Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
2701/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilistä miesten 100m kommentoin vielä. Joo, Lyles ärsyttää, mutta oli kuka oli, niin hänen käytöksensä ei mielestäni ollut urheilijamaista. Ei ole reilua että yksi saa hillua vaikka kisan pitäisi alkaa. Entä jos kaikilla iskisi tuollainen hepuli?

On urheilijoita, jotka iloitsee voitostaan ja kunnioittaa kanssakilpailijoitaan. Tästä urheilijan irvikuvasta ei voi sitä sanoa. Hänelle on tärkeää näköjään vaan ilkkuminen ja minä minä.

Vierailija
2702/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisellä yli Wilma, hienoa! Ja ilmaa välissä sellainen 30 senttiä tuollakin seipäällä.

Siis missä tämä nyt näkyy?

Tv 2 näkee silloin kun ei juoksuja käynnissä ja maxilta voit katsoa vaikka pelkkää seiväshyppyä. Nyt yle näyttää juuri pelkästään hyppyjä esimerkiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2703/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näkyi yhdellä seiväsnaisella tuollainen miesten urheiluhaalari. Eipä tarvitse oikoa pylkyhousuja tai varoa, että näkyy liikaa kun tuollaista käyttää.

Vierailija
2704/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilistä miesten 100m kommentoin vielä. Joo, Lyles ärsyttää, mutta oli kuka oli, niin hänen käytöksensä ei mielestäni ollut urheilijamaista. Ei ole reilua että yksi saa hillua vaikka kisan pitäisi alkaa. Entä jos kaikilla iskisi tuollainen hepuli?

On urheilijoita, jotka iloitsee voitostaan ja kunnioittaa kanssakilpailijoitaan. Tästä urheilijan irvikuvasta ei voi sitä sanoa. Hänelle on tärkeää näköjään vaan ilkkuminen ja minä minä.

Eikös kisan viivästymisen syy ollut se häirikkö mikä pääsi järjestysmiesten ohi.

Vierailija
2705/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt seurataan Murron epäonnistumista

Hän kiittää kannustuksesta. 

(Sviddu tätä asennevammaisten kansaa) 

Muualla kannustetaan oman maan edustajia ja täällä pilkataan ja toivotaan epäonnistumista, ja muualla ollaan jopa niin sivistyneitä että kannustetaan muita kuin oman maan kilpailijoita. 

Yksi typerys kirjoittelee noita lyttäysviestejä. Muut viestit ovat asiallisia ja kannustavia.

Kannattaisiko sun miettiä omaa asennetta ja edes yrittää keskittyä positiiviseen?

Vierailija
2706/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viivi on vasta 24, ehkä hänelle tekisi hyvää, jos valmentaja antaisi hänelle kenkää ja joutuisi etsimään uuden valmentajan. Vaikka valmentaja olisi kuinka palkittu ja maineikas, hän ei välttämättä sovi kaikille.

Eikö Viivillä ollut myös ylikunto-ongelmia tällä kaudella 

Lahjakas juoksija on ja kausia edessä vaikka kuinka monta 

Talvella oli ja ja silloin jo jotkut tietäjät kertoivat että koko kausi pilalla.

No näinhän se on. Ylikunnosta toipuminen ei tapahdu käden käänteessä ja jotkut eivät toivu siitä koskaan. Eikö se Antti Kasvionkin kilpaura päättynyt siihen?

Vierailija
2707/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra Manner kyselee taas Daniel Ståhlilta niin koukeroisia kysymyksiä ettei se ymmärrä. Eikö se koskaan opi haastattelemaan

Tätä minäkin ihmettelin. Tuntuu, että haastatteluja yrittää tehdä itsestään päätähden. 

Vierailija
2708/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Murto ja Lampela.

Go girls!

Vierailija
2709/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra Manner kyselee taas Daniel Ståhlilta niin koukeroisia kysymyksiä ettei se ymmärrä. Eikö se koskaan opi haastattelemaan

Tätä samaa olen ihmetellyt vuosia. Eikö voisi kysellä perussanoilla yksinkertaisia kysymyksiä, jotta Ståhlin olisi helppo niihin vastata. Manner antaa itsestään tyhmän kuvan käyttäytymällä noin.

Vierailija
2710/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä seiväshyppy on typerimpiä ja vaarallisimpia yleisurheilulajeja. Pitkään seiväshyppy olikin vain miehillä.

Vierailija
2711/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kävi mäihä keräilyerässä kun vaan kolme juoksijaa ja kaksi pääsi jatkoon :D

Vierailija
2712/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten urheiluhaalariin pukeutunut seiväsnainen ei pärjännyt, mutta tuskin syy johtui asusta.

Vierailija
2713/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ihmettelin. Tuntuu, että haastatteluja yrittää tehdä itsestään päätähden. 

Vai oisko kuitenkin niin että Petraa vaan pitää haukkua, naiset kun on niin reiluja toisilleen. 

Vierailija
2714/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haistatteliko hän muille kilpailijoille? Meni minulta ihan ohi 

Vierailija
2715/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä seiväshyppy on typerimpiä ja vaarallisimpia yleisurheilulajeja. Pitkään seiväshyppy olikin vain miehillä.

En minä typeräksi sitä sanoisi, vaikka itsekin just mietin että kukahan on alunperin keksinyt kyseisen lajin. Että kepin kanssa ponnahdetaan korkealle ilmaan. 

Vierailija
2716/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla kävi mäihä keräilyerässä kun vaan kolme juoksijaa ja kaksi pääsi jatkoon :D

Yksi.

Vierailija
2717/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo uimapuku muuten vielä jopa pyllyhousuja niukempi pyllyn kohdalta? Kaikilla noilla, joilla on uimapuku näkyy pyllyä enemmän kuin on peitossa.

Vierailija
2718/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kisan viivästymisen syy ollut se häirikkö mikä pääsi järjestysmiesten ohi.

Ilman häirikköäkö olisi voitu aloittaa, kun yksi hyppii huudattamassa yleisöä. Sitä minä tarkoitin. Kyllä siinä häirikötkin pääsee näköjään helpommin paikalle, kun yksi vetää omaa showtaan ja kaikki huomio on hänessä.

Vierailija
2719/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi.

Ai se oli vaan yksi, okei. No joka tapauksessa hyvä mäihä. 

Vierailija
2720/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haistatteliko hän muille kilpailijoille? Meni minulta ihan ohi 

No ei. Mutta hän ei hiipinyt nöyränä leuka rinnassa lähtöviivalle. Pitää siis inhota. 

Ketju on lukittu.