IS Jonna, 45, otti koronarokotteen ja sai pysyvän haitan korvaussumma vetää hiljaiseksi
No nyt tuli artikkeli vauva palstan lempi aiheesta.
Kipua, muttei katkeruutta
Koronarokotteiden ympärille syntyi pelkoa ja jopa salaliittoteorioita. IS selvitti, kuinka monta kuolemaa ja pysyvää haittavaikutusta ne todetusti Suomessa aiheuttivat. 45-vuotias Jonna sai hermovaurion, loppuelämän kivut ja korvaukset, joita hän itse pitää kyseenalaisina.
Jonna, 45, otti koronarokotteen ja sai pysyvän haitan korvaussumma vetää hiljaiseksi
https://www.is.fi/terveys/art-2000010555790.html
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman rokotetta olisi voinut kuolla.
---
Eräs rakas tuntemani ihminen kuoli kotonaan, vaikka hänet oli rokotettu
Kirjoitusvirhe: koronaan
Siis hän rokotuksista huolimatta kuoli koronaan.
Automaattinen korjaus korjaa väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Eräs rakas tuntemani ihminen kuoli kotonaan, vaikka hänet oli rokotettu.
Otan osaa. Onneksi kotona ainakin oli tutussa ympäristössä
Ketään ei pakoteta ottamaan mitään rokotetta. Lopulta vastuu on ihmisellä itsellään. Eikö tuo ole päivänselvää.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote ehkäisee aivohalvauksia ja sydänsairauksia
https://amp.theguardian.com/science/2024/mar/12/covid-vaccines-cut-risk…
Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa
----
Aikamoista propagandaa. Turha teille venäläisille on puhua Fimean sivusta. Joten antaa olla. Kotona rokote on nimenomaan aiheuttanut noita.
Kummasti minä olin ihan ok rokotteiden jälkeen, mutta kovat oireet iski vasta vuotta myöhemmin ekan koronan jälkeen.
Pitkittyneet nivelkivut, väsymys, hengitysvaikeudet... Kuka tietää, miten moni sairasti koronaa samaan aikaan kun otti rokotteen, ja oireet meni siksi rokotteen syyksi? Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Otan osaa. Onneksi kotona ainakin oli tutussa
----
Osaatko lukea? Korjasin sen seuraavassa viestissä. Automaattikorjaus korjaa miten sattuu. Siis hän kuoli koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote ehkäisee aivohalvauksia ja sydänsairauksia
https://amp.theguardian.com/science/2024/mar/12/covid-vaccines-cut-risk…
Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa----
Aikamoista propagandaa. Turha teille venäläisille on puhua Fimean sivusta. Joten antaa olla. Kotona rokote on nimenomaan aiheuttanut noita.
----
K o ROnarokote. Korjaus.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti minä olin ihan ok rokotteiden jälkeen, mutta kovat oireet iski vasta vuotta myöhemmin ekan koronan jälkeen.
Pitkittyneet nivelkivut, väsymys, hengitysvaikeudet... Kuka tietää, miten moni sairasti koronaa samaan aikaan kun otti rokotteen, ja oireet meni siksi rokotteen syyksi? Ei kukaan.
Yksi koronarokotteen todetuista haittavaikutuksista on- korona. Ja sattuneesta syystä tulee rankempana rokotetuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi koronarokotteen todetuista haittavaikutuksista on- korona. Ja sattuneesta syystä tulee rankempana rokotetuille.
Ai vuotta myöhemmin saatu korona johtui rokotuksista? Nyt puhut läpiä päähäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"yllättävimpiä haittavaikutuksia olivat voimakkaat tulehdusreaktiot hyvin haurailla vanhuksilla"
Miksi iäkkäisiin laitettiin niitä aika reippaalla kädellä? Miten iäkäs olisi voinut vastustaa sitä. Reilua?
En yhtään ihmettele. Olen psoriaatikko mikä siis on krooninen tulehduksellinen autoimmuunisairaus ja pelkkä influenssa rokote laukaisee kuukausien tulehdus kierteen. Joudun käyttämään 6 kertaa enemmän kortisonia ihottuman hillitsemiseen kuin ilman rokotetta. Työn vuoksi on pakko ottaa. Silti lopputulos on sellainen, että ilman rokotetta olisin paljon paremmassa kunnossa minimaalisella määrällä kortisonia.
