IS Jonna, 45, otti koronarokotteen ja sai pysyvän haitan korvaussumma vetää hiljaiseksi
No nyt tuli artikkeli vauva palstan lempi aiheesta.
Kipua, muttei katkeruutta
Koronarokotteiden ympärille syntyi pelkoa ja jopa salaliittoteorioita. IS selvitti, kuinka monta kuolemaa ja pysyvää haittavaikutusta ne todetusti Suomessa aiheuttivat. 45-vuotias Jonna sai hermovaurion, loppuelämän kivut ja korvaukset, joita hän itse pitää kyseenalaisina.
Jonna, 45, otti koronarokotteen ja sai pysyvän haitan korvaussumma vetää hiljaiseksi
https://www.is.fi/terveys/art-2000010555790.html
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei pakoteta ottamaan mitään rokotetta. Lopulta vastuu on ihmisellä itsellään. Eikö tuo ole päivänselvää.
Kyllähän tuohon sosiaalinen pakotus tuli kun uhattiin työpaikan menettämisillä, väkivallalla ja ties millä jos; "tahallaan tappaa mummot kun ei ota rokotetta!"
Sano nyt vielä miten rokottamattomia SAALISTETTIIN ja kaikki PAKOTETTIIN ottamaan rokote.
Nämä trollit tunnistaa kyllä, aina samat jorinat.
Piispaa ja presidenttiä myöten. Käytä hakukonetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti minä olin ihan ok rokotteiden jälkeen, mutta kovat oireet iski vasta vuotta myöhemmin ekan koronan jälkeen.
Pitkittyneet nivelkivut, väsymys, hengitysvaikeudet... Kuka tietää, miten moni sairasti koronaa samaan aikaan kun otti rokotteen, ja oireet meni siksi rokotteen syyksi? Ei kukaan.
Yksi koronarokotteen todetuista haittavaikutuksista on- korona. Ja sattuneesta syystä tulee rankempana rokotetuille.
Ai vuotta myöhemmin saatu korona johtui rokotuksista? Nyt puhut läpiä päähäsi.
Oletko oikeasti kunnolla perehtynyt miten mrna-rokotteet toimivat?
Tiedän mm. sen, että niitä testataan syövän hoidossa, eli jokainen trollikin voi vielä saada mrna-hoitoa. Sitten minua naurattaa.
"Uudenlaisen syövän hoitoon tarkoitetun rokotteen testeissä on siirrytty kolmosvaiheen kliinisten testien tekoon, kertoo Guardian. Personoitua mRNA-syöpärokotetta testataan satoihin potilaisiin. Rokotteen on tarkoitus taltuttaa melanooma."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti minä olin ihan ok rokotteiden jälkeen, mutta kovat oireet iski vasta vuotta myöhemmin ekan koronan jälkeen.
Pitkittyneet nivelkivut, väsymys, hengitysvaikeudet... Kuka tietää, miten moni sairasti koronaa samaan aikaan kun otti rokotteen, ja oireet meni siksi rokotteen syyksi? Ei kukaan.
Yksi koronarokotteen todetuista haittavaikutuksista on- korona. Ja sattuneesta syystä tulee rankempana rokotetuille.
Tiedän mm. sen, että niitä testataan syövän hoidossa, eli jokainen trollikin voi vielä saada
Kannattaa etsiä itse alkuperäiset lähteet ja tutkimukset, etenkin valmistajan tutkimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mm. sen, että niitä testataan syövän hoidossa, eli jokainen trollikin voi vielä saada
Ja referoitko vielä toimintaperiaatteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se syyllisyys poistu rokottamattomia haukkuessa. No, ainakaan rokottamattomien ei tarvitse tuntea syyllisyyttä ihmisten k - rokote- vaurioista.
Voisitte kyllä tuntea syyllisyyttä näistä typeristä ketjuista, missä levitätte valeinfoa, mutta eihän trollit tunne syyllisyyttä, siksi ne on trolleiksi alkaneetkin.
----
Toisin sanoen tuo IS n juttu on valeinfoa?
Koeta ny
päättää mikä sitä valeinfoa on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se syyllisyys poistu rokottamattomia haukkuessa. No, ainakaan rokottamattomien ei tarvitse tuntea syyllisyyttä ihmisten k - rokote- vaurioista.
Voisitte kyllä tuntea syyllisyyttä näistä typeristä ketjuista, missä levitätte valeinfoa, mutta eihän trollit tunne syyllisyyttä, siksi ne on trolleiksi alkaneetkin.
----
Koeta ny
Kylläpä minusta on valeinfoa, jos trollit huutaa täällä naama punaisena miten kaikki rokotteen ottaneet kuolee heti pois, kuin kärpäset. Muistan hyvin sen ajan pari vuotta sitten.
Eipä ole kuulunut ropinaa.
Sekin on valeinfoa, kun täällä väitetään, että koronarokote aiheuttaa koronaa, vaikka koronarokotteessa ei ole eläviä taudinaiheuttajia.
Mutta tätä Venäjän trollausta on ollut täällä taukoamatta siitä asti kun korona tuli. Ensin trollausta miten se on USAn labrassa tehty, ja sitten pelottelua rokotteilla, joten jatkakaa vain. Tuskin ketään enää kiinnostaa teidän löpinät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin hallitus varasi 30 miljoonaa euroa koronarokotehaittojen korvaamiseen, joten siitä potista pitää riittää kaikille haittoja saaneille.
30 miljoonaa / 787 = 38119 €
Joku Sannan kaveri on vetänyt välistä ja rutkasti, jos ne maksavat ulos enintään vain 6 tonnia.
Se 30 miljoonaa pitää riittää kaikille korvausta hakeville ihan loputtomiin. Ja niin pitkään kun sitä rokotetta otetaan ja on haittoja niin niitä hakijoita riittää. Lisää ei siihen pottiin laiteta.
Jos on ottanut rokotteen eikä ole saanut haittaa, niin ei sitä seuraavastakaan saa. Jos on ottanut rokotteen ja saanut haitta, niin ei sitä seuraava oteta.
Eli ne hakijat oli jo siinä.
Moni on saanut rokotehaitan muusta kuin ensimmäisestä koronarokotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
Koeta ny
Kylläpä minusta on valeinfoa, jos trollit huutaa täällä naama punaisena miten kaikki rokotteen ottaneet kuolee heti pois, kuin kärpäset. Muistan hyvin sen ajan pari vuotta sitten.
Sekin on
Beibe, tsekkaa eri maiden ylikuolleisuus luvut ( eivät liity koronatautiin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
Koeta ny
Katsopa itse Ukrainan kuolleisuus ennen sotaa. Siellä ei ollut rokotuksia käytännössä ollenkaan, mutta kuolleisuus nousi silti, koronan takia.
Aika halpamaista trolleilta valehdella koko ajan, mutta siitähän te palkkanne saatte: halpamaisuudesta.
Silloin kun korona tuli ja meni maasta toiseen niin huomattiin ettei kaikille tule mitään oireita. Osa kuoli käytännössä niille sijoilleen ja osalle ei mitään oiretta, tai niitä niin vähän ettei ao tiennyt sairastavansa koronaa. Jossain vaiheessa useilla tahoilla alkoivat tehdä testejä mm testattiin kaikki lentomatkustajat tai kokonaisia bussilasteja ihmisiä. Luin ulkolaisesta tutkimuksesta, että erästä erää ( muistaakseni) ihmisiä, bussimatkustajia joilla ei ollut oireita mutta todettiin korona testissä, seurattiin vähintään vuoden, miten ko henkilöt voivat terveyden suhteen. Useita tutkimuksia ja osa hakeutui oireiden tullessa luonnollisesti itse tutkimuksiin. Nimittäin jopa kolmasosa oireettomista koronan sairastaneista sai jonkinlaisen veritulppa muutaman kuukauden tai vuoden sisällä. Sydän, keuhko, laskimo, aivo. Kertoo koronan vaarallisuudesta , jota ei voi väheksyä.
