Ostat tänään 100% puuvillainen t-paidan. Miten kauan käytät sitä?
Kommentit (23)
Niin kauan kuin kestää. Tavoite ainakin 10 vuotta.
Arkikäytössä kaapissa? Mitä se tarkoittaa?
Käytän vaatteita niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Hyvälaatuiset vaatteet kestävät pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin kestää. Tavoite ainakin 10 vuotta.
Tuo olisi aika hyvä tavoite. Ap
Niin kauan kun se näyttää siistiltä ja on ehjä.
Vierailija kirjoitti:
Arkikäytössä kaapissa? Mitä se tarkoittaa?
Käytän vaatteita niin kauan kuin hyvältä tuntuu. Hyvälaatuiset vaatteet kestävät pitkään.
No tarkoitin, että se on arkikäytössä ja siinä kaapissa näkyvillä kun etsit päällepantavaa. Joku rotaatiohan vaatteilla on, ettei ihan joka päivä samaa käytä, mutta tarkoitin aktiivista käyttöä. Ap
30+ vuotta, kunnes niin paljon reikiä ettei enää haluta päästää mut sisään käyttämään rahojani koska näytän liian köyhältä vaikka kuulun suomen top 5%iin varallisuudessa joka on korkeintaan keskiluokan alempaa keskikastia euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
30+ vuotta, kunnes niin paljon reikiä ettei enää haluta päästää mut sisään käyttämään rahojani koska näytän liian köyhältä vaikka kuulun suomen top 5%iin varallisuudessa joka on korkeintaan keskiluokan alempaa keskikastia euroopassa.
Hoono soomi
Miksi joku puuvillainen t-paita kutistuu pesussa ja toinen puuvillapaita vain venyy?
Kestää. Mutta jossain vaiheessa pesukone tekee selvää siitä. Vaihdevuosihikoilua ja pitää usein pestä niitä, toki muutenkin hyvä. Enemmän alu*housut menevät rikki.
Vierailija kirjoitti:
en osta
Kiitos, että leikit kanssamme!
MInun vaatteiteni rotaatio on minimaallinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku puuvillainen t-paita kutistuu pesussa ja toinen puuvillapaita vain venyy?
Johtuisiko valmistustavasta? Jotkut on materiaaliltaan paksumpia.
Mulla menee rikki kainaloista ja sitten en enää mielelläni käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko valmistustavasta? Jotkut on materiaaliltaan paksumpia.
Minulla on vuoden vanha HM t-paita, joka paksu ja hyvä. Povaan sille pitkää ikää. Taisi maksaa 9,90 tms.
Mun vanhimmat paidat taitaa tällä hetkellä olla 6-7 vuotta vanhoja. Käytän niitä useamman kerran kuukaudessa ja nyt alkavat olla vähitellen nuhraantuneita.
Käytössä edelleen yöpaitana Anttilasta v.2007 ostettu.
Just ostin Iron Maiden paidan Toknmannilta. No niin kauan pidän kunnes saumoista ratkeaa. 5-6 vuotta. On paljon laadukkaampi kuin 10€ täysmustat ja kuvattomat.
Puuvillaisen