Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko turn-off jos mies on neuroottisen hygieeninen?

Vierailija
16.07.2024 |

Pesee hampaita 3-4 kertaa päivässä, suihkussa 2 kertaa päivässä, vaihtaa boxerit ja sukat 2 kertaa päivässä, lakanat pari kertaa viikossa, pyyhkeet joka käyttökerran jälkeen, ei kulje julkisissa eikä istu julkisilla penkeillä yms.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei yleensä ole kivaa tämmöisten kanssa. Normaali hygienia on tietty oltava, mutta näiden kanssa menee säätämiseksi.

Tutkimuksen mukaan supersiisteillä ihmisillä on parempi seksielämä kuin muilla.

22/30 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ettei kulje julkisilla tai istu julkisille penkeille olis se vaikein. Muuten noi on aika korkeaa, mutta normaalin sisälle menevää hygieniaa. Esim. että pesee hampaat aina ruuan jälkeen ja käy suihkussa aamuin illoin. 

Mun elämäntapa olisi kyllä hänelle liian sotkuinen. 

Vierailija
24/30 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi ettei kulje julkisilla tai istu julkisille penkeille olis se vaikein. Muuten noi on aika korkeaa, mutta normaalin sisälle menevää hygieniaa. Esim. että pesee hampaat aina ruuan jälkeen ja käy suihkussa aamuin illoin. 

Mulla ei ole omaa autoa, niin joudun kulkemaan julkisilla, mutta pahin on kauppojen ovenkahvat. Niihin koskee likaisilla käsillään kaikenmaailman pöpöjä omaavat nistit ja spuget ihan joka paikassa isoissa kaupungeissa, myös kaikki muut ovenkahvat. Tekee kyllä pahaa koskea niihin, paljon pahempi juttu kuin istua raitiovaunun penkille. Käsien pesu väh. 10 kertaa päivässä ja käsidesin käyttö on MUST.

Siisteys on hyve jota on turha hävetä mitenkään. Cleanliness is next to Godliness. Nykyaikana ihmiset ovat niin sottapyttyjä, ettei edes tajuta miten tärkeää siisteys on historiallisesti aina ollut.

Vierailija
25/30 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies tuskin katselisi minua, koska kotini olisi hänelle liian sotkuinen. Hygieeninen mies olisi tietenkin kiva, mutta aloituksessa kuvailtu mies olisi kyllä jo liian hankala, jos ei pysty julkisissa kulkuneuvoissakaan istumaan.

Vierailija
26/30 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon sottapyttyjä täällä kun aloitus saanut niin monta alapeukkua...

Vierailija
27/30 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off, muttei hän kyllä voisi kanssani olla ja asustella, hän ei kestäisi. 

Vierailija
28/30 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neureettisuus ihan mihin asiaan tahansa sukupuolesta riippumatta on turn off

Vierailija
29/30 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa neuroosi on turn-off, oli se miten "hyvä" tahansa

Vierailija
30/30 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole omaa autoa, niin joudun kulkemaan julkisilla, mutta pahin on kauppojen ovenkahvat. Niihin koskee likaisilla käsillään kaikenmaailman pöpöjä omaavat nistit ja spuget ihan joka paikassa isoissa kaupungeissa, myös kaikki muut ovenkahvat. Tekee kyllä pahaa koskea niihin, paljon pahempi juttu kuin istua raitiovaunun penkille. Käsien pesu väh. 10 kertaa päivässä ja käsidesin käyttö on MUST.

Siisteys on hyve jota on turha hävetä mitenkään. Cleanliness is next to Godliness. Nykyaikana ihmiset ovat niin sottapyttyjä, ettei edes tajuta miten tärkeää siisteys on historiall

"Nykyään ei edes tajuta, miten tärkeää siisteys on historiallisesti ollut?"

Kannattaisiko tutustua hygienian historiaan, ennen kuin alkaa pätemään? 

Ignaz Semmelweis oli lääkäri, joka keksi käsienpesun tärkeyden, vaikkei osannutkaan sitä täysin selittää, sillä se perustui pelkästään hänen omiin kokemuksiinsa. Mutta kirurgit pitivät sitä loukkauksena omaa ammattitaitoaan kohtaan. Häntä pidettiin sen takia hulluna ja hän kuoli mielisairalassa vuonna 1865. 

Nykyinen hygienia on ihmiskunnassa varsin tuore keksintö.