Ekaluokkalaisen koulukavereina on umpisuomalaisia Möttösiä ja Korhosia joiden etunimi on joku "Jason", "Trevor", "Candice"
Mitä näiden vanhempien päässä liikkuu? Tatuointejakin piisaa...
Kommentit (274)
mt-ongelmat, valkoroskaisuus, viihdemaailman sekoittama pää, päihteet.
moni vanhempi on sekaisin kuin seinäkello, ihan selvin päinkin
Taidatte asua vähän huonommalla alueella.
Miten sen nyt heinäkuussa kekslt meille kertoa? Epäilen, että satuilet vaan.
No mä voin oman perheen kohdalta kertoa esimerkin omasta siskosta. Hän ajatteli että lapsesta tulee siten "kansainvälisempi". Asumme siis paikkakunnalla jossa ei ainakaan tässä kaupungissa ole yhtä ainuttakaan ulkomaalaista.
Valitsivat vaan sitten niin stereotyyppisen jenkkinimen joka vielä yleensä annetaan mustaihoisille, etten edes halua laittaa sitä tähän ettei lasta tunnisteta.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen nyt heinäkuussa kekslt meille kertoa? Epäilen, että satuilet vaan.
Itselle ainakin tulee mieleen asioita jopa vuosikymmenien takaa. Juuri mietin eilen, miksi metrohousuista tuli hitti 2000-luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
No mä voin oman perheen kohdalta kertoa esimerkin omasta siskosta. Hän ajatteli että lapsesta tulee siten "kansainvälisempi". Asumme siis paikkakunnalla jossa ei ainakaan tässä kaupungissa ole yhtä ainuttakaan ulkomaalaista.
Valitsivat vaan sitten niin stereotyyppisen jenkkinimen joka vielä yleensä annetaan mustaihoisille, etten edes halua laittaa sitä tähän ettei lasta tunnisteta.
Tyrone?
Vierailija kirjoitti:
Huutista
Meilläkin alkoi just heinäkuussa ala-aste, ja täynnä oli luokka tatuoituja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Rianna?
Joskus oikeasti harmittaa, että moni fiksu ei tee lapsia. Sitten kaikki vajaampi porukka lisääntyy ihan urakalla.
Millä tavalla pisin parempi jo nimet olisi Aino, Juhani ja Väinö?
Niin totta. Etunimeksi joku "kansainvälinen" kun sukunimi on tyyliin Mäki-Rönttälä 😅
Elämänkallut on katsonu liikaa saippuaoopperaa ja samastunut amerikkalaiseen kylttyyriin.
Ja ne nimet lausutaan niinkuin kirjoitetaan.
Minulla ja sisaruksillani on tuollaiset nimet, koska syntyessämme asuimme Britanniassa, mistä toinen vanhempamme oli kotoisin. Silloin oli myös tämän toisen vanhemman sukunimi. Toinen vanhempi kuoli kun olimme lapsia minkä jälkeen muutimme Suomeen, silloin myös toinen vanhempi vaihtoi meidän sukunimet omakseen, mikä oli ihan järkevää. Epäilemättä mistäkin ajateltiin just noin niin kuin aloittaja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ja sisaruksillani on tuollaiset nimet, koska syntyessämme asuimme Britanniassa, mistä toinen vanhempamme oli kotoisin. Silloin oli myös tämän toisen vanhemman sukunimi. Toinen vanhempi kuoli kun olimme lapsia minkä jälkeen muutimme Suomeen, silloin myös toinen vanhempi vaihtoi meidän sukunimet omakseen, mikä oli ihan järkevää. Epäilemättä mistäkin ajateltiin just noin niin kuin aloittaja.
Eihän siinä sitten ole mitään outoa, jos olette puoliksi brittejä.
Opettajalla on tylsää kesälomalla näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Jamal, eiii!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä sitten ole mitään outoa, jos olette puoliksi brittejä.
Mutta ei meidän koulukaverien vanhemmat sitä tienneet.
WT