Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä jotka matkustavat vain Finnairin suoralla lennolla?

Vierailija
16.07.2024 |

Siis ihmisiä jotka valitsevat matkakohteensa sen mukaan että sinne pääsee suoralla lennolla ja lennon pitää olla vielä Finnairin lento.

Olen aina ihmetellyt noita ihmisiä, luulisi että on hirveää olla vain Finnairin lentojen tarjonnan varassa. 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko lentää niin mieluiten noin. Välilaskut lisäävät päästöjä entisestään. 

Vierailija
2/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne.

Mutta selväähän se on, että suora lento on paras lento.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pyrin suosimaan suoria lentoja. Välilaskut aina pidentää matkustusaikaa eikä aina ole niihin aikaa eikä halua notkua lentokentillä yhtään ylimääräistä. Lentoyhtiöllä taas ei niin väliä. 

Vierailija
4/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin suoria lentoja. Ei ole pakko olla Finnair. Finnairin lentoja toki on Suomesta paljon niin se tietysti siksi valikoituu usein. Maksan mielelläni vähän enemmän suorasta lennosta, koska siinä säästää aikaa. Olen aiemmin matkustanut työni puolesta niin paljon, ettei lentokentällä hengailussa ole mitään hohtoa, haluan vain päästä nopeasti perille.

Vierailija
5/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu reissaa paljon Euroopassa ja aina Finskin suorilla. Säännöllisesti saa sitten ostettua lennot kertyneillä pisteillä eli tavallaan ilmaiseksi. Kaukomatkoilla silloin harvemmin, kun käy menee muillakin.

Ja kyllä itekki tupannu Euroopan matkat valkkaan sen mukaan mihin pääsee suoralla lennolla eli käytännössä pääasiassa tullu Finskiä käytettyä.

Vierailija
6/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairista ja muista halpalentoyhtiöistä en välitä, mutta suoria lentoja preferoin toki.

Ihan pimeää hommaa tuhlata vapaa-aikaa vaihtokenttäsekoiluihin muutaman satasen säästön vuoksi.

Vierailija
7/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten Finskin suorilla, mutta joka paikkaan ei niillä pääse. Esim. Australiaan oli pakko lentää vaihtamalla Singaporessa yhtiötä ja Mauritikselle mentiin ensin Finnair Pariisiin  ja Air Francella siitä eteenpäin.  Finnairilla on Suomesta lähtevillä lennoilla parhaat aikataulut ja lentävät kunnon kentille eikä esim. mihinkään Stanstedtiin kun olen vaikka Lontooseen menossa. 

Vierailija
8/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Suorat lennot ja mielellään Finnair. Kuka haluaa tehdä välilaskuja, jos ei ole pakko?

Vierailija
9/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just business suorat lennot bangokkiin.

Ihanaa voi levätä lennolla, ihanaa

Vierailija
10/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin just business suorat lennot bangokkiin.

Ihanaa voi levätä lennolla, ihanaa

Missä on bangokki? 

Vierailija
11/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tätä usein. Suorat lennot säästävät aikaa ja Finnairilla on tosi paljon vaihtoehtoja. Käytän välillä myös muita lentoyhtiöitä, mutta Finnairin lippuja saan pisteillä, joten siksikin Finnair ensisijainen.

Vierailija
12/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niistä. Kylpä en

Vierailija
13/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa muka muita lentöyhtiöitä? En tiennytkään.

Vierailija
14/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoilla käytämme pääasiassa finskiä. Pointsit tai mitä ne nykyään olikaan, joutuu sitten käyttämään myös finskillä. 

Vierailija
15/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Matkustamisesta tykkään, mutta minua kiinnostaa vain Eurooppa. Niin lyhyille lennoille en suostu ottamaan vaihtoja, ja miksi ottaisin kun ei ole tarve saada mahdollisimman halpoja lentoja vaan itselleni sopivimmat.

Finnairilla on airbusin koneet, niin mieluummin ne kuin boeingit.

Vierailija
16/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin Finnairia. Tosin pandemian alun jälkeen en ole lennellyt. 

Kerran lensin pakettkmatkalle egyptiläisellä lentoyhtiöllä. Oli vähän epävarma olo, kun tarjoiltuaan ruuat matkustajille, lentoemännät ja stuertit kokoontuivat lentokoneen takaosaan lattialle istumaan ja laulamaan keskenään. 

Vierailija
17/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finskin suora lento on ensisijainen vaihtoehto. Seuraava vaihtoehto on jonkun muun laatuyhtiön suora lento. 

Kolmossijalla on lyhyillä reiteillä halvempien yhtiöiden suorat lennot ja pitkillä matkoilla laatuyhtiöiden välilaskulliset lennot. 

Halpalentoyhtiön välilaskullinen lento lyhyellä reitillä on se vihoviimeinen vaihtoehto. 

Vierailija
18/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Suorat lennot ja mielellään Finnair. Kuka haluaa tehdä välilaskuja, jos ei ole pakko?

Minä myös!

Vierailija
19/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai . Ei kai muuta matkustuskeinoa edes olekaan . Pitää myös olla Businessluokassa että voi ottaa pikku napsut kun mieli tekee.

Vierailija
20/42 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin palvelu on mielestäni ihan rinnastettavissa johonkin halpalentoyhtiöön nykyään. Jonkun mehumukin vaan saa lennolla.

Oletteko kokeilleet lentää vaikka Qatar Airwaysilla tai Emiratesilla? Ero on huikea.

Myös Turkish Airlines on loistava: hyvät tarjoilut ja ohjelmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan