Miten pystytte jonkun randomin kans intiimisti ekoilla treffeillä
Itse hätäseen pystyn just ja just halaamaan kun tavataan.
Kommentit (82)
No kun en pääse ekoja treffejä pidemmälle.
Itse pystyin nuorena siksi kun alkoholia nauttineena estot lähtivät. Enää minusta ei olisi sänkyyn tunnin parin tuntemisen jälkeen uuden baarituttavuuden, mutta toista se oli villissä nuoruudessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse pystyin nuorena siksi kun alkoholia nauttineena estot lähtivät. Enää minusta ei olisi sänkyyn tunnin parin tuntemisen jälkeen uuden baarituttavuuden, mutta toista se oli villissä nuoruudessa.
Olitko ns. biletyttö?
Ei ole minunkaan juttuja tuo, ei koskaan ole ollut
Alkoholi. Mutta pelkään koko ajan että vaikka alapäähän on jäänyt wc-paperin pala tai jotain kun se random sitten nuolee.
Vierailija kirjoitti:
Nautit elämästä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi. Mutta pelkään koko ajan että vaikka alapäähän on jäänyt wc-paperin pala tai jotain kun se random sitten nuolee.
Mä yleensä jätän alapään pyyhkimättä, jos on treffit tulossa. Just ton takia, olis kauheen noloo vessapaperi siellä..
Jari47
Miksi edes pitäisi? Yök. Ei miehille tartte kahveja perceellä maksaa.
N
Selvin päin, intohimosta menin sänkyyn mieheni kanssa tapaamisiltana. Edelleen olemme yhdessä. Todettakoon, että olen aina ollut uskollinen. Himo välillämme on ollut hyvää. Meillä on monta lasta. Nyt miehellä ei enää seiso, mutta ei se mitään.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin avulla.
Juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolitauteja olisi syytä pelätä, todellakin. Voi tarttua suustakin!
Vierailija kirjoitti:
Juopoilla on juoppojen jutut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes pitäisi? Yök. Ei miehille tartte kahveja perceellä maksaa.
N
Jos haluaa joskus läheisyyttä.
Maksan itte kahvini kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Helposti, minäpä selitän. Miehellä on penis ja naisella on pillu. Se penis työnnetään sinne pilluun ja rynkytetään edes takaisin. Niin yksinkertaista se on.
Helppoa kuin heinän teko.
En uskaltaisi, enkä käytä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautit elämästä silloin.
Ei vaan join liikaa. Juominen on typerysten juttu
Mun kanssa naiset yleensä viittii. Tai viimeistään tokilla treffeillä. Itsekin joskus ihmettelen, miten helppoa kaikki on.
Ei tietenkään tarvitse olla intiimisti jonkun randomin kanssa edes vielä 10. treffeillä.