Tuo tapauksesi kertoo hyvin siitä mistä rokotehaitoissa on useimmiten kyse. Kyse ei siis ole siitä että joku kamala epäluonnollinen rokote myrkyttää ihmisen vaan että ihmisen kehon yksilölliset ylireagoinnit aktivoituvat joillain ihmisillä ikävin seurauksin. Nämä samat ominaisuudet saattavat sitte aiheuttaa samalle ihmiselle muitakin terveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Rokotetta ei ole koskaan väitetty sataprosenttiseksi suojaksi.
Ikävä tapaus. Itse olen tyytyväinen, että en hakenut kyseistä rokotetta, koska koin sen turhaksi. En minä lääkkeitäkään syö turhaan. Aluksi harkitsin ennen kuin selvisi, että se ei estä saamasta/levittämästä tartuntaa. Olen terve ja erittäin hyvässä kunnossa, ei mitään sairauksia tai lääkityksiä. Koronan lopulta kuitenkin sairastin. Kaksi päivää hieman yskin ja maku- sekä hajuaisti heikentyi reilu viikoksi, mutta edes lämpöä ei noussut. Edes sen jälkipyykkinä ei ole tullut sairasteltua, kuumeessa olen ollut viimeksi lähes 10 vuotta sitten.
M34
Vierailija kirjoitti:
HUOM!!!
Lääketieteen Nobelin palkinto annettiin koronarokotteen kehittäjille
Heidän työnsä mahdollisti tehokkaiden lähetti-rna-teknologiaan perustuvien rokotteiden kehittämisen Covid-19-tautia vastaan, Nobel-toimikunta perustelee.
Solujen proteiinituotantoa ohjaavan rna:n käyttö rokotteissa lisää niiden tehoa ja turvallisuutta.
https://tekniikanmaailma.fi/laaketieteen-nobelin-palkinto-koronarokotte…
Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa
Hyödylliset idiootit levittää lisää
Tarkoituksena kylvemällä valetietoa vähentää kansan luottamusta hallintoon ja maan instituutioihin
Siten mahdollistaa laajemman disinformaation levitys väestöön
.
Samalla rokottamattomuus tappaa ihmisiä
-----
Lopeta. Älä ikävystytä ihmisiä
Ymmärrän kyllä, että sulla on kiire peittää jäljet tästä rumasta keissistä
Painaako syyllisyys?
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei pakoteta ottamaan mitään rokotetta. Lopulta vastuu on ihmisellä itsellään. Eikö tuo ole päivänselvää.
Kyllähän tuohon sosiaalinen pakotus tuli kun uhattiin työpaikan menettämisillä, väkivallalla ja ties millä jos; "tahallaan tappaa mummot kun ei ota rokotetta!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuohon sosiaalinen pakotus tuli kun uhattiin työpaikan menettämisillä, väkivallalla ja ties millä jos; "tahallaan tappaa mummot kun ei ota rokotetta!"
Sano nyt vielä miten rokottamattomia SAALISTETTIIN ja kaikki PAKOTETTIIN ottamaan rokote.
Nämä trollit tunnistaa kyllä, aina samat jorinat.
Ei se syyllisyys poistu rokottamattomia haukkuessa. No, ainakaan rokottamattomien ei tarvitse tuntea syyllisyyttä ihmisten k - rokote- vaurioista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se syyllisyys poistu rokottamattomia haukkuessa. No, ainakaan rokottamattomien ei tarvitse tuntea syyllisyyttä ihmisten k - rokote- vaurioista.
Voisitte kyllä tuntea syyllisyyttä näistä typeristä ketjuista, missä levitätte valeinfoa, mutta eihän trollit tunne syyllisyyttä, siksi ne on trolleiksi alkaneetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai vuotta myöhemmin saatu korona johtui rokotuksista? Nyt puhut läpiä päähäsi.
Oletko oikeasti kunnolla perehtynyt miten mrna-rokotteet toimivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Rokotetta ei ole koskaan väitetty sataprosenttiseksi suojaksi.
Ja silti vaadittiin passia,etkö todella näe ristiriitaa?
Joskus oli lehdissä juttua, että joku sai neljännestä punkkieokotuksestaan pysyvän haitan.