Paras pizza!!? Mitkä täytteet!!
Kommentit (80)
Ei voi valita yhtä, kun on aikalailla sen hetken fiiliksestä kiinni. Viimeksi söin Kotipizzan Quattron. Hyvää oli. Myös kylmäsavulohipizza oli kerran tosi hyvää yhdessä ravintolassa. Jonkun erikoisemman täytteisen (en muista tarkkaan), söin pienessä napolilaisessa Helsingissä. Oli tosi hyvää.
Täytteitä ei pidä olla liikaa, eikä niitä pidä peittää massiivisella määrällä mautonta juustoa.
Ehdottomasti kana. Toisena tonnikala.
Paprika herkkusieni tai jauheliha paprika.
Laadukkaasta pizzeriasta tilattuna.
Perus margherita, mutta lisätäytteenä kirsikkatomaatteja ja päällä tuoretta basilikaa ja rucolaa.
Riippuu siitä, onko kyse kebabpaikan pizzasta, italialaisesta pizzasta (ravintolasta) vai itsetehdystä pizzasta.
Kun on kebabpizzeriasta kyse, niin mulla on tietyt täytteet joista valitsen. Jotain raikasta kasvista pitää olla, eli punasipuli, paprika ja tomaatti vaihtoehtoina. Mahdollisesti ananas tai persikka. Jos ananas, niin myös sinihomejuusto. Muuten yleensä feta. Sitten joku voimakkaamman makuinen täyte, eli oliivi, kapris, jalapeno tai aurinkokuivattu tomaatti. Joskus vielä päälle majoneesi (siis se salaatinkastike mikä on majoneesin nimellä siinä listalla).
Jos on italialainen pizzeria, niin joku valmis vegepizza listalta, kunhan siinä ei ole sieniä.
Itse tehtynä pääse käyttämään emmentalia pizzajuustona, se on tärkeintä. Muttin pizzakastike maustettuna (suolaa, oliiviöljyä ja basilikaa). Muuta ei välttämättä kaipaakaan, mutta usein tulee samoja punasipulia, paprikaa ja kirsikkatomaatteja, oliiveja ja fetaa.
Syön parhaillani pizzaa, jossa on kebab-lihaa, jalapenoa, ananasta, fetaa ja punasipulia. Tästä saattoi tulla uusi suosikkini.
kermavaahtoa, suklaata, persikkaa ja ananasta sekä mustekalaa
Minulle mieluisimmassa versiossa olisi mozzarellan ja tomaattikastikkeen lisäksi artisokan sydämiä, aurajuustoa ja rucolaa. Jos jotain protskua pitää olla, niin katkarapuja korkeintaan. No-no lista on sitten pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti kuinka joku haluaa makeaa ananasta pitsaan sillä sehän kuuluu kakkuihin eikä pitsoihin.
Anans on aksentti ja tasapainottaa hyvin suolaisia proteiineja. Kokeilin pekonin ja kanan kera mandariinipaloja ja muuten toimii todella hyvin.
Kebab, jauheliha, pepperoni, salami, kana, kinkku, pekoni
Vierailija kirjoitti:
Artisokka, juusto, anananas, tonnikala, rugola
Rugola😂😂😂😂😂😂
Tonnikala, salami, aurajuusto ja oliivi. Lisänä valkosipuli.
Lienee itsestäänselvää, että kyseessä on LAADUKKAAT ainesosat: kinkku, pepperonimakkara, jalapeno, juustoa normaali määrä, aura.
Vierailija kirjoitti:
kermavaahtoa, suklaata, persikkaa ja ananasta sekä mustekalaa
Turtles pizza?
Vaikea sanoa mikä on paras pitsa, voiko niitä vertailla.
Mutta eräs ainesosa sopii tosi hyvin pitsaan mitä saa harvassa ravintolassa, nimittäin pesto!
Pitsaan siis italian lipun värit, (vihreää) pestoa, (valkoista fetajuustoa) ja (punaista tomaattia)
Hei täähän on kasvispitsa, joten itte oon lisännyt neljännen täytteen joka tonnikalaa tai jotain kinkkua. Mehevä ja kostea pitsa tommonen, ainakin omasta mielestä.
Ananas, kebabliha, simpukka, tacokastike