Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö varta vasten ulkomaille katsomaan jonkun bändin keikkaa?

Vierailija
17.07.2024 |

Ei siis niin, että bändi/artisti sattuu olemaan paikkakunnalla silloin mun menet sinne lomalle vaan varaat lennot, hotellin yms. ihan sen esiintyjän vuoksi.

Mä nimittäin mietin, että varaanko Marseilleen Ranskaan matkan koska Bruce Springsteen esiintyy siellä ensi vuoden toukokuussa. 

Lentäisin Pariisiin ja sieltä junalla Marseilleen. Mulla on ensi vuonna toukokuussa loma joten ajankohta olisi hyvä. Varmasti olisi muutakin nähtävää Marseillessa, että jos keikka peruuntuisi niin viettäisi muuten aikaa siellä. Mietin 4-5 yön reissua niin ehtisi nähdä paikkoja.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä. Olen tehnyt itse keikkamatkan keskieurooppaan kun kun lempibändi ei tullut kiertueellaan Suomeen. Se tuntui jotenkin vielä isommalta jutulta kun istui lentokoneessa matkalla keikalle.

Vierailija
2/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lähde edes kotimaassa keikoille niin vedä siitä johtopäätökset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai! Mulla oli lippu Rammsteinin keikalle sekä Kööpenhaminaan että Frankfurtiin, mutta sairastuin ja jouduin perumaan matkat.

Vierailija
4/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde ihmeessä. Olen tehnyt itse keikkamatkan keskieurooppaan kun kun lempibändi ei tullut kiertueellaan Suomeen. Se tuntui jotenkin vielä isommalta jutulta kun istui lentokoneessa matkalla keikalle.

Mä olin kyllä Brucen keikalla täällä Suomessa, mutta mietin, että varmaan viimeinen kiertue joten voisi toisenkin kerran mennä katsomaan.

Vierailija
5/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt ja lähtisin uudelleen.

Sinuna en edes mietttisi asiaa, jos on tilaisuus lähteä.

Vierailija
6/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin Lontoossa katsomassa AC/DCtä Wembleyllä. Kannatti kyllä. 

Vierailija
7/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olisi lähtenyt, mutta ei ollut varaa eikä kavereitakaan (yksin en olisi uskaltanutkaan).

Nykyään olisi rohkeutta ja varmaan varaakin, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa. Mikään.

Vierailija
8/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä jos reissu muutenkin kiinnostaa. Olen ollut keikoilla Tukholmassa ja Belgiassa. Molempiin oli tarkoitus jossain vaiheessa lähteä muutenkin reissuun ja tapaamaan Brysselissä työskentelevää kaveria niin sai sitten mukavasti yhdistettyä nämä tekemiset ja keikat. Ihan pikareissulle vain konsertin takia tai mielestäni epämiellyttävään ja hankalan matkan päässä olevaan kaupunkiin en jaksaisi lähteä. 

Vierailija
9/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kävin Lontoossa katsomassa AC/DCtä Wembleyllä. Kannatti kyllä. 

Bruce ja bändi olisivat tänä kesänä Wembleyllä, mutta ei ole mahdollisuutta lähteä. Mietin myös Prahaa kun sielläkin olisi ensi vuonna keikka, mutta kesäkuussa. Sen voisi saada onnistumaan vapailla ja parilla palkattomalla päivällä. 

Ap

Vierailija
10/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun elämäni loppuun asti, etten lähtenyt Queenin keikalle. 

Vierailija
11/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3.7 olisi keikka Milanossa ja sekin voisi onnistua vapailla ja palkattomilla.

Vierailija
12/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muusta syystä matkustelekaan kuin keikoille ja festareille. Käytynä 4xSaksa, 2xRuotsi, 1xPuola ja 1xViro. Nyt suunnittelen syksylle matkaa Tanskaan. Aina on ollut upeita kokemuksia. Käyn keikoilla paljon Suomessakin, mutta onhan siinä jotain hienoa lähteä ulkomaille asti.

Vierailija
13/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mikään ei saisi minua ulkomaille.

Vierailija
14/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollutkin ulkomailla katsomassa keikkoja aika paljonkin ja syksyllä taas menossa. Ihan parasta. 

Vierailija
15/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varannut liput Simply Redin 40-vuotiskiertueelle Lontooseen syksylle 2025. Joten vastaukseni kysymykseesi: kyllä!

Vierailija
16/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteäkin, mutta minulla ei ole varaa tuollaiseen.

Vierailija
17/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 4 kertaa keikkaa katsomassa ulkomailla. Guns n rosesia kävin viime vuonna katsomassa. Billy talentia olin katsomassa rock am ring festareilla tässä muutamia viikkoja sitten. Bon jovia kävin kaksi kertaa katsomassa vuosia sitten.

Kyllä reissulla sitten muutakin käydään katsomassa nähtävyyksiä ja sellaista.

Vierailija
18/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi yksin, mutta muuten kyllä. Mikä sen parempi syy lähteä.

Vierailija
19/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi yksin, mutta muuten kyllä. Mikä sen parempi syy lähteä.

No mä taas haluan mennä yksin.

Alkoi nyt eniten houkutella kuitenkin Milano. Varasin jo varalta hotellin edulliseen hintaan. Sitä ei tarvinnut vielä maksaa ja saa peruuttaa veloituksetta tiettyyn päivään asti. Norwegianilla ei ainakaan saa katsottua lentoja vielä noin pitkälle. 

Ap

Vierailija
20/28 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai lähtisin, jos olisin konserttien ystävä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi