Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko inhottu?

Vierailija
17.07.2024 |

Tuntuu, että mihin vaan menen, niin kohtelu on aina tympeää. Niin lähipiirini ihmisten kanssa kuin muuallakin. Olen työssäkäyvä, amk tasoinen koulutus, oma asunto, ihan kivannäköinen. Mistä johtuu? Onko muilla samoja kokemuksia? 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta puuttuu sosiaaliset taidot? Olet rasittava jankkaaja tai muuten vaan veemäinen tyyppi. 

Vierailija
2/22 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut  inhottu. T:Kiltti ja kunnolinen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihmiset on tympeitä, pahansuopia ja itsekeskeisiä. Usein myös silloin, kun itse käyttäytyy asiallisesti.

Vierailija
4/22 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini (mies) ei siedä minua poliittisen suuntautumiseni vuoksi. Ainakin siitä lähtien, kun sai sen tietoonsa, voi olla että inhosi jo sitä ennenkin. 

Vierailija
5/22 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni en ole.

Vierailija
6/22 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ja kaikkialla. 

Vierailija
7/22 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ainakaan väittää olevani pidetty. Taidan olla muille niin yhdentekevä ettei mua edes inhota koska usein mua ei edes huomata vaan mun ohi ja yli puhutaan muille.

Vierailija
8/22 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulta puuttuu sosiaaliset taidot? Olet rasittava jankkaaja tai muuten vaan veemäinen tyyppi. 

Yksinään on aika mahdoton harjoitella ja petrata sosiaalisia taitoja eli siinä on melkoisessa umpikujassa eikä tosiaan tarvitse olla sen enempää veemäinen kuin jankkaajakaan.

Vierailija
9/22 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tunne, että minua ei pidetä minään eikä oteta kuuleviin korviinsa, mitä puhun. Enkä osaa mitään tehdä oikeen kaan. Teet niin tai näin, niin aina teet väärinpäin. Välttelen ihmisiä. Töissä on pakko käydä. Yksin on mukavaa. 

Vierailija
10/22 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan samaa kokenut. Olen se suvun musta lammas. Ei kiinnosta enää mitkään sukujuhlat pätkääkään. Varmaan oon tippunut väärään paikkaan avaruudesta aikoinaan. Ehkä olen niitä valittuja jotka kokevat enenpi haasteita elämässä mitä muut. Mä oon jotenki viä järjissään vsikka kiviä on tullu monesta suunnasta. Huumoril selvitty monet kerrat. No kaikilla ei sitä ole. Monet varmaa ajattelee että mitä tuo puhuu mut en välitä.

Eläimet on mulle tärkeimpiä.

Vierailija
11/22 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja siksi en enää edes yritä mielyttää muita. Kaikista ei voi pitää.

T: Tuntematon 

Vierailija
12/22 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No palsta ylläpito on stasi

Vierailija
13/22 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin? En ole somessa laukomassa mielipiteitä tai kertomassa mitään tekemisistäni, jotenen voi ärsyttää sitä kautta ketään. 

Olen tekemisisdä vain perheen kanssa, joten en voi ärsyttää ketään tuttavia, työkavereita jne. 

En siis voi olla inhottu, muuta kun huhujen kautta, jos sellaisia on liikkeellä.  

Ja niinkuin monesti on, niin huhut voivat olla valheellisia ja vääristelyjä jopa niin, että huhujen levittäjäkään ei tajua sitä. Silloin vähön inhottava tulla paheksutuksi jostain, mikä ei ole ihan niin miltä ulospäin näyttää ta on kerrottu. Voi tulla  paheksutuksi esim.  suhtautumisesta johonkin asiaan, mutta hyvin harva tietää syyt miksi suhtautuminen on sitä mitä on.  Eivät paheksuisi, jos tietäisivät. Olisivat kauhuissaan. 

Vierailija
14/22 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on niin paha olla nykyään. Elä omannäköistä elämääsi ja ole onnellinen. Älä odota muilta mitään ja pidä myrkylliset ihmiset loitolla.

Vierailija
15/22 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan aika huomaamaton, mutta minua ei vain yksinkertaisesti voi käyttää hyväkseen tai manipuloida. Sanon tällaiseen todella suoraan. Ihmiset eivät voi _sietää_ sitä, koska se paljastaa heistä ikäviä asioita.

Vierailija
16/22 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta tunne on molemminpuolinen.

Vierailija
17/22 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurini (mies) ei siedä minua poliittisen suuntautumiseni vuoksi. Ainakin siitä lähtien, kun sai sen tietoonsa, voi olla että inhosi jo sitä ennenkin. 

Oma isäni inhosi Elisabet Rehniä. Sattumalta etäisesti äitini näköinen mutta luonteeltaan täysin erilainen. Äitini ei kommentoinut politiikkaa. Isälle en maininnut ulkonäöstä.

Vierailija
18/22 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tunne, että minua ei pidetä minään eikä oteta kuuleviin korviinsa, mitä puhun. Enkä osaa mitään tehdä oikeen kaan. Teet niin tai näin, niin aina teet väärinpäin. Välttelen ihmisiä. Töissä on pakko käydä. Yksin on mukavaa. 

Näin minullakin useimmiten, että tekee mitä tahansa tekee kuitenkin väärin. Tosin vasta sain erään yrityksen aspalta kehuja miten olen esimerkillinen asiakas. No ihan varmasti kun suostuin maksamaan kympin enemmän kuin aiemmin. Ei vaan jaksanut haastaa riitaa ja vängätä.

Vierailija
19/22 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. En tiedä mikä minussa on vikana. Saan huonoa kohtelua, vaikka yritän olla kaikille mukava, kiltti, avulias jne. Varsinkin miehet inhoavat minua. Olen huomannut sen, että mitä mukavampi olet toisille ihmisille niin sitä vähemmän sinusta pidetään. Narsisteilla, ilkimyksillä on aina kavereita. En tiedä enkä ymmärrä miksi se on näin. 

Vierailija
20/22 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on niin paha olla nykyään. Elä omannäköistä elämääsi ja ole onnellinen. Älä odota muilta mitään ja pidä myrkylliset ihmiset loitolla.

Tämä on minusta niin outoa että ihmisillä on niin paha olla nykyään. Suurimmalla osalla on töitä ja hyvä palkka, matkustelevat, hankkivat taloa, autoa, lemmikkejä, lapsia ym. Suurin osa taitaa jopa sijoittaa, tälläkin palstalla rikkaita paljon ja silti kaikki on huonosti. Miksi? Ja jos hymyilevät tai nauravat niin useimmiten pilkallisesti. Onko heillä asiat liian hyvin ja toisella puoliskolla taas liian huonosti?  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan