Monetko käytössä olevat rintaliivit omistat?
Kommentit (101)
3 urheiluliivit ja 3 kaarituettomat.
0, eli nolla. (ei hyväksy pelkkää 0)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja jos löydän hyvät niin käytän ne loppuun saakka ja sitten ottaa päähän kun yhtä hyviä ei löydy taas mistään".
Jos sulle on näin käybyt jo usein niin ostappa samalla vaivalla sitten useammat sellaiset jotka hyvät, vaikka erivärisiä taikka vaikka just sitä samaa väriä.. Miksi ne pitää käyttää loppuun ennen kuin ostaa uudet
Tätähän voi toki yrittää. Tosiasia on kumminkin, että ei ne samatkaan liivit välttämättä sovi sulle enää kahden vuoden päästä. Kaikki me muututaan koko ajan.
No ei todellakaan sovi samat liivit jos lihoo tai laihtuu. Tai lihoo ja laihtuu vuoron perään, ei kykene pysymään siinä laihemmassa kunnossa. Mutta kun pysyy saman kokoisena ei silloin synny tästäkään mitään ongelmaa. Paitsi raskaudet
Veikkaan, että jo kymmenen vuoden päästä säkin olet valmis myöntämään, että kyllä sitä vaan muuttuu, vaikkei lihoisi, laihtuisi eikä saisi lapsiakaan. Hormonitoiminta yksinkertaisesti vaan muuttuu ja vaihtelee
8 kpl kaarituellisia liivejä, liivittömyys ei ole kodin ulkopuolella vaihtoehto, koska olen rintava. Vähintään 4 kpl hyviä rintaliivejä pitää olla varastossa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka olette kotona ilman liivejä. Jos olet lähtenyt kauppaan ja huomaat matkalla liivien unohtuneen, käännytkö takaisin?
Ei minulle ole koskaan käynyt noin. Mutta jos olisi paksu takki päällä, niin en kääntyisi. Jos olisin t-paidassa niin kääntyisin. G-kuppi.
Kunnon liivejä ehkä 5 kpl, braletteja varmaan lähemmäs 50
"Veikkaan, että jo kymmenen vuoden päästä säkin olet valmis myöntämään, että kyllä sitä vaan muuttuu, vaikkei lihoisi, laihtuisi eikä saisi lapsiakaan. Hormonitoiminta yksinkertaisesti vaan muuttuu ja vaihtelee"
On sanomattakin selvää että myös kroppa muuttuu ikääntymisen myötä. Eikä liivien käyttöikä edes ole kymmentä vuotta. Pari kolme vuotta korkeintaan ja siinä ajassa ne samalaiset liivit on jo entiset jokatapauksessa. Eikä uusia sopivia kukaan osta vasta siinä vaiheessa kun entiset ovat käyttökelvottomat, hyvin on aikaa etsia itselle sopivia.
Yleensä vaan 2-4, mutta käytän kaksia. Nehän kuluu nopeasti, kun pesuja tulee usein. Mulla on kaikkia vaatteita 100% varmasti vain välttämätön. Shortsit kuluu myös nopeasti, kun suurimman osan ajasta ympäri vuoden olen ihan todellakin shortsit päällä ja aina omistan niitä vaan kahdet. Yllättäen mun vaatekaappi on melko tyhjä ja joudun hankkimaan usein vaatteita.
Just ostin kahdet lisää. Minulla on 3 urheilurintaliivit ja 5 kaarituellista ja 1 tueton.
Kunnollisia kaarituettomia 5 ja ehkä 6 topintapaisia joita pidän vain kotona mukavuuden vuoksi ulkonäöstä viis.
Liivit pitää pestä niin usein että jo senkin takia on hyvä kun niitä on useampia.
10 arkikäytössä, 5 juhlaliiviä ja 10 urheiluliiviä että pesun jälkeen liivit saavat niinsanotusti levätä ennen käyttöä.
2 valkoiset, 2 tumman siniset, violetit (nämä siis uusia ja hyviä). 2 vanhat urheiluliivit, 2 uudet urheiluliivit ja ehkä 4 vanhat rintaliivit joita käytän kotioloissa.
Minä sovitaan aina ajan kanssa liivikaupassa liivejä. Jokaisen hyvän tuntuisen kanssa puen tarkoituksella mukana olleen T-paidan ja peilaan joka suunnasta. Hämmästyttäviä eroja näkee liiveissä tuolloin, varsinkin kun luulee löytäneensä hyvät ja istuvat liivit niin eikö vaan koko liivi näy paidan läpi.
Jos pitää olla valkoisen kanssa näkymättömät liivit, niin joko puuterin tai hennon roosan värinen ei näy läpi. Toki nekin on hyvä sovittaa valkoisen hyvin istuvan puseron kanssa. Tässä vinkki, niin ei tarvitse katua kotona. Todella usein näkee nuorilla valkoisen paidan kanssa valkoiset liivit, jotka loistavat paidan läpi etenkin aurinkoisella ilmalla. Tosin se saattaa olla tarkoituksellistakin. Mene ja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Minä sovitaan aina ajan kanssa liivikaupassa liivejä. Jokaisen hyvän tuntuisen kanssa puen tarkoituksella mukana olleen T-paidan ja peilaan joka suunnasta. Hämmästyttäviä eroja näkee liiveissä tuolloin, varsinkin kun luulee löytäneensä hyvät ja istuvat liivit niin eikö vaan koko liivi näy paidan läpi.
Jos pitää olla valkoisen kanssa näkymättömät liivit, niin joko puuterin tai hennon roosan värinen ei näy läpi. Toki nekin on hyvä sovittaa valkoisen hyvin istuvan puseron kanssa. Tässä vinkki, niin ei tarvitse katua kotona. Todella usein näkee nuorilla valkoisen paidan kanssa valkoiset liivit, jotka loistavat paidan läpi etenkin aurinkoisella ilmalla. Tosin se saattaa olla tarkoituksellistakin. Mene ja tiedä.
Kyllä tarkoituksella puetaan valkoisten vaatteiden alle vaikka minkä väriä liivejä.
Yhteen aikaan oli naurettavan näköinen muoti, puettiin paidan päälle liivit.
Neljät. Kahdet valkoiset ja kahdet mustat.