Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

^*¤*^SYYS04 WIIKKIS^*¤*^

03.02.2007 |

Eikö meillä tosiaankaan ollut pinoa vielä tähän aikaan.

Öttis

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahmea olo. Sitkeä flunssa ja pienen pientä lämpöä, mutta en ole kuitenkaan tarpeeksi kipeä, että kehtaisin jäädä kotiin. Plaah.

Pikkuväki on nuhaista ja yskäistä. Minulle on sanottu (=luvattu?), että kun pakkaset alkaa, tautipöpöt häviää. Onko minuu huijattu?

Olen lähinnä pinon nosto puuhissa, ajatus ei kulje lainkaan...

Jaa, sentään muistin: Kyllä, Kukkuu. Tämä flunssan kurjimus oli matkaseurana, mutta muuten meni kaikki hyvin.

Vierailija
22/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan vaan että tääl ollaan vielä yhtenä kappaleena, mutta " armonaikaa" ei ole kuin 2 viikkoa!!

Mies sai tietokoneen asetukset jotenkin sekaisin, tää on nyt miehen työkone joka on ollut viikonlopun, maanataina tulee kotiasentaja ja saa asetukset toivottavasti kuntoon.

Siis ihan pihalla olen tapahtumista täällä, mutta aika hiljainen viikkispino näyttää olleen.

Oma olo et napa: väliin tunnen olevani elämäni kunnossa ja kovasti touhuan, väliin lähes maanisena, mm. kylppärin lattiansaumojen kuuraus, ja ärsyttävät paikat joita ei tule juuri koskaan kurkattua kuten hellantauta (yöks), sit väliin tuntuu et uuvahdan ihan totaalisesti. Oikeesti MUA JÄNNITTÄÄ ja siksi varmaan tää touhuamisvimma. Yöllä en pahemmin heräile, mutta iltaisin on väliin sellanen olo etten tahdo saada unta, tuleva jännittää niin kovasti ja on levoton olo, syke hakkaa tms.

Sithän meillä oli tuota paneleiden/kattojen maalausprojektia yläkerrassa, joka kyllä saatiin tosi kivaksi. Uusi pesukoneki hankittiin.Nyt alkaa tuntua että enempää ei ehdi maailmaa ja kotia järjestelemään ja VAUVA SAA TULLA.

Pesukoneen hankinnasta saatiin mojova riita miehen kanssa aikaan (kun ei ollut meidän listassa!!!) pari viikkoa sitten, mutta onneks oli tuolloin, sen jälkeen ollaan oltu hyvällä odottavalla mielellä molemmat, sellaista hyvää oloa, läheisyyttäkin joka on ollut tosi pitkään kadoksissa (ja sen pesukonenkin sain : ) )

KIva on ollut lukea sisustusviestejä sähköpostissa, voin laittaa meidän yläkerrasta joskus kuvia, kivasti maali avarsi, vielä kun pääsis alakerras paneleiden kimppuun.

paneleistakin ollaan tapeltu, kun mies niin tykkää vanhentuneesta mäntypanelista : (, tosin myönsi että maali teki yläkerralle hyvää,kun huonekorkeus on siellä matala, jospa päästäis sopuun alakerrastakin (ettö siis maalattais), ei vaan johokin voisi puuta jättää, mutta nyt on aivan liikaa, lattiat, katot, porraskuilu kokonaan, portaat, porraskaiteet takkahuoneessa puolipanelia....

Tästäpä gallup: päätättekö sisustusasiat yksin vai yhdessä meihen kanssa? käykö makunne yhteen?

vastaan itse myöhemmin.

palailen, tiivii 37 rvk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut huonosti aikaa lapsille, sekös heti kostautuu. Kukkanen on kiljunut niin että korvat halkeavat. Puhelun aikana Kukkanen söi sinappia tuubista. Muuta hän ei iltapäivällä syönyt. Pääosan ajasta kotona Kukkanen oli alasti, kuten yleensäkin. Mielenkiintoista elämää kaksivuotiaan kanssa.

Kukkuu, pää tyhjänä

Vierailija
24/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna voi todeta jälleen, että taas on maanantai:)

Tänään oli loistopäivä. Oltiin Messilässä miehen kanssa. Hiihtotunti oli loistojuttu! Innostuin täysillä. En mitään ahaa-elämystä saanut, mutta rohkaisuja ja vinkkejä kyllä. Sen jälkeen ei ois malttanut pois lähteäkään, mutta pakko oli antaa periksi jo hyytyville jaloillekin. Mahtaa olla kipeät huomenna:) Nyt on kauhea hinku ostamaan uusia laskettelusuksia, millonkohan pääsis.

Kiitos sisustusvinkeistä. Olen lukenut postit hätäseen, joten perehdyn paremmin myöhemmin ja kommentoin taas lisää:)

Huomaatteko, että tätäkin mammaa hymyilyttää:) Vielä yksi:) Sitä paitsi miehen kanssa on ollut kivaa. Tuli rinteessä sellainen olo, että tässähän on jotain tuttua (=alkuaikojen yhteiset laskettelureissut). Odotan innolla ensi kuun Tahkon reissua:)

T: Suupielet korvissa oleva Ynis:)

Vierailija
25/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan ilmoittamaan, että en oo hautautunu lumeen, vaikka sitä viime päivinä on tullutkin riittämiin. Sen sijaan oon siivonnu ja järjestelly. Esikoisen synttärit häämöttää ja ekan kerran tulee kaveritkin. No, sinänäsä aika turhaa, kun voi olla juhlien jälkeen taas aikamoinen sekamelska. En ois kylla jaksanutkaan niin hyvin, mutta esikoinen on ollu niin hyvänä apuna. Harmi vaan, että poika stressaa liikaakin. Oon koittanu sanoa,että juhlista selvitään kyllä ja saa leikkiäkin.

