Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS Jonna, 45, otti koronarokotteen ja sai pysyvän haitan korvaussumma vetää hiljaiseksi

Vierailija
16.07.2024 |

No nyt tuli artikkeli vauva palstan lempi aiheesta.

Kipua, muttei katkeruutta

Koronarokotteiden ympärille syntyi pelkoa ja jopa salaliittoteorioita. IS selvitti, kuinka monta kuolemaa ja pysyvää haittavaikutusta ne todetusti Suomessa aiheuttivat. 45-vuotias Jonna sai hermovaurion, loppuelämän kivut ja korvaukset, joita hän itse pitää kyseenalaisina.

Jonna, 45, otti koronarokotteen ja sai pysyvän haitan korvaussumma vetää hiljaiseksi

https://www.is.fi/terveys/art-2000010555790.html

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marinin hallitus varasi 30 miljoonaa euroa koronarokotehaittojen korvaamiseen, joten siitä potista pitää riittää kaikille haittoja saaneille.

30 miljoonaa / 787 = 38119 €

Joku Sannan kaveri on vetänyt välistä ja rutkasti, jos ne maksavat ulos enintään vain 6 tonnia.

Se 30 miljoonaa pitää riittää kaikille korvausta hakeville ihan loputtomiin. Ja niin pitkään kun sitä rokotetta otetaan ja on haittoja niin niitä hakijoita riittää. Lisää ei siihen pottiin laiteta.

Jos on ottanut rokotteen eikä ole saanut haittaa, niin ei sitä seuraavastakaan saa. Jos on ottanut rokotteen ja saanut haitta, niin ei sitä seuraava oteta.

Eli ne hakijat oli jo siinä.

Joskus oli lehdissä juttua, että joku sai neljännestä punkkieokotuksestaan pysyvän haitan. 

Vierailija
82/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman rokotetta olisi voinut kuolla.

---

Eräs rakas tuntemani ihminen kuoli kotonaan, vaikka hänet oli rokotettu

Kirjoitusvirhe: koronaan

Siis hän rokotuksista huolimatta kuoli koronaan.

Automaattinen korjaus korjaa väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Eräs rakas tuntemani ihminen kuoli kotonaan, vaikka hänet oli rokotettu.

Otan osaa. Onneksi kotona ainakin oli tutussa ympäristössä

Vierailija
84/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei pakoteta ottamaan mitään rokotetta. Lopulta vastuu on ihmisellä itsellään. Eikö tuo ole päivänselvää.

Vierailija
85/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarokote ehkäisee aivohalvauksia ja sydänsairauksia

https://amp.theguardian.com/science/2024/mar/12/covid-vaccines-cut-risk…

Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa

----

Aikamoista propagandaa. Turha teille venäläisille on puhua Fimean sivusta. Joten antaa olla. Kotona rokote on nimenomaan aiheuttanut noita.

Vierailija
86/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti minä olin ihan ok rokotteiden jälkeen, mutta kovat oireet iski vasta vuotta myöhemmin ekan koronan jälkeen.

Pitkittyneet nivelkivut, väsymys, hengitysvaikeudet... Kuka tietää, miten moni sairasti koronaa samaan aikaan kun otti rokotteen, ja oireet meni siksi rokotteen syyksi? Ei kukaan.

Vierailija
87/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Otan osaa. Onneksi kotona ainakin oli tutussa

----

Osaatko lukea? Korjasin sen seuraavassa viestissä. Automaattikorjaus korjaa miten sattuu. Siis hän kuoli koronaan.

Vierailija
88/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronarokote ehkäisee aivohalvauksia ja sydänsairauksia

https://amp.theguardian.com/science/2024/mar/12/covid-vaccines-cut-risk…

----

Aikamoista propagandaa. Turha teille venäläisille on puhua Fimean sivusta. Joten antaa olla. Kotona rokote on nimenomaan aiheuttanut noita.

----

K o ROnarokote. Korjaus.

Vierailija
89/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti minä olin ihan ok rokotteiden jälkeen, mutta kovat oireet iski vasta vuotta myöhemmin ekan koronan jälkeen.

Pitkittyneet nivelkivut, väsymys, hengitysvaikeudet... Kuka tietää, miten moni sairasti koronaa samaan aikaan kun otti rokotteen, ja oireet meni siksi rokotteen syyksi? Ei kukaan.

Yksi koronarokotteen todetuista haittavaikutuksista on- korona. Ja sattuneesta syystä tulee rankempana rokotetuille. 

Vierailija
90/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi koronarokotteen todetuista haittavaikutuksista on- korona. Ja sattuneesta syystä tulee rankempana rokotetuille. 

Ai vuotta myöhemmin saatu korona johtui rokotuksista? Nyt puhut läpiä päähäsi.

Vierailija
91/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"yllättävimpiä haittavaikutuksia olivat voimakkaat tulehdusreaktiot hyvin haurailla vanhuksilla"

Miksi iäkkäisiin laitettiin niitä aika reippaalla kädellä? Miten iäkäs olisi voinut vastustaa sitä. Reilua?

