Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö varta vasten ulkomaille katsomaan jonkun bändin keikkaa?

Vierailija
17.07.2024 |

Ei siis niin, että bändi/artisti sattuu olemaan paikkakunnalla silloin mun menet sinne lomalle vaan varaat lennot, hotellin yms. ihan sen esiintyjän vuoksi.

Mä nimittäin mietin, että varaanko Marseilleen Ranskaan matkan koska Bruce Springsteen esiintyy siellä ensi vuoden toukokuussa. 

Lentäisin Pariisiin ja sieltä junalla Marseilleen. Mulla on ensi vuonna toukokuussa loma joten ajankohta olisi hyvä. Varmasti olisi muutakin nähtävää Marseillessa, että jos keikka peruuntuisi niin viettäisi muuten aikaa siellä. Mietin 4-5 yön reissua niin ehtisi nähdä paikkoja.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olisi lähtenyt, mutta ei ollut varaa eikä kavereitakaan (yksin en olisi uskaltanutkaan).

Nykyään olisi rohkeutta ja varmaan varaakin, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa. Mikään.

Mä olen yli 40v ja kyllä mua edelleen kiinnostaa mennä eri paikkoihin. En usko kiinnostuksen loppuvan ihan lähivuosina.

Ap

Vierailija
22/28 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nizzan lento kyllä kannattaa tutkailla ensin. Hyvä ja paljon pienempi lentokenttä. Ainakin Pariisin CDG-hirviökenttään verrattuna.

Nice-marseille lyhyt ja edullinen matka.

Juu, olen ollut, viimeksi rollarit Tukholmassa muutama vuosi sitten. Lääh😁

N. 60+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oopperaan tai balettiin

Vierailija
24/28 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde toki, jos intoa riittää. Mä olin myös Brucen Hesan keikalla, mut mulla on ikää jo 50+, niin sen pidemmälle tuskin tulee keikoille lähdettyä.

Vierailija
25/28 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt useasti ja itseasiassa ensi viikolla taas. Ihan bändin takia, mutta siinähän samalla tutustuu uusiin paikkoihin kivasti. Yleensä varaan 4-5 päivää, että että ehtii muutakin kun pelkän keikan. Ihan parasta! Matkaan vaan!

Vierailija
26/28 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mutta mahdollisuuksien mukaan laittaisin siihen muutaman lisäpäivän, että ehtisin tehdä muutakin. Festareilla olen käynyt paljon esim. Amsterdamissa.

Vierailija
27/28 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, mutta mahdollisuuksien mukaan laittaisin siihen muutaman lisäpäivän, että ehtisin tehdä muutakin. Festareilla olen käynyt paljon esim. Amsterdamissa.

No siis totta kai olen ajatellut muutaman päivän reissua, että ehtii nähdä muutakin. Lennot Milanoon olisi edullisia ainakin ensi vuoden touko-kesäkuussa. Vielä ei Norwegianilla näe heinäkuulle asti.

Ap

Vierailija
28/28 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä, mutta mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi