Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi saa ilkeän ihmisen maineen, jos sanoo rehellisesti, ettei tykkää lapsista?

Vierailija
17.07.2024 |

Inhoan lapsia. 

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todennäköisesti olet silloin ilkeä. Ei lapsia inhoavat ihmiset yleensä tykkää paljon muunkaan ikäisistä.

Vierailija
2/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee se. Lapset on ihmisiä siinä kuin muutkin. inhoatko vanhuksia? Inhoatko blondeja? Inhoatko kaksikymppisiä?

Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka inhoaa lapsia kollektiivisesti. Niillä on varmaan ollut huono lapsuus itsellä, vanhemmat kohdelleet huonosti jne. Jotain traumaa. Se on suorastaan luonnotonta vihata tulevia sukupolvia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se ei ole ystävällistä, miellyttävää, lajityypillistä, fiksua eikä kohteliasta. Ei ole myöskään hyväksyttävää inhota muita ihmisryhmiä. 

Vierailija
4/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos minä sanon että tykkään lapsista niin voi pojat mikä meteli siitä nousee t. setämies

Vierailija
5/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on friikkiä vihata ihmisiä. Kuka sellaisesta tykkää? Käytännössä sanot ihmisille aina, ettet pidä heistä. Jokainen on ollut lapsi.

Vierailija
6/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, mutta en kerro sitä ääneen.

Vierailija
7/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos minä sanon että tykkään lapsista niin voi pojat mikä meteli siitä nousee t. setämies

Miehille haaste :D

Vierailija
8/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pitäisi lapsista että onpa söpö ja kiva, ei ehkä kaikkien lapsia jakseta. Tai jos kaveri tyrkyttää väkisin asiaa pojastaan. Ei kiinnosta jonkun pojan elämä, antaa olla rauhassa. Heillä on jo tarpeeksi tuttuja ja tätejä. En ymmärrä jalkapallosta mitään.

Vierailija
9/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään pidä oikein minkään ikäisistä ihmisistä, mutta onhan se epäkohteliasta ja ilkeääkin sanoa sellaista ihmisille, joiden kanssa on pakko tulla toimeen siitä huolimatta. 

Vierailija
10/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaa jos joku rikas nuori sanoo että inhoaa vanhuksia. Ei voi sietää niitä ja niiden oleskelu pihalla häiritsemässä pitäisi kieltää.

Aika karmivalta.

Vierailija
11/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee se. Lapset on ihmisiä siinä kuin muutkin. inhoatko vanhuksia? Inhoatko blondeja? Inhoatko kaksikymppisiä?

Olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka inhoaa lapsia kollektiivisesti. Niillä on varmaan ollut huono lapsuus itsellä, vanhemmat kohdelleet huonosti jne. Jotain traumaa. Se on suorastaan luonnotonta vihata tulevia sukupolvia. 

Minä en pidä lapsista enkä myöskään useimmista vanhuksista. Olen hoitoalalla ja tällä hetkellä hoidan vanhuksia työkseni. Se on työtä, josta saa rahaa. 

Huom: "en pidä" on eri asia kuin inhoaminen. 

Vierailija
12/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään voi sietää muiden lapsia, hyi että, vain harvan tutun lapsi on sellainen ketä siedän. Omat lapset on eri juttu. Vain harvoista ihmisistä pidän muutenkin, suurin osa on todella rasittavia, tyhmiä ja ärsyttäviä, mutta en toki sano sitä ääneen, vältän vain sellaisia ihmisiä.

Vierailija
13/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano että inhoat lapsia, se on niin jyrkkä ilmaisu. Sano että et ole lapsirakas.

Vierailija
14/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieliihän tuollainen nyt vähintäänkin yksinkertaisesta tavasta ajatella ja hahmottaa asioita.

Lapset ovat keskeneräisiä raakileita, joiden reaktiot ovat suoraviivaisia, lyhytjänteisiä ja usein hyvin vaistonvaraisia. Lisäksi he ovat aina vanhempiensa ja kasvuympäristönsä peilejä.

Normaali aikuinen ymmärtää nähdessään esim. huonosti käyttäytyvän lapsen, että vika on jossain ihan muualla kuin lapsessa itsessään. Vika voi olla jokin akuutti vaiva, se voi olla oire turvattomasta kasvuympäristöstä tai  sairaudesta/häiriöstä ja tietenkin tosiaan ihan vaan kasvatuksesta kiinni. Lapselta ei voi koskaan odottaa samanlaista vastuuta teoistaan ja käytöksestään kuin aikuisilta.

Vierailija
15/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia inhota lapsia. Kaikki ei tykkää lapsista mutta jos lapset oikeasti herättää sussa inhoa ihan vaan olemalla olemassa, niin vika on sinussa.

Vierailija
16/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ystävä-/tuttavapiirini tietää vallan hyvin, etten mitenkään erityisesti pidä lapsista eikä yksikään lapsi ole saanut minulle aikaan sellaista "voi kuinka suloinen" tai muutenkaan lämpimiä tunteita. Sen sijaan koirat saavat aikaan sellaisen. Eikä kukaan minua sen takia ilkeänä ihmisenä ole pitänyt. 

Vierailija
17/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun veli on aina puhunut, että tykkää lapsista ja siksi hänellä on aina ollut naisia jonoksi asti. Vaimonsa kanssa on jo neljä lasta tehnyt ja edelleen tykkää lapsista. Ei ole noussut mitään meteliä vaan ihastuneita huokauksia naisilta. 

Vierailija
18/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä lapsista enkä myöskään useimmista vanhuksista. Olen hoitoalalla ja tällä hetkellä hoidan vanhuksia työkseni. Se on työtä, josta saa rahaa. 

Huom: "en pidä" on eri asia kuin inhoaminen. 

Hoitoalalla myös. Ihminen on kyllä kaikista ikävimmillään siinä 65 ja 80 ikävuoden välissä.

Vierailija
19/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää lapsivihaajat yleensä rakastaa koiria :D Jotenkin luonnotonta :D Kai niissä on joku jo lapsuudessa mennyt pieleen ken tietää 

Vierailija
20/110 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille vanhemmille on kova paikka, jos se oma lapsi ei olekaan muiden mielestä maailman söpöin ja ihanin. Mulla on lapsia, mutta en tykkää muiden lapsista enkä pidä heitä söpöinä.