Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Kommentit (10479)
On tuo Sarah Sjöström aivan mieletön urheilija! Ensimmäinen arvokisavoitto v. 2008. Sarah sanoi näiden kisojen aikana, että voi hyvin kuvitella itsensä kilpailemassa vielä seuraavissa olympialaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavissa kisoissa Ylellä on oikeus näyttää ihan mitä lajeja vaan, mutta pahoin pelkään, että silloinkin tulee vain golfia, hevosteluita ja purjehdusta tuntitolkulla päivästä toiseen.
Möisivät sitten edes jollekin toiselle kanavalle myös oikeuden näyttää joitain lajeja. Vaikka Vitoselle ja Kutoselle lupa näyttää esim. palloilulajeja kuten nytkin ovat paljon näyttäneet, kun Yleltä niitä ei liiemmin tule.
Niin, oikeudet tulee ylellä olemaan, mutta onko riittävästi resursseja laajan lajivalikoiman näyttämiseen? Varsinkin kun niitä nyt kilvan halutaan leikata.
Vierailija kirjoitti:
NYT TULI HOPEAMITALIIIIII!!! Aijaa se olikin Ruotsille ja jo kuudes. Suomella edelleen nolla. No pitää ottaa vähän bisseä ja kossua niin varmana tulee mitaleita.
Sä oot hassu :)
Aika huikee finaali jousiammunnassa menossa. Jos tiedätte tuloksen, älkää kertoko, sillä kolopallo meni tämänkin huikean finaalin edelle ja nauhoitusta katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT TULI HOPEAMITALIIIIII!!! Aijaa se olikin Ruotsille ja jo kuudes. Suomella edelleen nolla. No pitää ottaa vähän bisseä ja kossua niin varmana tulee mitaleita.
Sä oot hassu :)
Odotetaan naisten moukarin finaalia. Kyllä sieltä joku mitali tulee kun kaksi suomalaista mukana.
Minä en ymmärrä yhtään näitä lukuisia valittajia Ylen urheilutarjonnasta. Miksi ihmeessä ette ota Maxia? Alle 10 e/kk ja irtisanokaa tuon kuukauden jälkeen. Niin minäkin teen.
Vielä ehditte hyvin viikoksi ottaa... Valitetaan ja valitetaan, vaikka asia olisi hemmetin helposti korjattavissa.
No niin, Koreaanhan se meni kulta tässäkin. Veikö Etelä-Korea taas kaikki jousiammunnan kultamitalit?
Melkoista dominointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Golf loppui vihdoin, mutta ei voi laittaa ruutuun naisten maantiepyöräilyä, vaikka on ratkaisunhetket käsillä. Näytetään jaetulla ruudulla, koska pitää näyttää kun golffarit kävelee ja pyyhkii naamaa ja ottaa lippiksen pois ja takas päähän.
Jep, tuo jaettu ruutu on ollut kisojen v*ttumaisin asia, vaikka ylen h*mostelijat muuta luulevat.
Joo, just kun olet katsomassa jotain mielenkiintoista, niin ruutu pilkotaan kahteen osaan pitkäksi aikaa ja joudut tihrustamaan pientä kuvaa. Aargh!!! Mulla ei ole mitään jättitv:tä enkä sellaista halua olohuonettani rumentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä yhtään näitä lukuisia valittajia Ylen urheilutarjonnasta. Miksi ihmeessä ette ota Maxia? Alle 10 e/kk ja irtisanokaa tuon kuukauden jälkeen. Niin minäkin teen.
Vielä ehditte hyvin viikoksi ottaa... Valitetaan ja valitetaan, vaikka asia olisi hemmetin helposti korjattavissa.
Hönö tässä vielä kommentoi, että naiivisti ajattelen, ettei Yle sitten myöhemmin yritäkään saada mitään oikeuksia, jos katsojaluvut romahtaa kisojen aikaan.
Aikooko porukka seurata paralympialaisia? Itse olen urheillut nuoresta pitäen, mutta eräs sairaus vienyt toimintakykyä aika paljon. Otin joskus selvää, voiko tällä diagnoosilla osallistua paralympialaisiin niin ei valitettavasti 😅 Huima arvostus kuitenkin niitä kohtaan, jotka ovat jotenkin "puolikuntoisia" tai vammautuneita ja kisaavat paralympialaisissa <3
Vierailija kirjoitti:
Minä olin jo irtisanomassa tuota Maxin kuukauden sopparia mutta tarjosivat kolme seuraavaa kuukautta alle vitosella ilman mainoksia. Siellä niin paljon mielenkiintoista sarjaa että päätimme tarttua tuohon jatkotarjoukseen ja jos vaikka ensimmäisen kuukauden jälkeen olisi kaikki katsottu niin sen voi irtisanoa koska tahansa aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
No niin, Koreaanhan se meni kulta tässäkin. Veikö Etelä-Korea taas kaikki jousiammunnan kultamitalit?
Melkoista dominointia.
Mieluummin Korea kuin USA. Jenkit on niin ärsyttävää mitalirohmu ihan jo muuten.
Vierailija kirjoitti:
Melkoista dominointia.
Ainakin ne kaikki mitkä minä katsoin ja tuli useampi seurattua. Tuskin ovat yhtään hävinneet koska eivät osaa vain hävitä.
Usalaiset kun heräilevät aamuisin, on kiva tsekata kännykästä kuinka monta kultamitalia taas yön aikana tuli. Ihme urheilumaa, edes Neuvostoliitto ei ollut tuollainen mitalirohmu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin jo irtisanomassa tuota Maxin kuukauden sopparia mutta tarjosivat kolme seuraavaa kuukautta alle vitosella ilman mainoksia. Siellä niin paljon mielenkiintoista sarjaa että päätimme tarttua tuohon jatkotarjoukseen ja jos vaikka ensimmäisen kuukauden jälkeen olisi kaikki katsottu niin sen voi irtisanoa koska tahansa aiemminkin.
Se ei ole paha hinta. Pitänee tsekata tarjonta 👍
Välimäen kannattais ehkä pikkasen kiinnittää huomiota fysiikkaharjoitteluun ja miettiä vähän mitä suuhunsa laittaa, kun ei kunto tunnu riittävän edes Golfissa, vaikka ei tarvitse edes mailoja itse roudata. Kyllä olympiaurheilijan pitäisi edes etäisesti näyttää urheilijalta.
Vierailija kirjoitti:
Sarah Sjöströmille toinen kulta! Upeaa! Ruotsille seitsemäs mitali.
Suosikkini uimareista sillä hän vain kisoista toisiin jatkaa ja upeasti menestyi näissä kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Välimäen kannattais ehkä pikkasen kiinnittää huomiota fysiikkaharjoitteluun ja miettiä vähän mitä suuhunsa laittaa, kun ei kunto tunnu riittävän edes Golfissa, vaikka ei tarvitse edes mailoja itse roudata. Kyllä olympiaurheilijan pitäisi edes etäisesti näyttää urheilijalta.
Välimäen satunnainen möhlintä tuskin liittyy fyysiseen kuntoon. Ihan turhaa mollaamista.
Harvinaisen mielenkiintoinen tonnifemma. Yleensä tämä on kuin maalin kuivumista katsois mutta nyt lähellä ME!
Sarah Sjöströmille toinen kulta! Upeaa! Ruotsille seitsemäs mitali.