Tunnetteko ihmisiä jotka matkustavat vain Finnairin suoralla lennolla?
Siis ihmisiä jotka valitsevat matkakohteensa sen mukaan että sinne pääsee suoralla lennolla ja lennon pitää olla vielä Finnairin lento.
Olen aina ihmetellyt noita ihmisiä, luulisi että on hirveää olla vain Finnairin lentojen tarjonnan varassa.
Kommentit (42)
En tunne.
Mutta selväähän se on, että suora lento on paras lento.
Kyllä pyrin suosimaan suoria lentoja. Välilaskut aina pidentää matkustusaikaa eikä aina ole niihin aikaa eikä halua notkua lentokentillä yhtään ylimääräistä. Lentoyhtiöllä taas ei niin väliä.
Minä suosin suoria lentoja. Ei ole pakko olla Finnair. Finnairin lentoja toki on Suomesta paljon niin se tietysti siksi valikoituu usein. Maksan mielelläni vähän enemmän suorasta lennosta, koska siinä säästää aikaa. Olen aiemmin matkustanut työni puolesta niin paljon, ettei lentokentällä hengailussa ole mitään hohtoa, haluan vain päästä nopeasti perille.
Yks tuttu reissaa paljon Euroopassa ja aina Finskin suorilla. Säännöllisesti saa sitten ostettua lennot kertyneillä pisteillä eli tavallaan ilmaiseksi. Kaukomatkoilla silloin harvemmin, kun käy menee muillakin.
Ja kyllä itekki tupannu Euroopan matkat valkkaan sen mukaan mihin pääsee suoralla lennolla eli käytännössä pääasiassa tullu Finskiä käytettyä.
Finnairista ja muista halpalentoyhtiöistä en välitä, mutta suoria lentoja preferoin toki.
Ihan pimeää hommaa tuhlata vapaa-aikaa vaihtokenttäsekoiluihin muutaman satasen säästön vuoksi.
Mieluiten Finskin suorilla, mutta joka paikkaan ei niillä pääse. Esim. Australiaan oli pakko lentää vaihtamalla Singaporessa yhtiötä ja Mauritikselle mentiin ensin Finnair Pariisiin ja Air Francella siitä eteenpäin. Finnairilla on Suomesta lähtevillä lennoilla parhaat aikataulut ja lentävät kunnon kentille eikä esim. mihinkään Stanstedtiin kun olen vaikka Lontooseen menossa.
Minä. Suorat lennot ja mielellään Finnair. Kuka haluaa tehdä välilaskuja, jos ei ole pakko?
Ostin just business suorat lennot bangokkiin.
Ihanaa voi levätä lennolla, ihanaa
Vierailija kirjoitti:
Ostin just business suorat lennot bangokkiin.
Ihanaa voi levätä lennolla, ihanaa
Missä on bangokki?
Minä teen tätä usein. Suorat lennot säästävät aikaa ja Finnairilla on tosi paljon vaihtoehtoja. Käytän välillä myös muita lentoyhtiöitä, mutta Finnairin lippuja saan pisteillä, joten siksikin Finnair ensisijainen.
Onko olemassa muka muita lentöyhtiöitä? En tiennytkään.
Työmatkoilla käytämme pääasiassa finskiä. Pointsit tai mitä ne nykyään olikaan, joutuu sitten käyttämään myös finskillä.
Itseni. Matkustamisesta tykkään, mutta minua kiinnostaa vain Eurooppa. Niin lyhyille lennoille en suostu ottamaan vaihtoja, ja miksi ottaisin kun ei ole tarve saada mahdollisimman halpoja lentoja vaan itselleni sopivimmat.
Finnairilla on airbusin koneet, niin mieluummin ne kuin boeingit.
Suosin Finnairia. Tosin pandemian alun jälkeen en ole lennellyt.
Kerran lensin pakettkmatkalle egyptiläisellä lentoyhtiöllä. Oli vähän epävarma olo, kun tarjoiltuaan ruuat matkustajille, lentoemännät ja stuertit kokoontuivat lentokoneen takaosaan lattialle istumaan ja laulamaan keskenään.
Finskin suora lento on ensisijainen vaihtoehto. Seuraava vaihtoehto on jonkun muun laatuyhtiön suora lento.
Kolmossijalla on lyhyillä reiteillä halvempien yhtiöiden suorat lennot ja pitkillä matkoilla laatuyhtiöiden välilaskulliset lennot.
Halpalentoyhtiön välilaskullinen lento lyhyellä reitillä on se vihoviimeinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Suorat lennot ja mielellään Finnair. Kuka haluaa tehdä välilaskuja, jos ei ole pakko?
Minä myös!
No tottakai . Ei kai muuta matkustuskeinoa edes olekaan . Pitää myös olla Businessluokassa että voi ottaa pikku napsut kun mieli tekee.
Finnairin palvelu on mielestäni ihan rinnastettavissa johonkin halpalentoyhtiöön nykyään. Jonkun mehumukin vaan saa lennolla.
Oletteko kokeilleet lentää vaikka Qatar Airwaysilla tai Emiratesilla? Ero on huikea.
Myös Turkish Airlines on loistava: hyvät tarjoilut ja ohjelmat.
Jos on pakko lentää niin mieluiten noin. Välilaskut lisäävät päästöjä entisestään.