Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen järkyttävä syöminen!!! Syö kaiken ja meillä on kaapit tyhjät.

Vierailija
16.07.2024 |

Eli jos teen ison uunivuoka ruuan niin se menee yhdellä kerralla kaikki, syöjiä minä pieniruokainen nainen ja 3v lapsi.

Viimeistään toisella syömiskerralla se on syöty, ja mies syö suurimman osan siitä. Tarkoituksena muka säästää, rahaa palaa kuitenkin ruokaa melkein 10€ ja yksi ateria 10€ on aika paljon.

Jos ostan esimerkiksi kaappiin hätävaraeineksen, esim sianlihasäilykekastikkeen, joka on tarkoitettu kaikille kolmelle, kylkeen makaronia niin mies saattaa syödä yksin koko purkin huomaamattani eikä tee sen kanssa muuta.

Jos huomautan tuosta sikailusta niin suuttuu ja tulee riitaa, mies ei osta ruokia, mutta huolehtii kyllä muista kuluista.

Kommentit (285)

Vierailija
21/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on oikeasti todella halpaa, joten rahasta ei voi olla kiinni, vaikka olisitte köyhiä. Jauheliha maksaa 5-10 euroa/kg ja kasvikset jotain 1-4 euroa/kilo. Täysjyväpasta ehkä 2 euroa/kilo. Tuossa nyt muutamia esimerkkejä.

Vierailija
22/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten syöminen on sikailua :D

M43

Kyllä tuo on mielestäni melkoista sikailua jos yksi ihminen vetää yksin 400g säilykepurkin naamaan kylmänä.

Ei kukaan tarvitse tuollaista määrää kerralla.

Ap

Mulla on hätävarana stroganoff- ja sianlihakastikepurkkeja, mun mies syö yksin purkillisen perunoiden tai pastan kanssa, annos ei ole edes iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Kyllä tuo on mielestäni melkoista sikailua jos yksi ihminen vetää yksin 400g säilykepurkin naamaan kylmänä.

Ap

Onpas nyt taas. Itse olen 190cm ja 110kg ja syön helposti päälle 5000 kaloria päivässä😁

Laihduta. 20 kg ylipainoa.

Vierailija
24/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka teininä ollaan hoikkia, niin ei ole hyvä opettaa syömään massiivisia ruokamääriä. Se tapa jää päälle ja vauhdilla sitten jo ennen 30 ikävuotta kannetaan maharumpakkoa-

Vierailija
25/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitäisi asua jonkun rohmun äijän kanssa, saisi ostaa itse ruokansa. Ja puolet lapsen ruuista. Ja myös itse tehdä ne. Ja kyllä, tiedän että usein miehet syö enemmän, mutta joku raja kuitenkin. Suurin osa miehistä nyt on vaan läskejä. Oma miesystävä on parimetrinen ja 100kg ja toki syö enemmän kuin minä 50kg. Yhdessä ei asuta, mutta välillä syödään yhdessä. Eikä se kaikkea rohmua, päinvastoin yrittää mulle tarjota enemmän. 

Vierailija
26/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet kuluttaa enemmän, joten ruokaakin menee enemmän. Ei se huvikseen syö noin paljon. Miehille pitäisi jakaa apurahoja, koska miesten ruokailukustannukset ovat naisia suuremmat.

Suurin osa miehistä on ylipainoisia eli syö liikaa.

Ehkä, mutta sekin on jokaisen oma asia ja sitä ei voi kumppani alkaa kontrolloida, tai (ainakin omalta osaltani) parisuhde on ohi, Parisuhteessakin jokaisen on saatava olla oma itsensä eikä toinen saa kontrolloida.

Vierailija
27/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Ap

Mulla on hätävarana stroganoff- ja sianlihakastikepurkkeja, mun mies syö yksin purkillisen perunoiden tai pastan kanssa, annos ei ole edes iso.

No mitä hittoa, suunnittelette nyt elämän niin, ettäkaapissa on kunnon ruokaa kuten perunoita, pastaa ja riisiä, ja proteiinieja kuten kanaa ja lihaa,ja paljon lasviksia ja leipää. Tässsä ei nyt vaan ole arjen taidon kunnossa, mutta niitä voi kehittää, kun ongelma on tunnistettu.

Vierailija
28/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Ap

Je me syödään sellainen kaksin miehen kanssa näin reissussa, salaattia kylkeen. Ei olla paksuja kumpikaan edes näin keski-ikäisinä.

Vierailija
29/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen neuvo: mies huolehtii tästä lähtien ruokakuluista, sinä jostain muusta.

Alkaa nimittäin kiinnostaa kun ihan itse katsoo paljonko rahaa palaa ruokaan. Ja jos ei, niin ainakaan et käytä tulojasi miehen syömisiin sillä välin kun mies käyttää omat rahansa esim. omaisuuden kartuttamiseen.

