Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni haluaa vain minua

Vierailija
16.07.2024 |

Olen onnellinen mies. Minulla on kaunis vaimo. Hän haluaa vain minua. Hän on intohimoinen, kuuma, korkeat hakut. Hän näkee vain minut ja haluaa minut jatkuvasti koko ajan, joka paikassa. Hän haluaa minut kun tulen töistä kotiin, ennen kuin lähden töihin, puhelimessa työpäivän aikana, autossa, ruokakaupassa ravintolassa, saunassa, juhlissa, aina ja kaikkialla. Hän sanoo, että vain minä voin antaa, mitä hän haluaa. Muilla samanlaista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat hakut...

On siis vuorikiipeilijäkin, WAU🥳🥳🥳🥳

Vierailija
2/12 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kauhee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ilman muuta...

No, niin; Nyt ylös ja ulos, niin saat edes jotain tänään aikaiseksi!!

Terv. Ap:n äiti

Vierailija
4/12 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. En suostuisi seurustelemaan naisen kanssa joka ei minun lisäkseni halua myös panna 52-vuotiasta lihava humanitääristä muuttajaa Eritreasta.

Vierailija
5/12 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖK!

Vierailija
6/12 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäki ap vielä löydät naisen rinnallesi. Käyt vaikka ulkona tutustuun ja lopetat tänne provojen keksimisen. 

Vierailija
7/12 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen naine on varma pettäjä! Pitää äijää ihan pilkkanaan!

Vierailija
8/12 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo ihan hehkuu on onnellisuutta kun saa elää hotwifen elämää. Tapailla nuoria miehiä ja käymme sitten kotona muistelemme noita moneen kertaan.

Vierailija
9/12 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ap heräsit tuupovaarassa keskellä ei mitään savet housussa ja tajusit, että tämä kaikki oli vain unta ja menet sekaantumaan naapurin lampaaseen.

Vierailija
10/12 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Kuin suoraan minun elämääni. Mulla on lisäksi kaunis rakastajatar, joka myös haluaa vain minua eli kauhea homma pitää kaksi kuumaa naista tyydytettynä. Ei meinaa aika ja kunto riittää. 

Vierailija
11/12 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Kuin suoraan minun elämääni. Mulla on lisäksi kaunis rakastajatar, joka myös haluaa vain minua eli kauhea homma pitää kaksi kuumaa naista tyydytettynä. Ei meinaa aika ja kunto riittää. 

Joko sulla on tenniskyynärpää kammarissa runkkaamisesta! Kannattaa lähteä kylille välillä sieltä äidin hoivasta!

Vierailija
12/12 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiaddiktio on sairaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi