Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka ääliö ostaa halpaa vessapaperia?

Vierailija
17.07.2024 |

Monesti olen kaupassa miettinyt että kuinka persaukinen masokisti pitää olla jos säästääkseen pari euroa ostaa jotain halpis vessapaperia? Varmaan oikein tyytyväinen olo sitten kun se karkea jätepaperi raapii persereiän verille ja bonuksena menee vielä sormet paperista läpi paskaan.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa wc-paperi on kuin John Wayne: mean, harsh and takes no shit!

Vierailija
22/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyneellä rahalla saa jo uudet silmälasit kun Kela ei niitä maksa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veesee paperia käyttävät ovat aikamme reliikkejä. Itse rakensin akvaariopumpusta japanilais-naisystäväni vaatimuksesta tuollaisen kivan anaalihuluttimen pönttöihimme. Ja me asumme sentään vedettömän erämaan äärellä. Pelletit, sammal, turve, ja kuitupuu on ehkä hieman karheaa välistä täräyttää hanuriin asioidessa, mutta puhdasta tulee eikä ole sormet aukoissa joka välissä.

Vierailija
24/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole rahasta kiinni ja Prisman Rainbow veski ja talouspaperi on kelvannut iät ja ajat. Miksi pitäis kalliimpaa olla.

Vierailija
25/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole sinä, eli en tule miettineeksi tällaisia asioita koskaan. 

Vierailija
26/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa tai kallis wc-paperi, mutta kummastakin jää paperin toinen puoli käyttämättä.

Ei ennen vanhaan aikaan ollut vessapaperia, vaan jokaisella oli oma ryykitappi jolla pyyhkivät roiskeet pois.Isännän ryykitappi oli tehty tammesta, emännän tuomesta ja lasten lepästä. Rippikoulun jälkeen ne saivat itse valita mistä puusta tappinsa vuolevat.

Vierailija
27/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halpa tai kallis wc-paperi, mutta kummastakin jää paperin toinen puoli käyttämättä.

Ei ennen vanhaan aikaan ollut vessapaperia, vaan jokaisella oli oma ryykitappi jolla pyyhkivät roiskeet pois.Isännän ryykitappi oli tehty tammesta, emännän tuomesta ja lasten lepästä. Rippikoulun jälkeen ne saivat itse valita mistä puusta tappinsa vuolevat.

Ja naispuoliset tapasivat käyttää ryykitappia myös vähän toisenlaiseen ryykimiseen. Ehkä se miespuolisillakin välillä livahti "vahingossa" syvemmälle sinne pepunposkien väliin.

Vierailija
28/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä käyttää vessapaperia? Vesipesu on paljon nopeampi, halvempi, hygienisempi ja puhdistaa paremmin

Vierailija
29/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yleensä käyttää vessapaperia? Vesipesu on paljon nopeampi, halvempi, hygienisempi ja puhdistaa paremmin

Saattaa puhdistaa paremmin mutta lieköhän hygieenisempi kuitenkaan.

Vierailija
30/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa oikeaa merkkiä niin Embo hää toiseksi laadussakin. Hyviä vihtoehtoja on monia.

Vierailija
31/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa puhdistaa paremmin mutta lieköhän hygieenisempi kuitenkaan.

No jos tykkäät tonkia omia kakkojasi niin siitä vaan. Vesipesulla kaikki valuu siististi viemäriin, eikä mihinkään tarvitse koskea

Vierailija
32/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luxus on liian pehmeää.

Vierailija
33/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt siis vain k-marketissa kun et voi halpaa ostaa.

Vierailija
34/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulut ja muut laitokset ostavat aina tuota halvinta. Saa aina tuplana käyttää ettei mene läpi. Henkilökunnan puolella aina sitä parempaa

Vierailija
35/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole rahasta kiinni ja Prisman Rainbow veski ja talouspaperi on kelvannut iät ja ajat. Miksi pitäis kalliimpaa olla.

Anna kun arvaan, koko perheellä on kalsareissa persereiän kohta merkitty pinttyneillä veritahroilla?

Vierailija
36/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperi ei ole laadukasta vaan kaikista menee sormet läpi. Arkit ja rullat ovat pienentyneet ja hinta noussut. Paskahomma.

Vierailija
37/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi niitä aikoja! Olen sellaista vuosikertaa että tuokin asia on hienokseltaan tuttu. Isoisällä oli tietääkseni tuollainen työkalu mutta en muista että olisin päässyt näkemään millaiselta se näytti. Itse jo sanomalehteen ja jopa oikeaan vessapaperiin oppineena muistan aprikoineeni miten asiat sellaisen kanssa oikein onnistuvat. 

38/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vieraita varten.

Vierailija
39/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikakka ja sormella liippaa.

Vierailija
40/58 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä? Tajusin, että Rustassa oleva iso pussi todella edullista vessapaperia on laadultaan sama, kuin esim kalliimpi embon vessapaperi. Kyseinen vessapaperi (24 rullaa) on nyt Rustassa alessa 6,99e.

Onko mukava tallustella läpi elämän verta vuotavan reiän ja paskalle haisevien sormien kanssa?

Kumpaakaan ei ole ilmaantunut edullisen keltaisen paskispaperin kanssa. Olenko aina pyyhkinyt väärin?