Kuka ääliö ostaa halpaa vessapaperia?
Monesti olen kaupassa miettinyt että kuinka persaukinen masokisti pitää olla jos säästääkseen pari euroa ostaa jotain halpis vessapaperia? Varmaan oikein tyytyväinen olo sitten kun se karkea jätepaperi raapii persereiän verille ja bonuksena menee vielä sormet paperista läpi paskaan.
Kommentit (58)
Kuka ääliö ostaa kallista vessapaperia?
Vierailija kirjoitti:
Ne mitään karheita ole. Kuka ääliö maksaa wc-paperista yhtään ylimääräistä.
ostan kalleinta olen hyvätuloinen sä pummi voit raapia vaikka sormella persettä syksyn leikkausten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
ne kenellä on rahaa.ei kaikki ole perseauki niinku sä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei osaa rahojaan käyttä mihinkään parempaan.
Kertokaa nyt joku: MITÄ SILLÄ VESSAPAPERILLA TEHDÄÄN? Täytän 50 ensi vuonna, enkä ole vielä keksinyt mitään käyttötarkoitusta ko. tuotteelle.
Minä olen vaimoni vessapaperi. Ei osteta ollenkaan. Itse käyn paskalla ainoastaan sen jälkeen kun olen ottanut suihkun, niin on puhdas reikä millä paskantaa.
Vierailija kirjoitti:
Se joka ei halua pyyhkiä persettään millään santapaperilla.
Halpa ei tuki vessanpönttöä. Halvempi on parempi.
Embo on ihan surkeaa nykyään. Siitä irtoaa sellaista inhottavaa nukkaa pyyhkiessä, no tiedätte kyllä minne.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että ongelmasi tässä elämässä ole tuon suurempia AP
Samaa ajattelin, hyvin pienissä ongelmissa ap:n pienet aivot askartelevat.
Mutta hyvä noin, onpahan poissa jaloista, kun ratkotaan tärkeämpiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä? Tajusin, että Rustassa oleva iso pussi todella edullista vessapaperia on laadultaan sama, kuin esim kalliimpi embon vessapaperi. Kyseinen vessapaperi (24 rullaa) on nyt Rustassa alessa 6,99e.
Onko mukava tallustella läpi elämän verta vuotavan reiän ja paskalle haisevien sormien kanssa?
Eikö ne opettanut kotona sulle, että kädet voi ja jopa täytyy pestä kun käy vessassa?
Käytän aina bideetä joka wc käynnillä eli haluis paperi on vieraita varten.
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina bideetä joka wc käynnillä eli haluis paperi on vieraita varten.
Halpis piti kirjoittaa.
Eiköhän se ole jokaisen oma asia, mitä vessapaperia ostaa. Aina löytyy joka kylästä näitä totuudentorvi ihmisiä, jotka kauhistelee tuttujensa ostoksia.
"Onko mukava tallustella läpi elämän verta vuotavan reiän ja paskalle haisevien sormien kanssa"?
Meillä muilla ei ole tuollaista ongelmaa peräaukon kanssa. Pitäiskö sinun käydä jonkun tohtorin edessä pyllistämässä, sinulla on todennäköisesti peräpukamat. Niihin on olemassa lääkettä.
Ja kädet pestään vessareissun jälkeen saippualla, oli paperi millaista luxusta tahansa.
Jäikö äidiltä tämäkin asia opettamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä ole rahasta kiinni ja Prisman Rainbow veski ja talouspaperi on kelvannut iät ja ajat. Miksi pitäis kalliimpaa olla.
Anna kun arvaan, koko perheellä on kalsareissa persereiän kohta merkitty pinttyneillä veritahroilla?
Ei ole, kun ei ole niitä peräpukamia. Ne kannattaa hoitaa pois ja ap:n kannattaa liikkua ja laihduttaa. Ei tule ummetusta, eikä niitä peräpukamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mitään karheita ole. Kuka ääliö maksaa wc-paperista yhtään ylimääräistä.
Sammaleella ja sanomalehtipaperilla halvin.
Kaikkein edullisin vaihtoehto on siirtää isommat asioinnit työpaikalle ja työajalle. Firma maksaa palkkaa paskiskäynnistä.
Jos sinä hinkutat reikäsi verille ja kuljet sormet sonnassa niin älä yleistä kaikkiin. Eipä mun perä välitä paperin hinnasta ja osaan pestä kädet. Läpikään ei mee kun ei voimalla hinkkaa.