En yhtään ihmettele. Olen psoriaatikko mikä siis on krooninen tulehduksellinen autoimmuunisairaus ja pelkkä influenssa rokote laukaisee kuukausien tulehdus kierteen. Joudun käyttämään 6 kertaa enemmän  kortisonia ihottuman hillitsemiseen kuin ilman rokotetta. Työn vuoksi on pakko ottaa. Silti lopputulos on sellainen, että ilman rokotetta olisin paljon paremmassa kunnossa minimaalisella määrällä kortisonia.

Tuo tapauksesi kertoo hyvin siitä mistä rokotehaitoissa on useimmiten kyse. Kyse ei siis ole siitä että joku kamala epäluonnollinen rokote myrkyttää ihmisen vaan että ihmisen kehon yksilölliset ylireagoinnit aktivoituvat joillain ihmisillä ikävin seurauksin. Nämä samat ominaisuudet saattavat sitte aiheuttaa samalle ihmiselle muitakin terveysongelmia.

Vierailija
92/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Rokotetta ei ole koskaan väitetty sataprosenttiseksi suojaksi.

Vierailija
93/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tapaus. Itse olen tyytyväinen, että en hakenut kyseistä rokotetta, koska koin sen turhaksi. En minä lääkkeitäkään syö turhaan. Aluksi harkitsin ennen kuin selvisi, että se ei estä saamasta/levittämästä tartuntaa. Olen terve ja erittäin hyvässä kunnossa, ei mitään sairauksia tai lääkityksiä. Koronan lopulta kuitenkin sairastin. Kaksi päivää hieman yskin ja maku- sekä hajuaisti heikentyi reilu viikoksi, mutta edes lämpöä ei noussut. Edes sen jälkipyykkinä ei ole tullut sairasteltua, kuumeessa olen ollut viimeksi lähes 10 vuotta sitten.

M34

Vierailija
94/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOM!!!

Lääketieteen Nobelin palkinto annettiin koronarokotteen kehittäjille

Heidän työnsä mahdollisti tehokkaiden lähetti-rna-teknologiaan perustuvien rokotteiden kehittämisen Covid-19-tautia vastaan, Nobel-toimikunta perustelee.

Solujen proteiinituotantoa ohjaavan rna:n käyttö rokotteissa lisää niiden tehoa ja turvallisuutta.

https://tekniikanmaailma.fi/laaketieteen-nobelin-palkinto-koronarokotte…

Hyödylliset idiootit levittää lisää

Tarkoituksena kylvemällä valetietoa vähentää kansan luottamusta hallintoon ja maan instituutioihin

Siten mahdollistaa laajemman disinformaation levitys väestöön

.

Samalla rokottamattomuus tappaa ihmisiä

YLE:

https://yle.fi/a/74-20012427

-----

Lopeta. Älä ikävystytä ihmisiä 

Ymmärrän kyllä, että sulla on kiire peittää jäljet tästä rumasta keissistä 

Painaako syyllisyys?

Vierailija
95/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei pakoteta ottamaan mitään rokotetta. Lopulta vastuu on ihmisellä itsellään. Eikö tuo ole päivänselvää.

Kyllähän tuohon sosiaalinen pakotus tuli kun uhattiin työpaikan menettämisillä, väkivallalla ja ties millä jos; "tahallaan tappaa mummot kun ei ota rokotetta!"

Vierailija
96/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuohon sosiaalinen pakotus tuli kun uhattiin työpaikan menettämisillä, väkivallalla ja ties millä jos; "tahallaan tappaa mummot kun ei ota rokotetta!"

Sano nyt vielä miten rokottamattomia SAALISTETTIIN ja kaikki PAKOTETTIIN ottamaan rokote.

Nämä trollit tunnistaa kyllä, aina samat jorinat.

Vierailija
97/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se syyllisyys poistu rokottamattomia haukkuessa. No, ainakaan  rokottamattomien ei tarvitse tuntea syyllisyyttä ihmisten k - rokote- vaurioista.

Vierailija
98/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se syyllisyys poistu rokottamattomia haukkuessa. No, ainakaan  rokottamattomien ei tarvitse tuntea syyllisyyttä ihmisten k - rokote- vaurioista.

Voisitte kyllä tuntea syyllisyyttä näistä typeristä ketjuista, missä levitätte valeinfoa,  mutta eihän trollit tunne syyllisyyttä, siksi ne on trolleiksi alkaneetkin.

Vierailija
99/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai vuotta myöhemmin saatu korona johtui rokotuksista? Nyt puhut läpiä päähäsi.

Oletko oikeasti kunnolla perehtynyt miten mrna-rokotteet toimivat?

Vierailija
100/138 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---

Rokotetta ei ole koskaan väitetty sataprosenttiseksi suojaksi.

Ja silti vaadittiin passia,etkö todella näe ristiriitaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi