Mies sanoi tänään: " En tule enää koskaan sun viereen nukkumaan". Jatkuvasti vihainen minulle jostain..
Mies sanoi tänään, että " En tule enää koskaan sun viereen nukkumaan". Olin vaan, että " ok". Mies on kokoajan vihainen. Kun yritin halata miestä niin hän käski mennä pois.
Ollaan oltu kauan yhdessä. Häntä ärsyttää kaikki minussa, ihan kaikki. Kun ollaan syömässä, niin hän alkaa matkimaan syömistapaani yms. Käskee painumaan "v...n" haukkuu v...n ä.....i yms. Ei välitä vaikka itken.
Kun itken, niin hän haukkuu märäksi rätiksi ja että olen heikko ihminen.
Häntä ärsyttää kaikki mitä, sanon teen tai olen. Hän haukkuu lihavaksi ja käski mennä peilin eteen katsomaan miltä näytän ja sanoi hyi.
Itken iltaisin niin kauan kun nukahdan, koska en saa nukuttua, ruokahalua ei enää ole.
Olen yrittänyt miljoona kertaa kysyä, mikä hänellä on, mutta käskee olla hiljaa ja häipymään asunnosta. Laittaa korvan lukkoon kun puhun ja näyttää hampaita.
Kun teen ruokaa niin hän pyörittelee silmiä ja katsoo kelloa, kuinka hidas olen. Sitten hän haukkuu kun en tee ruokaa. Sanoin, että en halua, koska halveksit.
Hän ei mene mihinkään harrastuksiin eikä hänellä ole ystäviä. Tämäkin on minun syytäni.
Olen täysin uupunut enkä tiedä, miten pääsen eteenpäin.
Kommentit (42)
Jos toisen rakkaus on loppunut ja vaihtunut turhautumisen, ei sitä toivomalla tai mielistelemällä saa takaisin. Vain omaa elämää voi rakentaa. Tämän kun oppisi nuorena.
Vierailija kirjoitti:
No tuohan kuulostaa ihan sairaalta toiminnalta. Pääset eteenpäin jättämällä miehen.
Se on just noin. Mitä katsoa paskaa ja elää paskassa. Kun vaimoani yritin halata ja suudella ja kysyä kuulumisia päivästä, niin se naama kääntyi ja suukko päätyi poskelle. Tiesin siitä, että kaikki ei ole ok. EIkä ollut. Joku Toinen äijä uinu elämään. Aikansa siinä meni jne ja kun asiat selvis, niin toivotin hyvää elämää. Tietenkin olin syyllinen kaikkeen. En ollut. Helpompi kai se on puhua kuin pettää. Pettäminen on aina aika iso järjestely jne. Aikansa oli sen uuden roomeon kanssa, niin yritti madella takas.. Sen verran arvostan itseäni ettei onnistunut. Ei se vaimo ole ainoa nainen maailmassa. Eikä ollut. Nyt uusi suhde..
voisit kokeilla vaikka passiivisagressivista lähestymistapaa
Vierailija kirjoitti:
protip: ap on röllipeikko
Pro tip: röllipeikkokaan ei ansaitse tuollaista kohtelua. On todella häiriintynyt ajatusmaailma jos kuvittelee, että vain kauniit ihmiset ovat ihmisarvoisen kohtelun arvoisia, ja peikoilta voi ihan vapaasti tuhota sielun ja terveyden.
No minä pitäisin kyllä tuossa tilanteessa jo itse huolen siitä, että tuo mies ei enää ikinä tule viereeni nukkumaan ja laittaisin avioeroon hakuun aivan ensi toimeksi. Miksi ihmeessä katselet tuollaista miestä, joka tekee sut onnettomaksi?
Ap miehesi haluaa erota, mutta ei halua olla päätöksen tekijä.
Voi myös olla että taustalla on toinen nainen.
Oletko riippuvainen miehestä rahallisesti vai muuten?
Onko käynyt käsiksi sinuun?
Mikä pitää sinut jäljellä?
Yhteinen omaisuus, lapset?
Lue oma aloituksesi ja mieti mitä sanoisit lapsuuden ystävällesi, joka kertoisi saman sinulle omasta suhteestaan. Toimi sitten itse niin.
Tilanteesi kuulostaa erittäin vaikealta ja huolestuttavalta. On selvää, että koet henkistä väkivaltaa tässä suhteessa. Sinulla on oikeus tuntea olosi turvalliseksi ja kunnioitetuksi omassa parisuhteessasi. Sinun ei tarvitse sietää tällaista kohtelua. Käyttäytymisellään kumppanisi rikkoo luottamuksen perustan ja rajoittaa sinun oikeuttasi terveeseen ja kunnioittavaan parisuhteeseen.
Suosittelen sinua ottamaan yhteyttä lähimpään turvakotiin tai kriisikeskukseen. He voivat tarjota sinulle turvallisen tilan, neuvontaa ja resursseja tilanteesi käsittelyyn. Voit myös harkita yhteydenottoa läheisiin ystäviin tai perheenjäseniin, joille voit kertoa tilanteestasi ja jotka voivat tarjota sinulle tukea ja apua ja mahdollisesti auttaa tilapäismajoituksen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
jätä mies sillä on toinen nuorempi nainen
näin käy jokaisessa suhteessa ennemmin tai myöhemmin se on vain ajan kysymys
Kaikille miehille muka löytyy nuorempi nainen kainaloon.
Naamasi ei enää miellytä miestä. Olet liian vanha sille, oletko kenties lihonnut?
Vierailija kirjoitti:
Naamasi ei enää miellytä miestä. Olet liian vanha sille, oletko kenties lihonnut?
Mikä saa sinut kirjoittamaan henkisen väkivallan uhrille tuommoista? Olet aivan samanlainen kuin kaltoinkohteleva kiusaaja AP:n mies.
En usko sanaakaan. Taas uusi satu.
Eihän tuollaisen kanssa jaksa elää. Lusikat jakoon. Miehellä on selvästi nyt oma ongelma, jota purkaa sinuun. Masennus, keski-iän kriisi..
Vierailija kirjoitti:
En usko sanaakaan. Taas uusi satu.
No älä usko. Ongelma ratkaistu. Se nyt vaan on niin, että tämäkään tarina ei ole uskon asia. Tuollaisia sairaita yksilöitä on.
Siis jos tämä ei ole trolli, en ymmärrä mistä on kyse. Tietenkin tuosta suhteesta pitää lähteä, sehän on päivänselvää. En voi ymmärtää miksi tällaista asiaa pitää edes kysellä ja ihmetellä. Voiko joku olla niin kynnysmatto, että toinen saa sanoa ja tehdä mitä huvittaa ja ainoa mitä ihminen osaa miettiä on miten voisin paremmin tuota miellyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut kirjoittamaan henkisen väkivallan uhrille tuommoista? Olet aivan samanlainen kuin kaltoinkohteleva kiusaaja AP:n mies.
Ruplapalkka naisvihan levittämisestä. Iso osa naisvihasta tulee venäjän trollien kynästä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset on toisen kanssa jos käytös on ihan käsittämätöntä, päivittäin näkee kaupassa kun toinen karjuu kumppanilleen ja haukkuu. Itse en koskaan katsoisi tuommoista käytöstä.
Päivittäin? En minä ainakaan näe. Erittäin harvoin olen ylipäätään nähnyt ihmisten ilmoilla riiteleviä pariskuntia.
Teillä ei ole ollut seksiä piiitkäään aikaan?
Lähtisin tänään ellen olisi lähtenyt jo.