Vierailija
30/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehet kuluttaa enemmän, joten ruokaakin menee enemmän. Ei se huvikseen syö noin paljon. Miehille pitäisi jakaa apurahoja, koska miesten ruokailukustannukset ovat naisia suuremmat.

Suurin osa miehistä on ylipainoisia eli syö liikaa.

Lihasmassaa on enemmän joten perus kulutus on aivan eri luokkaa kuin naisilla. Lisäksi jos mies on aktiivinen niin kulutus on jo valtavaa.

Suomalaisilla läskikasa miehillä ei mitään lihaksia ole 🤣

Vierailija
31/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Ap

Miksei teillä voi olla tarpeeksi ruokaa kaikille?

Vierailija
32/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Ap

Oletpas kyllä tyhmä nainen. Haluat pitää miehen jatkuvassa nälässä?

Vierailija
33/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ketjun lukijoista muistaa, linkatkaa se klassikkoketju, jossa nainen valitti miehen syömisestä. Meni jotenkin niin, että mies söi normaalina iltaruokana 10 litran kattilallisen perunaa ja 1 kg lihapullia. Joikohan päälle tölkin tai puolitoista maitoa? Ei hakukone löydä millään, mutta ehkä joku tunnistaa ja muistaa paremmin.

Vierailija
34/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M43

Ap

Häh? Ihan iisistihän sitä voi syödä 400g tölkillisen jotain säilykettä kerralla, ihan keskikokoisena naisenkin. 

Vierailija
35/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pitäisi asua jonkun rohmun äijän kanssa, saisi ostaa itse ruokansa. Ja puolet lapsen ruuista. Ja myös itse tehdä ne. Ja kyllä, tiedän että usein miehet syö enemmän, mutta joku raja kuitenkin. Suurin osa miehistä nyt on vaan läskejä. Oma miesystävä on parimetrinen ja 100kg ja toki syö enemmän kuin minä 50kg. Yhdessä ei asuta, mutta välillä syödään yhdessä. Eikä se kaikkea rohmua, päinvastoin yrittää mulle tarjota enemmän. 

No voi helvetti, ei Suomessa ole yhtään niin köyhää ihmistä, että pitäisi ruuasta säästellä. Eri asia on, jos ukkosi sinun rahoillasi syö eikä maksa itse.

Vierailija
36/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota suursyömäreiden kanssa olemisen tuskaa ei voi ymmärtää muut kuin toiset suursyömäreiden kanssa olleet. Itse seurustelin lyhyesti tuollaisen sian kanssa. Oikeasti imuroi ihan k-a-i-k-e-n pohjattomaan nieluunsa ja parin kuukauden seurustelun jälkeen en nähnyt enää miestä vaan jonkun pohjattoman biojäteastian.

Syödessään tuo mies meni kuin johonkin transsiin ja hörppi ruoan sisäänsä ihan kauhella tahdilla. Litran kreikkalainen jogurtti kerralla. Puolet myslipaketista yhtenä annoksena. Puolet uunivuoasta kerralla. Kotonaan teki pastaa 10 litran kattilassa, siis yksin asuva sinkkumies. Olimme yhdessä vain viikonloput mutta omakin ruokalaskuni nousi 160 erosta yli 300 euroon kuussa, ja mies rupesi lopulta valittamaan miten en maksa "tarpeeksi" hänen ruoistaan. Voi luoja etten enää ikinä ala suhteeseen tuollaisen biojäteastian kanssa. Ällöttävää istua myös ruokapöydässä kun miehen käsi vispaa lautasen ja ahnaan suureiän väliä niin ettei edes ruokakeskusteluile jää sijaa. Voi hyiällötys. Ei ollut pitkä suhde ei.

Voimia ap.

Vierailija
37/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas. Nämä nälkäiset miehet ovat kyllä mammapalstalla ikuinen ongelma. Lukaisepa ne 10 000 edellistä ketjua, niissä on varmasti hyviä vinkkejä.

Niinpä.

Mutta nämä jutut  ja kertomuksetm  ovat myös pelkkää legendaa.   Keksittyjä trolleja.

Vierailija
38/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäi mumma ja puppekin ilman :(

Vierailija
39/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen määrä on iso uunivuoallinen ruokaa? Ensin kirjoitat, että se menee heti ja sitten jatkat, että toisella syömiskerralla se on syöty. Riippuu ruoan sisällöstäkin miten paljon sitä syö. Kunnon voita ja kermaa niin kylläisyys tulee nopeasti esim jos tekee ison kiusauksen. 

Vierailija
40/285 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on nälänhätä jossain päin maailmaa, uutiset kertovat, että paikassa X kuolee nälkään noin x lasta ja naista päivässä. Ei koskaan puhuta miehistä tai ihmisistä yleensä. Aina vain lapset ja naiset kuolee nälkään. En ihmettele yhtään kun katson ruokapöydässä syöjiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän