Ottaako kaikki naiset suihin parisuhteessa?
Kommentit (74)
NIeleekö? Se on tärkeämpi kysymys...
Kuuluu meillä oleellisena osana seksiin. Usein myös ilman välitöntä vastavuoroisuutta. Ja tietenkin molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä otan. Loppuun asti jos käytetään kondomia. Jos tykkään miehestä haluan hänen nauttivan. Lisäksi mies kestää sitten yhdynnässä pidempään kun saa ensin tulla suuhun.
Itse en ole tykännyt nuolemisesta, minulla on ollut vain 3 seksikumppania, kaikki ovat nuolleet. Mieluummin hyväilee kädellä.
Miksi ihmeessä kondomilla etkä ota lastia suuhun? Täydellinen turn off
Oman kokemukseni mukaan eivät.
Ja niistäkin ketkä asiaa harrastavat, luokkaa vain joka neljäs on siinä hyvä.
M56
Vierailija kirjoitti:
Anaalista ja suikkarista voi hyvin päätellä parisuhteen tilan. Jos kumpikaan ei kiinnosta, suhde on menetetty. tai ainakin sitä on tulossa kaverisuhde ja nainen alkaa aluksi alitajuntaisesti etsimään hyvänmakuista ja anaaliinsa sopivaa peniksen kantajaa.
Taidat olla keskenkasvuinen jonne, nuo eivät nimittäin määritä parisuhteen tilaa ollenkaan.
Keskustelun aiheeseen: Mielelläni ottaisin mieheltäni suihin, jopa hieman extempore -meiningillä. Hän ei pidä syväkurkkuhommista ollenkaan (onneksi, se aiheuttaisi minulle paniikkikohtauksen kun ei saa happea) ja ei myöskään pakota minua nielemään ja hän oikein mielellään viettäisi aikaa minun jalkojen välissä -pyytämättäkin.
En ole edes saanut pillua.......
Vihtori 78v ja miljoona perintö
Vierailija kirjoitti:
Alussa ottaa halukkaasti, usein ja perusteellisesti.
Vuosien vieriessä harvenee ja lopulta huomaat että edellisestä kerrasta on monta monta vuotta.
...niin kuin käy seksille parisuhteessa yleensäkin...
Suhteen alussa vaimo (silloin tyttöystävä) otti suihin ehkä kerran viikossa, Ensimäisen raskauden aikana hän myös yllätti, ja nieli kaiken, Nyt 25v jälkeen hän tykkää edelleen ottaa suihin pari kertaa kuukaudessa ja tykkää myös useimmiten edelleen niellä. Suuseksiä olen kuitenkin aina meidän suhteen aikana antanut vähintään tuplasti siihen verrattuna mitä itse saanut. Ja vaikka rakastankin ihan hulluna sitä, kun hän ottaa suihin loppuun asti, ja tuntuu tykkäävän siitä, luulen, että minä tykkään silti enemmän antaa kuin saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alussa ottaa halukkaasti, usein ja perusteellisesti.
Vuosien vieriessä harvenee ja lopulta huomaat että edellisestä kerrasta on monta monta vuotta.
...niin kuin käy seksille parisuhteessa yleensäkin...
Just näin se menee. Elokuussa tulee 10v rouvan edellisestä suihin otosta. Tai siis minulta..... Sitähän en tiedä kuinka paljon muiden kanssa em juttua harrastaa
Ex-rouva otti 10 v. yhteiselon aikana yhden kerran paljaalla loppuun saakka, ihan suhteen alkuaikoina. Toisaalta luultavasti muistan tuon kerran loppuikäni.
Kumin kanssa sain vielä loppuun saakka jonkun aikaa. Sitten en saanutkaan enää lainkaan, paitsi joskus ihan hetken aikaa esileikiksi. Nuolemishommien kanssa sama juttu, aluksi sain tehdä, sitten ei enää kelvannut. Kovin yhdyntäkeskeinen oli hän. Harmittaa vaan, kun alkuvaiheen perusteella kuvittelin muuta.
No mä en kyllä pidä siitä oikein puolin enkä toisin, joten ainakaan mielellään, kauaa enkä usein en ota.
Muuten olen sängyssä oikein kokeilunhaluinen, esim. sitominen ihanaa. N42
Minä otan ja nielen aina kaiken. Myös kasvoille tai rinnoille saa hra tulla.
Aina olen niellyt. Ekan poikaystävän jo otin itse käsittelyyn oma-aloitteisesti.
Tykkään.
Suikkari avioliitossa on kuin lumimies. Näet niitä kyllä videolla, mutta et koskaan omin silmin.
Vierailija kirjoitti:
Anaalista ja suikkarista voi hyvin päätellä parisuhteen tilan. Jos kumpikaan ei kiinnosta, suhde on menetetty. tai ainakin sitä on tulossa kaverisuhde ja nainen alkaa aluksi alitajuntaisesti etsimään hyvänmakuista ja anaaliinsa sopivaa peniksen kantajaa.
Yli-uli-inkkelit pokejynkkää 24/7 haaveissaan.
Ekana vuotena otti, sitten ollut 13 vuotta hiljaisempaa.
En ymmärrä miksi naiset, jotka ei anna suuseksiä edes ovat parisuhteessa miehen kanssa. Itse en sellaista naista kelpuuta parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ex-rouva otti 10 v. yhteiselon aikana yhden kerran paljaalla loppuun saakka, ihan suhteen alkuaikoina. Toisaalta luultavasti muistan tuon kerran loppuikäni.
Kumin kanssa sain vielä loppuun saakka jonkun aikaa. Sitten en saanutkaan enää lainkaan, paitsi joskus ihan hetken aikaa esileikiksi. Nuolemishommien kanssa sama juttu, aluksi sain tehdä, sitten ei enää kelvannut. Kovin yhdyntäkeskeinen oli hän. Harmittaa vaan, kun alkuvaiheen perusteella kuvittelin muuta.
Minunkin vaimo otti alussa suihin, ei tosin koskaan saanut laueta suuhun. Itse nuolin todella usein. Sitten kun lapset oli tehty niin loppui suihinotot kuin seinään. Viimeisimmästä on aikaa noin 7-8 vuotta. Eikä saa kovin usein vaimoakaan nuolla, johtunee varmaan juuri siitä kun häntä ei kiinnosta minulle antaa sitä. Olenkin miettinyt, että jos 10 vuotta ehtii tulla täyteen niin menen imettämään jollakin toisella.
Siinä vaiheessa kun nainen on saanut mitä haluaa, ei ole syytä antaa miehelle mitään ekstraa
Joo ollaan vanhapariskunta ikää kummallakin 99.v...hyvin imee akka.