että yksi saa hillua vaikka kisan pitäisi alkaa. Entä jos kaikilla iskisi tuollainen hepuli?

On urheilijoita, jotka iloitsee voitostaan ja kunnioittaa kanssakilpailijoitaan. Tästä urheilijan irvikuvasta ei voi sitä sanoa. Hänelle on tärkeää näköjään vaan ilkkuminen ja minä minä.

Eikös kisan viivästymisen syy ollut se häirikkö mikä pääsi järjestysmiesten ohi.

Ilman häirikköäkö olisi voitu aloittaa, kun yksi hyppii huudattamassa yleisöä. Sitä minä tarkoitin. Kyllä siinä häirikötkin pääsee näköjään helpommin paikalle, kun yksi vetää omaa showtaan ja kaikki huomio on hänessä.

Kai se on hänen tapansa saada viritettyä itsensä lähtöä varten. Ei ehkä hyvätapaisin keino, mutta näköjään toimiva. 

Vierailija
2724/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilistä miesten 100m kommentoin vielä. Joo, Lyles ärsyttää, mutta oli kuka oli, niin hänen käytöksensä ei mielestäni ollut urheilijamaista. Ei ole reilua että yksi saa hillua vaikka kisan pitäisi alkaa. Entä jos kaikilla iskisi tuollainen hepuli?

On urheilijoita, jotka iloitsee voitostaan ja kunnioittaa kanssakilpailijoitaan. Tästä urheilijan irvikuvasta ei voi sitä sanoa. Hänelle on tärkeää näköjään vaan ilkkuminen ja minä minä.

Eikös kisan viivästymisen syy ollut se häirikkö mikä pääsi järjestysmiesten ohi.

Ilman häirikköäkö olisi voitu aloittaa, kun yksi hyppii huudattamassa yleisöä. Sitä minä tarkoitin. Kyllä siinä häirikötkin pääsee näköjään helpommin paikalle, kun yksi vetää omaa showtaan ja kaikki huomio on hänessä.

Lyles ei lähtöä viivyttänyt sekuntiakaan. 

Vierailija
2725/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljjon on seiväsnaisilla uimapukuja hyppyasuina. Taitaa olla tärkeintä esitellä peppua katsojille.

Päivä 51, sama tarina. Jännä kun muilla se keskittyminen on itse urheilusuorituksissa, fetisisteillä ilmeisesti aivan muualla.

Vierailija
2726/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle on tärkeää esitellä typeryyttäsi joka päivä?

Vierailija
2727/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla kävi mäihä keräilyerässä kun vaan kolme juoksijaa ja kaksi pääsi jatkoon :D

Yksi.

Ai se oli vaan yksi, okei. No joka tapauksessa hyvä mäihä. 

Juu. Toinen selostajakin puhui ensin kahdesta, mutta toinen korjasi, että yksi pääsee.

Vierailija
2728/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haistatteliko hän muille kilpailijoille? Meni minulta ihan ohi 

Ei hän muille haistatellut enkä jaksaisi tästä nyt vängätä. Minusta hänen käytöksensä oli varsin erikoista ja hän halusi muille näyttää, että yleisö on hänen puolellaan. Ehkä yleisö olikin, kun niin hurrasi. Silti mimusta kisan aluksi pitäisi mennä siihen omalla paikalleen.

Vierailija
2729/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukakohan nämä yleisurheilun urheiluasut on päättänyt ja suunnitellut ja siis sääntöihin määrännyt millaiset niiden pitää olla? Varmasti jotkut setämiehet ovat olleet asialla. 

Vierailija
2730/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla kävi mäihä keräilyerässä kun vaan kolme juoksijaa ja kaksi pääsi jatkoon :D

Yksi.

Juu. Toinen selostajakin puhui ensin kahdesta, mutta toinen korjasi, että yksi pääsee.

Juu siitä minä sen nappasin, että kaksi pääsee. Miten se toinen selostaja on niin pihalla :D

Vierailija
2731/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiväshypyssä on tosi pitkiä nuo suoritusten väliset odotteluajat, monta kymmentä minuuttia. Vaatii lehmänhermoja että pystyy rauhoittamaan itsensä suoritukseen.

Vierailija
2732/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haistatteliko hän muille kilpailijoille? Meni minulta ihan ohi 

Ei hän muille haistatellut enkä jaksaisi tästä nyt vängätä. Minusta hänen käytöksensä oli varsin erikoista ja hän halusi muille näyttää, että yleisö on hänen puolellaan. Ehkä yleisö olikin, kun niin hurrasi. Silti mimusta kisan aluksi pitäisi mennä siihen oma

Ei ollut tarkoitus vängätä. Kysyin vaan koska en nähnyt sitä tilannetta ennen lähtöä. 

Vierailija
2733/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina Lampela 4.55 yli ensimmäisellään ilmavasti <3 olisko Ellun päivä tänään?

Vierailija
2734/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kai se on hänen tapansa saada viritettyä itsensä lähtöä varten. Ei ehkä hyvätapaisin keino, mutta näköjään toimiva."

Se riehuminen ja mekastus tapahtui juoksun jälkeen. Kentällä on muitakin lajeja, joiden aloitusta moinen riehuminen viivästyttää.

Vierailija
2735/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go Elina!

Vierailija
2736/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molly Caudery tiputti 4.55 jo, outoa. Potentiaalia on.

Vierailija
2737/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Elina Lampela nätein. 

Vierailija
2738/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on. Elina Lampela nätein. 

Nätti on mutta se norski menee edelle.

Vierailija
2739/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi.

Juu siitä minä sen nappasin, että kaksi pääsee. Miten se toinen selostaja on niin pihalla :D

Erehtyi, kun on niin paljon tapahtumaa.

Vierailija
2740/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kai se on hänen tapansa saada viritettyä itsensä lähtöä varten. Ei ehkä hyvätapaisin keino, mutta näköjään toimiva."

Se riehuminen ja mekastus tapahtui juoksun jälkeen. Kentällä on muitakin lajeja, joiden aloitusta moinen riehuminen viivästyttää.

Aaa, okei, olympiavoittoa ei saa juhlia... 🤣🤣

Ketju on lukittu.