Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi tänään: " En tule enää koskaan sun viereen nukkumaan". Jatkuvasti vihainen minulle jostain..

Vierailija
16.07.2024 |

Mies sanoi tänään, että " En tule enää koskaan sun viereen nukkumaan". Olin vaan, että " ok". Mies on kokoajan vihainen. Kun yritin halata miestä niin hän käski mennä pois. 

Ollaan oltu kauan yhdessä. Häntä ärsyttää kaikki minussa, ihan kaikki. Kun ollaan syömässä, niin hän alkaa matkimaan syömistapaani yms. Käskee painumaan "v...n" haukkuu v...n ä.....i yms. Ei välitä vaikka itken.

Kun itken, niin hän haukkuu märäksi rätiksi ja että olen heikko ihminen. 

Häntä ärsyttää kaikki mitä, sanon teen tai olen. Hän haukkuu lihavaksi ja käski mennä peilin eteen katsomaan miltä näytän ja sanoi hyi.

Itken iltaisin niin kauan kun nukahdan, koska en saa nukuttua, ruokahalua ei enää ole.

Olen yrittänyt miljoona kertaa kysyä, mikä hänellä on, mutta käskee olla hiljaa ja häipymään asunnosta. Laittaa korvan lukkoon kun puhun ja näyttää hampaita.

Kun teen ruokaa niin hän pyörittelee silmiä ja katsoo kelloa, kuinka hidas olen. Sitten hän haukkuu kun en tee ruokaa. Sanoin, että en halua, koska halveksit.

Hän ei mene mihinkään harrastuksiin eikä hänellä ole ystäviä. Tämäkin on minun syytäni.

Olen täysin uupunut enkä tiedä, miten pääsen eteenpäin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaminen ei oikeasti ole niin rankkaa. Tulostat paperit netistä ja nimi alle. Puolen vuoden odotusaikana järjestät itsellesi oman kämpän. Jollette pääse omaisuuden jaosta yksimielisyyteen niin oikeusaputoimisto auttaa.

ap ei kertonut olevansa naimisissa. Eroaminen voi olla siis jopa yllämainittua helpompaakin.

Vierailija
42/42 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaat henkistä väkivaltaa, joka on rikos. Eroa, ja harkitse rikosilmoituksen tekemistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän