Monetko käytössä olevat rintaliivit omistat?
Kommentit (101)
joo, oisi aika monet DDDDD-kuppi, erikoistoimitus ulkomailta.
On pitsillisiä ja ihan mitä vaan!
on myös taviksia.
Toimitus huomaamattomasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljät, kulutus on pienrä, koska kotona olen ilman.
Mitä järkeä? Kesken kaiken pitää laittaa sitten rintsikat.
Ei se iso juttu ole ja usein talvella ei ole tarvettakaan. Teen töitä vaan 3 pv viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdet käyttöliivit, kahdet kotiliivit ja kahdet urheiluliivit. Vihaan rintaliivien ostamista. Vihaan lisäksi kaaritukia. Vihaan myös kiristävyyttä ja huonoa istuvuutta. Ostan vain kun on aivan pakko.
Mitkä helkkarin kotiliivit? Vaihdatko kesken päivän?
Vaihdan. Vain "käyttöliiveissä" on täytteet paikallaan, muissa ei joko ole ollenkaan tai revin ne pois. Vihaan noita fyllejäkin, kun ei ne pysy paikallaan ja jokaisen pesun jälkeen ovat omilla teillään. Ihmisten ilmoilla ei kuitenkaan kehtaa kulkea nännit vilkkuen, joten pakko sietää yksissä liiveissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdet käyttöliivit, kahdet kotiliivit ja kahdet urheiluliivit. Vihaan rintaliivien ostamista. Vihaan lisäksi kaaritukia. Vihaan myös kiristävyyttä ja huonoa istuvuutta. Ostan vain kun on aivan pakko.
Kyllä meillä vaihdetaan kotivaatteet kotiin.
Mutta entä kun lähdet jonnekin??
Silloin vaihdetaan kotivaatteet toisiin vaatteisiin. Mikä tässä nyt on niin ihmeellistä?
3-4 suosikit =) Olisko 10 kaapissa.
Älkää vastatko tälläisiin pervo-penan alotuksiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan. Vain "käyttöliiveissä" on täytteet paikallaan, muissa ei joko ole ollenkaan tai revin ne pois. Vihaan noita fyllejäkin, kun ei ne pysy paikallaan ja jokaisen pesun jälkeen ovat omilla teillään. Ihmisten ilmoilla ei kuitenkaan kehtaa kulkea nännit vilkkuen, joten pakko sietää yksissä liiveissä.
Osta nännisuojat ei näy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä vaihdetaan kotivaatteet kotiin.
Mutta entä kun lähdet jonnekin??
Missä te oikeen ravaatte? Mä ainakin minimoin ja yhdistän kaikki mahdolliset käynnit, esim. kaupassa käyn työmatkalla (useimmiten sekin on vain valmiiksi kerätyn tilauksen nouto). Niin ei tartte niitä liivejä venkslata edes takaisin. Himaan tullessa vaihdan jotain ihanan löysää ja pehmeää päälle ja otan todellakin liivit pois. Koirien kans metsään lähtiessä laitan sit liivit takas ja otan pois taas kotiin tullessa. Mut ei se nyt työlästä ole kerran tehdä...
Kahdet käyttöliivit, kahdet urheiluliivit ja yhdet juhlaliivit, joissa eri mahdollisuuksia olkaimille. Kotona en käytä rintsikoita.
Kahdet kaarituelliset ja yhdet urheiluliivit. En käytä kotona ollenkaan ja olen kotona tosi paljon.
Miten rintaliiveihin saa pienet tuet, jotta ei rinnan päät näkyisi? Minulla on pujoteetavia, joissa on kovat tuet, tosin ne voi ottaa pois. Tuntuu liikaa etupuolta korostavilta. Millaiset tuet estävät nännien näkymisen kun on vartalon myötäinen t-paita päällä?
Kahdeksat sporttiliivit ja kaarituellisia 19.
Millaisia nännisuojia on pyylevälle henkilölle?
Käytän vain pujotettavia liivejä ovat miellyttävät. Kaikki raudat sivutuet ovat puristavia.
Yli vedettävät ovat halpoja, matkoilta olen ostanut. Alle 10 euroa kappale ja niitä on todella monta.
Neljät kaarituettomat arkiliivit, yhdet kaarituelliset, neljät urheiluliivit ja neljät kotiliivit. Inhoan sitä puristavaa tunnetta mikä tulee ajan kanssa jopa noista pehmeistä rintaliiveistä, joten kotona olen usein ilman.
Tämä on aiheellinen keskustelu. Ei edes tvssä näy rintojen päitä naisilla, vaikka on tiukat vaatteet päällä.
En halua maksaarintsikoista mahdottomia summia.
Kun on virttyneet, niin flaksi käy.