Oon peräti käyny muutaman kerran hiihtämässä (ulkoiluttanu suksia ja itteäni). Kyllä siinä pienessäkin matkassa mun kunnolla tulee hiki ja hengästyy toisin kuin kävelylenkeillä.

Iikalle oon myös tehtaillu ruokia pakkaseen. Ihanasti pojalle kyllä maistuu ja ihan hyvin on tuntunu ruuat sopivan. Kaurapuuro tosin tuli vihreänä ripulina saman tien, joten en oo sitten muitakaan kotimaisia viljoja kokeillu. Iho on myös pitkään ollu tosi hyvä eikä kortisonia oo tarvittu. En oo lähteny omaa " dieettiä" vielä purkamaan (en syö porkkanaa, omenaa enkä banaania lainkaan ja välttelen myös sitrushedelmiä, paprikaa, pähkinöitä jne)

Pekka yhä huutelee. On tainnu ulkoilut jäädä tänään liian vähälle tai sitte nuha painaa tai muuten vain pitää saada pompotella.

Toisen kerran toivottavasti taas muiteekin asioita, mutta nyt on paras lopettaa.

T@hti

Vierailija
26/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja Rosa käväistiin lääkärissä. Rosa sai hengitystä avaavaa ja minä saikkaria oman kuumeeni vuoksi. Rosalla menossa jo 4. kuumeellinen päivä. Tulehdusarvot olivat silti aika matalat, sitkeää tautia vain näyttää olevan. Onneksi ei muuta.

Viikon uutisiin piti jo taannoin kommentoida että kyllä on ollut karu viikko. Aamulehdestä sai lukea että 35v isä oli tuomittu oman 2v tyttären törkeästä seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Oli käyttänyt häntä 6kk hyväkseen. Miksi maailmaan mahtuu näin kamalia asioita???? :-(

Aijalle onnittelut masukista!

Leannan viikot saivat myös täällä leuan loksahtamaan! Tulehan pinoon useamminkin. Ultrakuulumisia odotellaan innolla myös täällä.

Tiivilläkin aika alkaa käydä vähiin! Hui!

G. Sisustusasioihin miehellä on vankka mielipide, aluksi. Yleensä onnistun saamaan miehen haluamaan samaa mitä minäkin. Miehelläni kun ei ole mitään käsitystä siitä, että mikä sopii keskenään. Punainen on punaista, siinä ei ole mitään eri sävyjä. Siskonsa oli ostanut meille pinkin säkkituolin. Mies oli ilahtunut ja kertonut että Lilakin varmaan tästä tykkää kun meillä on muutakin punaista. Joo, meillä on hieman kanervaan taittuvaa tummaa rosaa.. Mutta siis punaista, miehen mielestä. " Syvä huokaus" Nyt siis meillä on olkkarissa pinkki säkkituoli, tänään viimeksi mietin että mitä säkkituolille voisi tapahtua. En keksinyt mitään järkevää. Ei ole reilua jos viiltelen tuolin puukolla ja kerron Sinin viillelleen sen, tuolin päällinen on huonosti syttyvä, tuoli kelluu, se ei uppoa järveen, liian painava että tuuli sen siirtäisi jonnekin teille tietymättömille jne.. Ideoita otetaan vastaan. :-/

Kiva että Yniksellä on ollut kiva päivä! :-)

Lila75

Vierailija
27/27 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla ei malta nukkua, kikattelee ja kiljuu riemusta isille tossa meijän sängyllä. Oneks Veeti nukkuu sikeästi.

Meillä aika hyvin päätetään miehen kanssa sisustusasioista yhdessä. Välillä mies kyllä haluaa jotain sellaisia kalusteita mitkä mielestäni ovat ihan kamalia, mutta aina ollaan yhteis ymmärrykseen päästy. Meillä lamput ovat aiheuttaneet suurimmat kinat. Verhoihin ym ei oo juuta eikä jaata sanonut. Uudet sohvat haluaisin, mies ei uusia halua ennenkuin lapset ovat hiukan isompia.

Venla nykyään hakee kovasti Veetiltä huomiota ja kun Veeti neidin huomaa niin alkaa hillitön ilosta kiljuminen. Taas tänään sai lapsukaisia ihastella kun Veeti halusi Venlan kanssa autoilla leikkiä ja antoi autojaan Venlalle tutkittavaksi. Ihanasti leikkivät yhdessä, vaikka eihän Venla vielä leikkiä osaa.

Yniksen laskettelureissu kuulosti ihanalle. Pääsispä itse rinteeseen. En oo 5 vuoteen lasketellut, sitä ennen laskettelin suht ahkeraan. Jos vaikka ens talvena Veetin kanssa rinteeseen menis.

Pitäis varmaan nukkumaan pikku hiljaa lähteä.

Öttis