Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä yhtään näitä lukuisia valittajia Ylen urheilutarjonnasta. Miksi ihmeessä ette ota Maxia? Alle 10 e/kk ja irtisanokaa tuon kuukauden jälkeen. Niin minäkin teen.
Vielä ehditte hyvin viikoksi ottaa... Valitetaan ja valitetaan, vaikka asia olisi hemmetin helposti korjattavissa.
Te alapeukuttajat. Valistakaa minua, miksi runsaasti alapeukkuja kommenttiini, sillä en ihan oikeasti ymmärrä, miksi ette ota Maxia, vaan mieluummin pinna kireällä seuraatte Yleä ja valitatte.
Me maksetaan siitä YLEstä
No maksakaa ihan rauhassa. Mutta menee kiva ketju pilalle jokapäiväisistä valitusvirsistä. Omapa on häpeänne, jos ei kisojen ajaksi vajaata 10 euroa ylimääräistä löydy, vaan mieluummin kärsitte. Niin ja valitatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä yhtään näitä lukuisia valittajia Ylen urheilutarjonnasta. Miksi ihmeessä ette ota Maxia? Alle 10 e/kk ja irtisanokaa tuon kuukauden jälkeen. Niin minäkin teen.
Vielä ehditte hyvin viikoksi ottaa... Valitetaan ja valitetaan, vaikka asia olisi hemmetin helposti korjattavissa.
Te alapeukuttajat. Valistakaa minua, miksi runsaasti alapeukkuja kommenttiini, sillä en ihan oikeasti ymmärrä, miksi ette ota Maxia, vaan mieluummin pinna kireällä seuraatte Yleä ja valitatte.
Me maksetaan siitä YLEstä
No maksakaa ihan rauhassa. Mutta menee kiva ketju pilalle jokapäiväisistä valitusvirsistä. Omapa on häpeänne, jos ei kisojen ajaksi vajaata 10 euroa ylimääräistä löydy, v
Rauhoitu. Mitä ihmettä marmarat? Onko kaikki vähän huonosti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksut hakee netistä ihan ilmaiset striimit. En halua maksaa Maxista koska en tarvitse sitä.
Joo, mutta sinä et sitten varmaan valitakaan. Kyselinkin noilta valittajilta, jotka jauhaa ja jauhaa.
Lopeta jo tuo valitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomio! Huomenna alkaa klo 11 kiipeily. Sitä on kiva seurata.
Sitä olisikin mukava seurata, mutta työ haittaa penkkiurheiluharrastusta. Eipä toisaalta taida Ylellä edes näkyä, harmi sekin.
Näyttävät huomenna varmaan koko päivän golfin huippuhetkiä.
Hidastettuna. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä olisikin mukava seurata, mutta työ haittaa penkkiurheiluharrastusta. Eipä toisaalta taida Ylellä edes näkyä, harmi sekin.
Naisten golfin tauoilla.
Vierailija kirjoitti:
Se on tosi kiva laji! Tokion olympialaisissa seurasin silmä kovana ja niin tuumaan tehdä nytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten golfin tauoilla.
Väliin voisivat myös laittaa Iivon vanhan hiihdon Pyeonchangista tai Pekingistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten golffi alkaa keskiviikkona ja siitä aina lauantaihin asti. Siellä Yksi suomalainen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT TULI HOPEAMITALIIIIII!!! Aijaa se olikin Ruotsille ja jo kuudes. Suomella edelleen nolla. No pitää ottaa vähän bisseä ja kossua niin varmana tulee mitaleita.
Sä oot hassu :)
Suomessa homma kuivuu kasaan turpean ja kyvyttömän byrokratian/byrokraattien vuoksi. Kommenttiosiosta on tästä. Sama puoluepolitiikassa, sotessa ja missä vaan.
Karibian muutamankymmenen tuhannen asukkaan valtio näytti, ettei se ole byrokratiasta kiinni. Alkuperäisten suomenheimojen jälkeläisten pitäisikin ottaa irti ja perustaa oma valtio siperialaisten rypemisen maksamisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT TULI HOPEAMITALIIIIII!!! Aijaa se olikin Ruotsille ja jo kuudes. Suomella edelleen nolla. No pitää ottaa vähän bisseä ja kossua niin varmana tulee mitaleita.
Sä oot hassu :)
Suomessa homma kuivuu kasaan turpean ja kyvyttömän byrokratian/byrokraattien vuoksi. Kommenttiosiosta on tästä. Sama puoluepolitiikassa, sotessa ja missä vaan.
Karibian muutamankymmenen tuhannen asukkaan valtio näytti, ettei se ole byrokratiasta kiinni. Alkuperäisten suomenheimojen jälkeläisten pitäisikin ottaa irti ja perustaa oma valtio siperialaisten rypemisen maksamisen sijaan.
Naisten korkeushyppy alkaa! Toivottavasti hyppyjä nähdään kunnolla eikä vain juoksulajien alku- ja välieriä. Nicola Olyslagers on mun suosikki.
Aussi-hyppääjällä on aidosti pitkälahkeiset hyppyhousut. Ei pitäisi olla valittamista kenelläkään.
Hauskasti olympiavoittaja Markus Rooth näyttää kovin pieneltä ja nuorelta palkintojenjaossa tänään.
https://www.gettyimages.fi/search/2/image?family=editorial&phrase=Marku…
Vierailija kirjoitti:
Naisten korkeushyppy alkaa! Toivottavasti hyppyjä nähdään kunnolla eikä vain juoksulajien alku- ja välieriä. Nicola Olyslagers on mun suosikki.
Olyslagers on myös minun suosikkini, ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Hauskasti olympiavoittaja Markus Rooth näyttää kovin pieneltä ja nuorelta palkintojenjaossa tänään.
https://www.gettyimages.fi/search/2/image?family=editorial&phrase=Marku…
Totta. 😄 Googlen mukaan on kuitenkin 182 cm, joten ei hän nyt oikeasti mikään pieni ole. Nuo kaksi muuta taitavat vain olla jotain parimetrisiä jättejä.
Seville, toivottavasti jäi paukkuja finaaliin. Helpolta kyllä näytti.
Vierailija kirjoitti:
^Linkkiä kiitos ilmaisia striimejä sisältävälle sivulle?!
Ei ole linkkiä näkynyt. Ei taida tällaista sivua olla olemassakaan...
100m välierissä reipasta menoa. Jamaican Seville 9,81...... ja näytti taas helpolta verryttelyltä.
Ai ehanaa, että joku löi tuon ällöttävän Lylesin, edes välierissä. Jamaikalaiselle paljon onnea finaaliin, mutta pelkäänpä pahoin, että hänelle käy kuin eilen sille nuorelle jamaikalaistytölle, joka voitti rennolla juoksulla välierän, mutta sitten sielä finaalissa jäi ihan muiden jalkoihin. Finaali on aina kuitenkin finaali. Mutta ehkä kundilla kestää pää.
Niin on. Ja mun yks suursuosikki kautta aikain on Tapio Rautavaara, joka oli olympiavoittaja keihäänheitossa (vaatii räjähtävää voimaa, vartalon käyttöä sinkona, kovaa kättä) ja sitten maailmanmestari joukkuejousiammunnassa (vaatii hermoja, keskittymistä, pehmeää kättä). Kertakaikkisen monipuolinen hemmo, kun vielä lauloi, soitti ja sävelsi musiikkia. Ja 'näytteli', no se oli sen ajan tyyliä, ei oikein voi verrata nykyaikaan.