Miehen järkyttävä syöminen!!! Syö kaiken ja meillä on kaapit tyhjät.
Eli jos teen ison uunivuoka ruuan niin se menee yhdellä kerralla kaikki, syöjiä minä pieniruokainen nainen ja 3v lapsi.
Viimeistään toisella syömiskerralla se on syöty, ja mies syö suurimman osan siitä. Tarkoituksena muka säästää, rahaa palaa kuitenkin ruokaa melkein 10€ ja yksi ateria 10€ on aika paljon.
Jos ostan esimerkiksi kaappiin hätävaraeineksen, esim sianlihasäilykekastikkeen, joka on tarkoitettu kaikille kolmelle, kylkeen makaronia niin mies saattaa syödä yksin koko purkin huomaamattani eikä tee sen kanssa muuta.
Jos huomautan tuosta sikailusta niin suuttuu ja tulee riitaa, mies ei osta ruokia, mutta huolehtii kyllä muista kuluista.
Kommentit (285)
Ratkaisu on lämpimät leivät.
Jo loppuu napostelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas. Nämä nälkäiset miehet ovat kyllä mammapalstalla ikuinen ongelma. Lukaisepa ne 10 000 edellistä ketjua, niissä on varmasti hyviä vinkkejä.
Niinpä.Mutta nämä jutut ja kertomuksetm ovat myös pelkkää legendaa. Keksittyjä trolleja.
Niin ovat. Selvää pässinlihaa.
Täyttä sontaa koko skaala, alusta loppuun. Hölmöille naisille sepitettyjä satuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuota suursyömäreiden kanssa olemisen tuskaa ei voi ymmärtää muut kuin toiset suursyömäreiden kanssa olleet. Itse seurustelin lyhyesti tuollaisen sian kanssa. Oikeasti imuroi ihan k-a-i-k-e-n pohjattomaan nieluunsa ja parin kuukauden seurustelun jälkeen en nähnyt enää miestä vaan jonkun pohjattoman biojäteastian.
Syödessään tuo mies meni kuin johonkin transsiin ja hörppi ruoan sisäänsä ihan kauhella tahdilla. Litran kreikkalainen jogurtti kerralla. Puolet myslipaketista yhtenä annoksena. Puolet uunivuoasta kerralla. Kotonaan teki pastaa 10 litran kattilassa, siis yksin asuva sinkkumies. Olimme yhdessä vain viikonloput mutta omakin ruokalaskuni nousi 160 erosta yli 300 euroon kuussa, ja mies rupesi lopulta valittamaan miten en maksa "tarpeeksi" hänen ruoistaan. Voi luoja etten enää ikinä ala suhteeseen tuollaisen biojäteastian kanssa. Ällöttävää istua myös ruokapöydässä kun miehen käsi vispaa lautasen ja ahnaan suureiän väliä niin ett
Tuo pastaa 10 litran kattilassa yhdelle syöjälle on jo aika kova! :D
Eikö sille miehelle voi ostaa jotain helppoa ja halpaa välipalaa valmiiksi kaappiin niin ei tarvi nälässä olla. Vaikka ihan leipää, banaania, hernaria tvs?
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen neuvo: mies huolehtii tästä lähtien ruokakuluista, sinä jostain muusta.
Alkaa nimittäin kiinnostaa kun ihan itse katsoo paljonko rahaa palaa ruokaan. Ja jos ei, niin ainakaan et käytä tulojasi miehen syömisiin sillä välin kun mies käyttää omat rahansa esim. omaisuuden kartuttamiseen.
Ei se oikeasti ole hinnasta kiinni. Tavallinen ruoka on niin halpaa, että köyhimmälläkin on varaa syödä sitä niin paljon kuin on inhimillisesti mahdollista.
Naisen tehtävä on tehdä ruokaa ja mies syö sen. Kannattaa vaan tottua.
Ahmijamiehillä on ihan selkeä syömishäiriö. Hakeutukoon lääkäriin. "Lihasmassa" ja "suuri kulutus" tosiaan näkyvät suomalaisessa katukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen tehtävä on tehdä ruokaa ja mies syö sen. Kannattaa vaan tottua.
Mies saa myös luvan maksaa sen tai tulee kengänkuva persuksille. Naisella on varaa elättää itsensä, kun joutuu myös käymään töissä.