Thousands Believe Covid Vaccines Harmed Them. Is Anyone Listening?https://www.nytimes.com/2024/05/03/health/covid-vaccines-side-effects.h…
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun korona tuli ja meni maasta toiseen niin huomattiin ettei kaikille tule mitään oireita. Osa kuoli käytännössä niille sijoilleen ja osalle ei mitään oiretta, tai niitä niin vähän ettei ao tiennyt sairastavansa koronaa. Jossain vaiheessa useilla tahoilla alkoivat tehdä testejä mm testattiin kaikki lentomatkustajat tai kokonaisia bussilasteja ihmisiä. Luin ulkolaisesta tutkimuksesta, että erästä erää ( muistaakseni) ihmisiä, bussimatkustajia joilla ei ollut oireita mutta todettiin korona testissä, seurattiin vähintään vuoden, miten ko henkilöt voivat terveyden suhteen. Useita tutkimuksia ja osa hakeutui oireiden tullessa luonnollisesti itse tutkimuksiin. Nimittäin jopa kolmasosa oireettomista koronan sairastaneista sai jonkinlaisen veritulppa muutaman kuukauden tai vuoden sisällä. Sydän, keuhko, laskimo, aivo. Kertoo koronan vaarallisuudesta , jota ei voi väheksyä.
Viimeksi kun olen kunnolla asiaan perehtynyt, konsensus oli että haittavaikutukset syntyvät kun lähetti- rna ei kiinnitykkään sinne mihin piti, vaan pääsee vapaasti verenkiertoon, tunkeutuu sitten mihin soluun nyt sattuu tunkeutumaan ja alkaa tuottaa piikkiproteiinia. Erissä on laadunvaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
----
Koeta ny
------
Minä en kieltänyt ketään ihmistä ottamasta rokotetta. Varoitin haittavaikutuksista. Motiivini oli, että ihmiset tekisivät riski-
analyysin omalla kohdallaan ja pyysin heitä käymään Fimean sivulla.
Suomalaiset eivät lue tarkasti uutisia. Kansamme on tyhmentynyt huolestuttavasti. Esimerkiksi vanha kummitätini
piti THLNn alaisuudessa toimivan Fimean sivua salaliittoteoriana. Jo tuosta voitte päätellä oman valistuneisuustasonne ja yleissivistyksenne.
Mutta moni rokotefanaatikko sai sentään edes
kerran elämässään kokea itsensä huippulahjakkaaksi ja superfiksuksi. Edes kerran. Suon sen heille. Minun ei tarvitse tuollaisella päteä, koska olen synnynnäisesti huippu-
lahjakas omalla lahjakkuus-erikoistumisalueellani. Solvaaminen ei hetkauttanut itsetuntoani mitenkään.
Rokotehaittamyönteisyys ja sinisilmäisyys mediaa kohtaan kostautui.
Vain 19% kansasta oli tarpeeksi älykkäitä olla ottamatta turhaa riskiä haittavaikutuksista.
T. 45v jolle korona oli yksi flunssa muiden joukossa omalla vastustuskyvyllä
Vierailija kirjoitti:
Mutta moni rokotefanaatikko sai sentään edes
kerran elämässään kokea itsensä huippulahjakkaaksi ja superfiksuksi. Edes kerran. Suon sen heille. Minun ei tarvitse tuollaisella päteä, koska olen synnynnäisesti huippu-
lahjakas omalla lahjakkuus-erikoistumisalueellani. Solvaaminen ei hetkauttanut itsetuntoani mitenkään.
En ole lahjakas millään osa-alueella, mutta jokainen solvaus on sulka hatussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Personoitu? Eli geeniterapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vai oliko se kolme toisistaan riippumatonta tutkimusryhmää löysivät viitteitä siitä, että n.40 prosenttia ihmisistä ovat luonnollisesti immuuneja koronaviiruksille. Jatkotutkimukseen ei löytynyt rahoitusta, quelle suprise.
Totean, että me varoitimme. Tuskin tällä palstalla korvaa lotkautetaan, mutta on kehitetty hoitoja heille joiden terveys meni k-rokotteiden takia.
Toivon teille sekä kaikille muillekin kaikkea hyvää.