Vaihtakaa päittäin. Sinä maksat sen kaiken muun, mies käy kaupassa ja ostaa koko perheelle ruokaa. Kannattaa laittaa lista, mitä sinä ja lapsi syötte ja juotte, ja mies ostaa siihen sitten lisää sen, mitä itse syö ja juo.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun on nälänhätä jossain päin maailmaa, uutiset kertovat, että paikassa X kuolee nälkään noin x lasta ja naista päivässä. Ei koskaan puhuta miehistä tai ihmisistä yleensä. Aina vain lapset ja naiset kuolee nälkään. En ihmettele yhtään kun katson ruokapöydässä syöjiä.
Ne miehet on tulleet tänne Suomeen aikoja sitten. Syövät meidän Kela-rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten syöminen on sikailua :D
M43
Kyllä tuo on mielestäni melkoista sikailua jos yksi ihminen vetää yksin 400g säilykepurkin naamaan kylmänä.
Ei kukaan tarvitse tuollaista määrää kerralla.
Ap
Onpas nyt taas. Itse olen 190cm ja 110kg ja syön helposti päälle 5000 kaloria päivässä😁
Laihduta. 20 kg ylipainoa.
En laihduta grammaakaan. Päin vastoin 120kg on tavoite😁
Pistä mies maksamaan. Tottakai syö kun ilmasta on.
Mulla oli aikoinaan työkaveri (ja muutenkin oltiin siis tekemisissä), jolle ruoka ja etenkin karkit olivat pienenä äidin tai isän tai jonkun perustarpeen korvike. Isänsä oli lähtenyt lätkimään miehen ollessa pieni poika ja äiti oli yleinen "kylän polkupyörä". Aina kun tuli miesvieras, tämä entinen työkaveri sai ison karkkilaatikon ja sitä laitettiin ulos portaille syömään. Ja se jäi sitten aikuisena päälle. Meni syödessä ihan omaan kuplaansa, ei tullut juttelusta mitään. Pystyi myös syömään hirveitä määriä ja etenkin makeaa. En usko, että söi pelkästään nälkäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Kyllä tuo on mielestäni melkoista sikailua jos yksi ihminen vetää yksin 400g säilykepurkin naamaan kylmänä.
Ap
Onpas nyt taas. Itse olen 190cm ja 110kg ja syön helposti päälle 5000 kaloria päivässä😁
Ootkin vähintään 20 kg liian lihava
Ei nämä ole vitsejä jos on itse elänyt suursyömärin kanssa. Olen eronnut avioliitosta herkkusyömärin kanssa. Se ei ollut yhtään sen mukavampaa.
Ex-mies oli todella itsekäs eikä joustanut missään, ei myöskään ruuissaan. Työlounaaksi kävi vain ravintolalounas, noin 15 eur/ työpäivä. Yritin ehdottaa eväitä, mutta se oli kuulemma henkistä väkivaltaa.
kotona exän ruokavalio oli sisäfilettä tai broilerin rintafilettä pannulla paistettuna (ei mitään lisukkeita koska kuulemma fileestäkin tulee maha täyteen). Lisäksi kelpuutti kotona wingsejä, chilipähkinöitä, keittokinkkua sellaisenaan rasiasta (eli ei leivän kanssa), kahvia. Siinä se. Ja yritin puhua ruokakuluista nätisti, mutta siitä seurasi exän huutoraivo ja olin kuulemma saita ja sairas vaimo.
Nyt ei tietysti kiinnosta herran ruuat. Ainoastaan omat.
Sinä olet itse pieniruokainen ja olet sitä mieltä, että kaikkien muidenkin pitää olla pieniruokaisia. On paljon halpoja ruokia, jotka eivät maksa paljon mitään. Ostakaa ruokaa kaapit täyteen ja lakkaat valittamasta. Miehen ei tarvitse kärsiä nälästä sinun ahdasmielisyytesi ja ruokaterrorisi takia.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun on nälänhätä jossain päin maailmaa, uutiset kertovat, että paikassa X kuolee nälkään noin x lasta ja naista päivässä. Ei koskaan puhuta miehistä tai ihmisistä yleensä. Aina vain lapset ja naiset kuolee nälkään. En ihmettele yhtään kun katson ruokapöydässä syöjiä.
Miesoletetut tulee kumiveneellä Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Ap
Jonain päivänä kun sulla on teinipoika, niin näet, miten se syö. Mieti silloin sitä, kun se löytää kaltaisesi valittajanaisen, joka kieltää sitä syömästä tarpeeksi kunnon ruokaa. Minkä sille voi, että tarvitsee paljon ravitsevaa ruokaa.
Minä söin nuorena poikana- ja miehenä aivan järjettömiä määriä ruokaa. Ihan olin hoikka ja ihannemitoissa. Miehetnyt vaan kuluttavat paljon enemmän energiaa kuin naiset.
Menikö vanukkaatkin?